Farhia, du är bara för söt!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Farhia Mohamed (min kompis)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag har jag träffat Farhia, vi har fikat kan man säga fast vi bara tog en kaffe eller chocklad. det är alltid lika mysigt att fika med Farre efter som att det finns alltid så mycket att säga till henne. Tog även några bilder på henne, och jag hoppas att hon är nöjd med dom. Blir så avis att hon ska vara så söt, jag vill också vara lika söt som hon. Iaf tack för dagen kompis ♥

Efter jag lämnat Farre så gick jag och träffade Tobias, vi gick i samma klass 7:an till 9:an. saknat honom så mycket och underbart att få träffa hanom, fast vi bara gick runt och pratade. men jag är glad att jag fick träffa han, tack för dagen Tobias! nu ska jag packa och åka hem till pappa och sova där en natt sen åker jag tillbaka till stan imorgon.

Kommentarer

du har skrivit Fahia i rubriken o fahira under bilden (:



jag ska va med min pojkvän <3

mysigt att fika ! :D

- inte så bra, är förkyld :/

vad gör du?

vilken söt tjej



är du med i ngn tidningklubb eller något liknande ? :D

det är ingen dålig kamera du har tagit kort med du !

kika gärna in på min blogg om du vill, har precis börjat blogga igen :)

klart man är trevlig mot en sån sötnos som dej :D! <3

jag tycker verkligen om din blogg :D

Jodå, det är bra. Hur är det själv?:)

Gillar du att bära smycken som ingen annan? Då bör du titta in här; http://twistedsale.blogg.se/ nu! Se nyheterna från denna veckan som bland annat är en dösnygg earcuff!

kram

SV: Jag vet egentligen inte, det är min syrras objektiv. Men eftersom att det heter macro på objektivet, måste det vara lite macro i iaf. Jag älskar det objektivet :)

SV: Hehe :)

sitter i mina nya mystofflor och lyssnar på musik

SVAR okej, nej inte så mycket.

sv;okej, det gör inte jag heller med tänkte inskaffa någon snygg faktiskt! :)

Okej, har inte heller gjort så mycket :D

Vad gör du nu? :D

Sv; Okej. Jag pluggar lite. :( Det är tråkigt.. Fin bild föresten! <3



Kram!

Det är bara bra :)

bara bra med mig :)

vad gör du då? :)

Jättefin header :)

Gjort idag?

härligt ;D bara fint här med!

sv; okej! :) samma här :)

sv: allt bra? :)

Veckans blogg är nu avslutad kolla om det var du som vann, om inte anmäl dig igen redan nu!:D

Varsågod! :) Allt bra med dig? :)

Kram

Sött :D

Ja, visst har hon de! :)

här är jag ju ;)

nej men det var mycket så att man kände sig tvungen att blogga :P för att man var två...nu får jag bara skylla mig själv om jag inte uppdaterar :P

;)

- helt klart! :D

jodå, vad har du för planer för påsklovet då ? :)

UNDERBAR TJEJ SOM HAR VÄRLDENS BÄSTA TÄVLING! VICTORIAS SECRET!



WWW.WHOFRAMEDJOHANNA.BLOGGSIDA.SE

JÄTTE FIN BILD! såå himla snygg header! önskar att jag kunde ta så fina bilder!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/onsdagens-vinnare-ny-omgang-1.html

KRAM

Åh vad söt hon var :)

mysigt ni verka ha de :)

- awh :)!

WOW du fotar gryymt bra! Jag har oxå en foto blogg, du får gärna kika in nån gång och kommentera oxå! :)

Jag håller med, den tjejen var söt! :D

WOW du är gryym på att fota! jag äger oxå en foto blogg, kika in ifall du har tid!

Jag håller med dig, söt tjej du har där! :D

Hur har din dag varit? :)

Kram på dig!

Allt bra idag? :)

Har min första frågestund på bloggen (: Skulle bli jätteglad om ni frågade något.

va söt kompis du har ^^

Delta gärna i Dagens blogg som avslutas ikväll! :)

fin blogg

sv: haha yeah :)

sv: Okej härligt ! :) samma typ !

Hänt idag då ? :)

så det är ;D

Hoppas att du får en trevlig onsdags kväll :) KRAM

göres sötnos? :D

Sv: Typ bara varit i skolan ;P

Hur är läget denna onsdag sötnos?:)

Mysigt! :)

Underbar bild!

SV: Härligt :)

vad gör du? :)

Länkningstävling på min blogg ! :D kom & var med ! <3 fin blogg föressten !

okej,

gjort idag då? :)

svar; det är bra med mej med:)

vad görs?:)

Hej!



Snygga fräscha klänningar på auktion:



http://www.tradera.com/auktioner/DALA-91



Välkomna :)

besök min blogg

åååååååååh kompis. Tack för en underbar fika, pratstund eller or what to call it. Jättenöjd blev jag med bilderna :) Du har inget att vara avis på eftersom att du är så mycket sötare min vän! Hörs i helgen, pusssss

och PS. vilka snälla läsare du har hihihih

Så fin!! :)

Nice pic!

sv: överraskningen är att jag har en ny blogg, nilesfoto.blogg.se <3























Follow my on Bloglovin







Trackback