grattis till bästavän Viktoria


en bild jag bara gjorde nu, snabbt!

Idag är det tisdag, vet ni vad det betyder? det betyder att min kompis Viktoria fyller år. jag hoppas du får den bästa dagen på länge, om inte så ska jag försöka fixa den så den blir super bra. efter som jag ska vara med dig nästan hela dagen. super mysigt, grattis till dig min egen Viktoria. älskar dig och kommer alltid att göra det. måste även få säga att du är en underbar vän, och du är en vän som alla borde ha, en äkta vän!

har inte så mycket mer att skriva, detta inlägg är till min underbara vän viktoria. får sen när jag skriver ett inlägg, det kan bli senarre mot kvällen. men som sagt jag hör av mig när jag kan.

vad ska ni gör idag?
ha en bra dag, i skolan, på jobbet eller hemma.

Kommentarer

sv görs idag? =)

Anmäl dig till veckans blogg sötnos! :D kram!

sv inte mycket, repa, träffa vänner och så :)

Allt bra?

Grattis till din vän :D



sv: hahah, jaa, CANOOON ♥

hihi ok :)

grattis till din vän! :)

DAGENS BLOGG - klicka på bilden för att se vem som vann. Om du inte vann så kan du vara med igen, lycka till!

Grattis till henne :) & ha en fin dag! :)

Tack så mycket :)

grattis till din vän med :)

http://ellenbergstroms.blogg.se/2011/april/vinnarna-av-dagens-blogg-1.html#comment



Vinnaren av dagens blogg är ippe, förlåt att det dröjde!

Vann du inte? ANMÄL DIG IGEN!

Vad ska du gör ai dag? :D

fint!

Grattis till Viktoria :)

Gud vilken fin blogg du har. Allt bra med dig? :)

Grattis till henne :) Fira henne ordentligt.



sv: haha, det blev jag med. Nästan skuttade lite på vägen brevid. ^^ <3

svar; inget, just nu:)

planer inför idag då?:)

jag svarar på kommentarer och ska snart tillbaka till skolan.

Grattis till din vän! Jag ska bara mysa här hemma och gå ut med vovvarna :)

okej nice, ne går iv , hehe

Hur är det med dig idag då? :)

- bad...

vgd?

Vi har skickat en mail till dig som vi hoppas att du svarar på :)

Svar: :D grattis till din bästa vän. Vad har du gjort idag? :)

grattis till henne! :D

Tjo.



Det här är ett massutskick: jag kommer tagga ner med att svara på ALLA kommentarer och skriva så tvångsmässigt på bloggen. Man kan kalla det en semi-bloggpaus. Om du gillat att läsa den får du gärna följa mig med bloglovin. Annars; stort tack för den här gången!



KRAM/ Lorissa Lovebomb

sv: allt bra? :)

Hej! Vad med och tävla på min blogg, du har chans att vinna 500kr prensentkort på nelly.com! :D http://wallinphoto.blogg.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html#comment

Vilken fin blogg du har!



Fick själv en Nikon D5000 när jag fyllde i höstas och försöker förbrilt att förstå mig på den =/ Tips tas gärna emot =)

grattis till henne :D

Grattis grattis ! :D

grattis till henne :)

Ha en bra dag vännen! :)

svar: haha ja i och för sig :)

Grattis till henne! :)

sv ; hehe nej det är lugnt :) vad har du för dig ? kram

Grattis grattis till din vän! Allt bra? :)

nu har jag utsett dagens blogg, kika in och se om det blev du! annars kan du ju alltid anmäla dig igen. :) kram

Varsågod :)

fin blogg..!

hejsan! Vad gör du? :)

Åh vilken snygg tjej! tusen grattis till henne!1!!!!!

Hej nu är dagens blogg i full gång igen :) Länkas jag så har du större chans till att vinna ja du såg ju bara igår! http://gaylifet.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

Lycka till och Kram Kram!

Sv; Varse :D

Allt bra? :)

fin header:)

Härligt ! :D Jo men de e bra med mig med förutom lite ont i halsen !

grattis till henne :)



sv;tack ås mkt :D

Ha en fin tisdag!

Svarar på kommentarer :)

Ska ud göra under helgen?:)

Fin blogg! :)

Hej! Var jättegärna med i dagens blogg hos mig!

http://muzicme.blogg.se/2011/april/tisdagens-blogg.html

Checka in min blogg :) följa mig på bloglovin? säg till isf så följer jag dig också! Ha en fortsatt trevlig dag! With Love Niccyyy <3

Heeej :D



Denna veckan pågår en grym tävling för fotobloggare på min blogg med ett fantastiskt pris på Nelly.com :)



http://jensikan.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Lycka till :)

sv: är det bra med dig? :)

sv; så lite så :)



hur är det? :)

Så lite :)

Hoppas allt är bra med dig idag! :D

nämmen, grattis då :)!

Grattis till henne :)

sv: aa, samma :) görs? <3

Grattis till henne! :)

:)



idag har jag varit i skolan, riktigt chilldag & nu blir snart en springtur i regnet ! ;)

Grattis till din kompis!

Idag ska jag träna och sen kanske plugga lite...

Dudå? :D

Grattis till henne!:)



jag är hemma idag. Mår illa.

grattis till henne :)

sv: ojaoja!:D

Grattis till henne:P

grattis (:

jag är med en snygging, vad händer i helgen?

sv. Jodå det är bra med mig :) sj?

Grattis till din kompis också!:)

Fin blogg du har!! :D

kolla in min nya blogg, lämna gärna en kommetar och säg vad du tycker! :D<3

hejhej, hur är det med dig idag? =)

ps. fin header :)

grattis till henne ! :)



sv; det är super snyggt :), äger du någon ear cuff? :)

Hej, allt bra?:)

KRAM

Jättefin blogg! :)

Hälsa Grattis till din bästa kompis! :D

Haft en fin dag? :)

sv; okej vad kul :)

Haft en bra tisdag då? :)

sv: oj sent svar.. hihi haft lite lite tid då jag börjat mitt nya jobb precis :D

Hur är det med dej idag?? :b

Haft en bra dag då?=)

<3

Allt bra idag?

sv: hihi:D härligt du! Åh, roligt med födelsedagar!

Grattis till henne.



Hoppas ni får en fin kväll!♥

snälla hjälp mig välja rätt hårfärg till mig.. länka bild, säg någon hårfärg, vad som helst! behöver verkligen hjälp..

kram

Vad har du gjort idag då?

ha en bra kväll:D

Sv: AH :D

åå grattis till henne ;) jag ska baara ta det lugnt! ingenting att göra! kanske plugga lite men det får vi se :)

jaha vad trevligt, nä jag har vart hos killen :)

Grattis!



SV: Härligt! Jodå, det är bara bra ;)

sv: allt är fint, med dig då? :)

Grattis till henne :)

sv; Okej ! :) samma typ !

Allt bra idag då ? :)

SV: ;)

Har du haft en bra dag? :)

grattis till henne :D

ååh vad fina foto :D

tagit dem själv? :O



svara på dagens fråga? :D



www.hannnabrink.blogg.se

sv: vsg vsg ;)

sv: häärligt! :D

svar: hihi :D

Jodå det är bra, själv? :)

- okej, hur gör man det? :)

- jag gör inget.

Jag mår inte bra, är sjuk.

Vad gör du? :)

Absolut, sj? :D

Skönt att höra! :D vad gö rdu?

Härligt! :D

- jag menar inte vart, utan hur man gör! vilka knappar trycker man på och så? :)

SV: vad bra!

helt okej! :)

svar; jag har vart i skolan, gjort lite läxor och sånt :)

Inget haha :P har trökigt

Sv; Ska nog läsa en tidning (:

Åhh tack! Du är alltid så himla snäll beatrice! <3

Tack för att du är med o tävlar i dagens blogg!

Hur mår du annars då? :) Kram!

SV: Hehe :) Okej kul. Vart hemma, är sjuk! :(

- Men kan du inte förklara hur man gör?

Nja.. det är rätt skönt ändå :P är så trött :D

Sv; ja men du är ändå så himla snäll! (:

svar; yes! :)

Vilken är din favorit film?:)

var med i min tävling på bloggen

allt bra? :)

så fin blogg, allt bra? :-)

Läs om tonåren.

Läs om tonårskärlek, se bilder som beskriver tonåren.

Läs en ganska vanlig blogg som skrivs på ett ganska vuxet sätt har jag hört.

Hare bra

/Tilde Runnquist

har startat en ''gissa vem?'' tävling på min blogg, så ta chansen och gissa rätt och vinn en länkning! (: lycka till! (:

svar: jo, det är bra, själv då? :)

sv yes:)

sv: jo,det är bra :D<3

hur är det själv? :)

SV:Jag väntar tills min serie ska börja :)

Vilken tur då :D

Med mej med :)

Gör du då?

Kram

härligt! jo det är bra med mig också :)

vsg!

Svar: Gott, har inte fått något svar från dig dock :)

Hej! Fin blogg du har. :D Vad gör du? :)

svar; jag gillar alla möjliga fantasy filmerna^^

Jätte fin blogg och headern är super fin :)

Hihi :) Ska du göra något mer ikväll då? :)

himla fint hår, grattis till henne :) jag har bara varit i skolan och sen hemma idag!

Bara bra!

sv: Helt okej faktiskt :)

jodå, det är bara bra! sjkälv då :D?

kram

svar: okej, va göru då? :D

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-ny-omgang-1.html

KRAM

Sv; VAd bra! :)

Hur är det ed dig då? <3

kram!

Grattis tll henne :D

Grattis :)























Follow my on Bloglovin







Trackback