hade räknat med ett paket men det var visst två


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

nu sitter jag hemma hos min syster och ska hjälpa henne med lite saker sen ska jag hem till min pappa. eller har redan vart där hemma i typ 20 minuter och kollade vad jag hade fått för post. men ska hem till han snart igen, först hade jag fått ett paket med lite saker i, tänker inte säga vad det är för saker. (ni får se sakerna imorgon) ni kan gärna få gissa vad det ligger i paketet, något jag älskar och skulle aldrig klara mig utan. (köper den saken för ofta)

Sen hade jag fått ett till paket som jag hade glömt bort, för några månader sen vann jag en tävling hos en tjej och nu har jag fått min sak. det är typ någon grej man sätter mot bordet och sen kan man hänga väskan där på. om du är på restaurang och inte vill lägga väskan på golvet eller något sånt. super svårt att förklara vad det är, men iaf jätte smart grej.

har ni haft en bra dag?
LÄS INLÄGGET OM DU VILL VETA VAD DET ÄR PÅ BILDEN!

Kommentarer

roligt att vinna!

jag sov hur gott somhelst:D

sv: sony ericsson vad?:p<3

Fast du är sötare kan jag lova :)

Härligt att höra! :D Det är bara bra tack! :D <3

Sv; Det var så lite så! :) Hur är det med dig då? <3

Kram!

SV: Vart i skolan och sånt, händer i helgen? :D

Vad är det för ngt?

Vad är det för ngt?

åh roligt :D

sv: haha ja jag förstår de eftersom du skrev att de va den godaste glassen :D tack

sv; ah :)



vad ska du göra ikväll? :)

hihihi <3

ska vi följa varandra via bloglovin?:D

helt okej dag. själver?

gillar din header, söt tjej!

okej :) musik ;p

snyggt halsband eller vad de e xd

Kul o vara barnvakt??:D:3

Skolan ska ha öppet hus så jag måste gå dit och hjälpa till:):(

hehe okej :)

SV: Vad kul att du är med, allt bra idag??:)

fina smycken!

svar; lyssnar lite på musik:)

vad ska du göra i morrn då?:)

aha nu ser ja :$ COOOLT :

den grejen var väldigt söt men ja fatta inte vad man använder den till :P

sv; det är bara bra med mig! självdå? :)

svar; skola, plugg och musik:)

följer du någon serie på tv?:)<3

Riktigt cool sak! ;)

tjaaa!

allt bra ?

Sv; skönt att höra! :) Jo det är bra med mig!

Kram! <3

haha :D men de va coolt faktiskt :D

svar; haha okej, har faktiskt aldrig sett på det^^

är det kul då?:P

sv; va härligt och höra! :D

när ska du sova då :*?

Sv; :)

Hehe aa^^ Händer det något roligt imorgon? :)

Hehe aa^^ Händer det något roligt imorgon? :)

haha jaha, woops pinsamt

snygg väskhängare! jag har en rosa.. ^^

SV: Okej, jag ska vara med min pojkvän :)

Händer på lovet då?

SV: det är bra här med!:D

KRAM

tack :)!

Sv: Kan inte du lägga ut recept på det du lagar. För

det ser så gott ut :)

svar; jag följer " the vampire diaries" :)

ibland tittar jag på talang och sånt också men.. :)

svar på dagens fråga? :D

vinn reklamring?

www.hannnabrink.blogg.se

svar; hehe ja det är faktiskt bra:)

Vilken är din favorit låt då?:)

snart :)



:) skönt med helg snart<3

Sv; du kommer att vara med på dagens blogg i morgon va? <3 Kram!

haha :)

Kul med paket :)

cool sak :D

vad gör du?

SV: Ska försöka att vara med kompisar så mkt som möjligt på lovet tror ja :)

vet du vars den där är ifrån? såg att du vann den men om du kanske har koll på det? (A)

hur mår du gumman ?

sv: okej ^^ allt bra?

Åh har letat efter en fin väskhängare, den var ju för söt!

Säljer kläder, smycken, smink, balklänning m.m. OCH VI SKÄNKER ÄVEN PENGAR TILL VÄLGÖRENHET!



---> http://icirkeln.blogg.se/ <---



Denna blogg är en del av ett projektarbete! Hjälp oss att hjälpa andra (:



(Ursäktar för reklam, men jag vill sprida vårt budskap!)

Haft en bra dag?

sv sålite, var gärna med igen sötis! <3

sv; okej :) haha, jag vet inte heller.. :)

åh har du lov nu?:)<3

svar; vet inte^^

o sånna där e smarta, har sett sånna på glitter och så (:

sv: haha ja men ja fatta inte iaf :P haft en bra dag?

Okej! Ja, det har jag haft!

sv: tittar på tv :D

Vad händer till helgen? :)<3

sv; ja :D



ha en bra kväll!

mkt bra här :)

Min första cover ligger uppe på bloggen! Lyssna och lämna en kommentar! Tack.

Hahah lite kompliserad* men smart grejsimojs eller vad man ska kalla de? :D

sv: Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥

Inte du? Anmäl dig igen!

Hej, hur är det med dig? :)

jag med :) sa bli såå skönt!

sv; vad ska du göra imorgon? :)

sv: ska också vara med vänner :))<3

haha, vad cool :D

Var gör du din header :) ?



Fin blogg!

jag ska sova snart :)

allt bra med dig då?(:

Svar: Om man int har photoshop, kan man ladda ner de elr kan man ladda ner något annat program så också funkar bra att göra headers i :) ?

Svar: Om man int har photoshop, kan man ladda ner de elr kan man ladda ner något annat program så också funkar bra att göra headers i :) ?

Svar: Om man int har photoshop, kan man ladda ner de elr kan man ladda ner något annat program så också funkar bra att göra headers i :) ?

Svar: Om man int har photoshop, kan man ladda ner de elr kan man ladda ner något annat program så också funkar bra att göra headers i :) ?

vad gör du? :)

vad gör du? :)

Sött :)

smart grej

Fina saker!:D

Det låter ju toppen! Jag är lite små stressad men annars är DDT toppen!:)<3

jo d är bra förrutom att jag har ont i magen efter att jag druckit oboy :$ jag tål inte mjölk :D<3

har du några planer?:)

Okej :) Jag ska på teater med klassen typ :P

sv; vad bra! Med mig är det bara bra :D

Gjort några planer för helgen än ? :)

va ska du göra på helgen?

jodå:) Kanske åka bort till en kompis, fixa sommarjobb, shoppa, filma till ett arbete i skolan, kompisar, njuta osv !:)

Det är fint, sj då? :)

Hejsan!:) Allt bra?

Pga av en smärre dålig sak var jag tvungen & radera min blogg.. Men nu är en ny uppe med ett annat namn! kolla gärna in:)

Kram

hehe aa ^^ Tack! :)

Hej där!

Söt header! :)

Allt bra?

sv: hihi:D Så, hade ni det roligt nu då?

Eller a, dum fråga kanske. Man brukar ju ha roligt när man firar sin födelsedag typ haha:D



Cool grej... vad det nu hette. Kul att det är en muffins på:D♥

Det är bra :D<3 sj?

Fan va cool den va!

ja då det gjorde vi ;D men det är itne alls som räknas :P

Coolt:D! sån vore bra att ha haha :D

skulle vara grymt att veta vars den va ifrån! :D Du har sätt min va? xD

Kvällens blogg är uppe!

Om du inte vann så anmäl dig gärna igen, vinnare drar jag imorgon kväll!

Kramis:)

Härligt blev mellan kinderägget ha ha

fint :)

haha jag satt och funderade aslänge på vad detdär var för något! trodde det var ett armband först men sen så läste jag inlägget ;D

Vinnaren av dagens blogg är nu uppe :)

fin blogg:)

sv: aa, samma :) görs?

sjukt fint!

alltid härligt med paket :D

vilket söt väsk-hängare =)=)

nä inget, men hur mår du idag då? :)

Jävligt praktisk grej de där! :)

verkar assmart :D

verkar ju smart =)

Tänkte köpa en sådan til min mamma fast den var inte alls lika snygg, den där var ju både söt och praktisk!























Follow my on Bloglovin







Trackback