hiss eller diss?



Jag hissar dom här för dom är så grymt snygga, jag skulle lätt vilja ha ett av dom här. helst den med mycket färg, för då kommer jag se brun ut!! den rosa hade vart super snyggt, jag gillar rosa och jag tycker själv att jag passar i rosa. dom är från H&M och jag tror dom dock inte finns på Gotland, tråkigt men sant. jag gillar inte när man hittar snygga kläder på nätet och sen finns det inte här på Gotland. för jag vill alltid prova mina kläder innan jag köper något, sällan att jag beställer på nätet.

sitter och pratar med mamma på skype och borde fixa mig istället för att sitta här. kanske äta frukost, det borde jag nog göra så det inte blir lika sen som det blev igår. då var det verkligen sent att äta frukost!

hiss eller diss?
vilken färg väljer ni?

Kommentarer

snygga! vartifrån :)?



Verkligen hiss, den rosa skulle jag vilja ha eftersom jag verkligen älskar rosa :)



Fin blogg <3

sv: okej :)



HISS :D

den rosa är jättefin, har själv en liknande, perfekt till sommaren, och som du sa så ser man brun ut i såna färger :D

hiss :)

sv: ska bara ta de lugnt :)

dv. vad trevligt :D ne ja ska på fest ikväll :)

H-I-S-S



hej, om du klickar in på min blogg rätt så ofta, & vill håll koll om det kommer nya inlägg.

Följ då min blogg på bloglovin'

/D I R E K T L Ä N K/

http://www.bloglovin.com/blog/2426390/svenssonohyesbloggse

vad händer i påskhelgen då?

superfin blogg föresten!

ps, har en dagens blogg pågång också, anmäl dig till den också!

/D I R E K T L Ä N K/

http://svenssonohyes.blogg.se/2011/april/23-4.html#comment , ds!

/K R A M A R/

sv: japp :)

vet inte, typ det ljusrosa/puderrosa tror jag ^^^sjukt snyggt i sommar <3

okej tack då vet jag :D

hahah, va söt du är beatrice som skriver in sånt^^ hehe, tack så mycket!



glad påsk!:D

hur mår du? :)

hiiiisss :D as snygga.Vart finns dom att köpa?

sv;allt är bra med mig <3

SvAR tack,! En hiss!

HISS! de var ju skitsnygga :D Jag gillar den till höger :D

HISS!



sv: jo inte så mycket

jag väljer nog rosa eller svart! :) allt bra annars? kram.

Hiss :) Alla var jättefina!

Glad påsk! :)

HISS, HISS, HISS!! :D

sv: haha ja,jättefina är dom, du kanske borde köpa en ele två nu till sommarN ;)

har varit ute en timma och jobbat nu...helt sluuut! xD hehehe...ska snart ut igen, behövde en liten paus bara. :P

härligt :) jo jag mår bra :)

Hiss!



kram

sv: haha, aa :D Vart kommer dom från?

Hiss! :D

väljer nog alla tre! ^^

dom är grymt snygga! jag har beställt det mörkrosa och svarta. :)

men om du beställer så kan du ju skicka tillbaka det ifall det inte skulle vara bra? :)

sv: jaa :) har du fått något påskägg än? :)

HISS!



sv; Tack, thailand bilde vettu! ;)

Glad påsk! :)

svar: tack :)

sv: okej, tänkte väl :) Har typ sett dom förut ^^

Tack det samma!:P

tack :DD

jag har själv sn svart och jag hissar dom hellt klart! (:



SV: tack dsm! (:

sv. haha ah :D

Rosa :)

sv: najs, yeah :D

Ett vitt linne och sånt där genomskinligt svart linne över, och tvärtom, fett snyggt! :D



Glad Påsk :) <3

ja har själv provat en sån, men köpte aldrig, men isåfall den rosa lätt ! :)

Alla var lika snygga, men tycker den beige-aktiga skulle passa bäst till sommaren istoppad i ljusa shorts barbent med bruna ben, hihi :D

Sv. Tack så jättemycket :D Och detsamma !

Ja;) Hiisss:D

nu är jag tillbaka lite smått !

gillar verkligen din blogg tjejen !

Va bra, det är fint. Jag ger tröjorna en fet hissning ! pågrund av min kärlek till spets. :)

Glad påsk ! :)

sv: jodå ;) , låter bra att du mår bra, med mig är det oxå bara bra, solen steker då kan man ju inte vara sur ;) <3

sv: japp :D hiih

vad har du för dig då? :D

svar: ja, eller hur! eller ett vitt baslinne med nåt av dom rosa linnen över! :D

glad påsk på dej! hur ska du fira idag? :)

kramis, fråga gärna nåt i min bloggsvar så blir jag super glad!! :D

jätte fin blogg du har! :) kram

yesyes ! :d allt bra med dig då?=

hiss på den svarta! :)

- här ska jag stanna kvar, intressant blogg verkligen :)

tack så mycket!

SV: haha ja :D

bor du i Gotland??

sv: hihi :) görs?

Snygga! :D

Fast det var inte så mycket min stil, men om jag skulle köpa någon så skulle jag nog köpa den rosa eller den svarta :)

glad påsk!:D

tack :D

sV; haha ja, det är nåt sånt man inte kan säga nej till :D

hiss :)

vilken färg? hmm den vita :D

Fina :)

att skicka tillbaka? eller vadå? ^^

Hiss!!!



Tycker mest om den rosa.. :D

Skönt att det är varmt :D hos oss med :D HÄRLIGT!

sv: vad gör du idag?:D

GLAD PÅSK!:)

SV Japp :) allt bra då?

Hiss helt klart!

Alla tre var lika fina , men skulle nog också tagit det rosa faktiskt :D!

Hej.. Vill skriva att jag tycker att du har en fin blogg och inspirerande på många sätt.. Schysst design oxå.. Är ensamstående pappa till två grabbar.. Har själv precis börjat blogga som pappabloggare.. Skriver en hel del om inredning oxå då jag har en egen stil jag döpt till American Home Style samt hur det går att träna hårt som ensamstående till två grabbar.... Hur kul som helst.. Kram Gabriel..

hehe, jag med !! ;)

Hej! Det var en underbar långfredag. Hur var din?



Det blir en hiss för mig... hade nog antagligen valt det vita :)..



Glad Påsk

sv: okej! Jag ligger och smaskar på mitt påskägg ;) haha!

vad ska du hitta på idag då? :D

hiss! :D

Hiss ! grymt snygga ! :D



sv; Okej härligt ! :) samma här

Händer idag då ? :)

Glad Påsk !

Vad händer för dig ikväll då? :)

snygga :D precis kommit hem från stallet sj? :D glad påsk :D

jag gör inte alls mycket just nu tar det bara lugnt! =)

jag med (:

Hiss, pink

Glad Påsk! ;D

Hiss du kan ju beställa på nätet o lämna tillbaka om du inte e nöjd ;)

gotlands utbud på kl'der suger..

sv:njää, den va fin men materialet va jättekonstigt..:s

va gärna med på dagens blogg i min blogg http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/dagensblogg-1.html#comment

HISS!

Hiss :D Jag har den ljusrosa :)

hiss ! tycker dom är skitsnygga, särskilt det svarta :)

Fett snygga! :D

Snygga linnen :)

jag tyckte den va grymt snygg .. tills jag provade,, hehe provade den rosa och den passade inte mig, men säkert jättefin på dig :)kram!

hiss!! :D

vad gör du ikv?

hiss!

HISS, åh alla va snygga! :)

jaa allt är bra ;)

själver?

snygga! :D

Den ljusrosa definitivt! hur underbar som hellst!



Psst..

Du kan väl kolla in lite på min blogg?

Skulle gärna vilja veta vad folk tycker om mina smycken! :D

/ Jewelry By Nink

HISS! :D

HISS! :) Det ljusrosa var nog finast, den svarta också men ljust är finare på somaren :)

både hiss och diss, men hade isf tagit svart eller de ljusrosa eller va de är för färg :) ha en bra dag!

Jag har det svarta linnet, jag håller med dig dom är sjukt snygga!:D

^Åh vilka underbara!!

Jag vill ha allihop men den ljusa vore något,

skriker sommar om den och se kan man kombinera den till massa andra färger:)



Haft en bra påsk föresten?

Sjukt snygga! ;)

Hiss ! :D

Jag tycker hiss!! :)



Åh det var längesen, allt bra med dig? :D

Kram!!

Hissar! :) Skulle nog välja den svarta ..

Hissar! :) Skulle nog välja den svarta ..

Väldigt fin blogg du har =)

jag tycker att det puderrosa linnet är super snyggt! :D

Snygga! hiss, och i svart eller den ljusa! :))

Nude-färger sitter ju supersnyggt till brännan, så jag skulle nog välja det puderrosa :)

Kram

Åh gud vilka snyggingar! :O

håller med dig, blir så krångligt att beställa kläder över internet ifall man får fel storlek! och sen är det ju inte alltid alla kläder ser bra ut på en själv.

jag skulle välja det svarta, då jag inte är så förtjust i rosa haha :)























Follow my on Bloglovin







Trackback