jag vill ha fint väder


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Igår så försökte vi få tag i en fotboll men det gick inte som vi ville. Vi hittade ingen i affären eller något, super tråkigt! jag som var så taggad för jag ville spela fotboll, men det blev att mysa med Elin. Vi pratade i telefon och såg på tv hela kvällen underbart! älskar verkligen när Elin är hemma hos mig. fast det inte finns något att göra..

Här är lite bilden från igår när jag och Elin fikade efter skolan. Idag är det onsdag det betyder att det blir, att träffa Farre och Emma vi ska äta glass vid glassbaren. fast just nu regnar det, jag kan hoppas att det blir lite varmare tills vi ska äta glassen. och sen på kvällen blir det inte träning efter om att, det blev ändrat. ska träna på tosdag och fredag plus att det är match på söndag, gilla starkt!

vad ska ni göra idag då?
(svara på kommentarerna senare, för vårat internet och gått sönder)

Kommentarer

ååh så gott med semla!

Ursäkta sent svar, har varit lite ur fokus på bloggen den senaste tiden..



sv: Verkligen! ^^

Åh, men då är vi två som vill ha fint väder. suck för det här gråa och trista! :(

OOH gott med semla!

fina bilder :D

Hej! :) allt bra idag? :D

Vad mumzz

sv: jodåå bara bra! :)



förlåt för sent svar!, min dator har varit crashad :(

Ha en bra dag! Besök min blogg som bara handlar om texter och känslor.

eller min vardagliga blogg http://baralinzi.blogg.se

Hejsan :)

vad gör du ? :D

åhhh mums !!!

Vart ligger det Donnergymnasiet du går på? :D

Hoppas du får en bra dag!

En semla skulle man ju inte tacka nej till! =)

mums vad det där festis ser gott ut! speciellt det där pineapple!

Vill också meddela att du har en härlig blogg :)

sv; härligt:D min helg har också varit bra!:)<3



åh vad gott de där såg ut!:)

Hej! Fin blogg :)

Allt bra med dig ?

Intresserad av att köpa begagnade kläder i bra skick och till billigt pris? Kolla då in min blogg, myysplace.blogg.se :)

jättefin blogg måste jag säga :D



du är jätte duktig på att fota också ! :D

Jätte söt blogg! Kram:)

Missa inte chansen att bli Veckans blogg i min blogg om du vill vara med på den så är det bara att gå in på länken här nere och kommentera att du är med! :)



http://danieldynesius.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-1.html#comment

Checka gärna in min blogg och ställ massa frågor i min frågestund så är du gullig! ;D gör detsamma för dig nästa gång!

sv; va härligt hahahha'! :D

Hej! gå gärna in på min blogg och kommentera mitt första "dagens outfit" inlägg, ge gärna några synpunkter/åsikter om min stil! thanks på förhand! :)

Oh! Härliga köttbullar!! Och semlan! Jag har suttit vid datorn alldeles för länge nu och är galet hungrig ... och så hamnar jag i din blogg i det här inlägget.

MAAAAAAAT!



Verkligen jättefina bilder du tar!

Ha en skön fotovår!

/ Yvonne

sv: najs, yeah :D

hejsan, vad gör du ? :)

BEA! DU MÅSTE HJÄLPA MIG!

hur lägger man in bilder i menyn?! :D <3

sv: vad görs?? :D

Åhh, vad gott. Idag har jag vart ute och gått, pluggat matte och jag ska snart laga mat :D That's my life in Zürich... typ

Fin header :)

allt bra?

super! Hur har din dag varit?

Fan vad sugen jag blev på semla!

Hur är det med dig idag då? :)

Mums!! <3



Jag ska ta och svara på kommentarer snart och käka middag. :) Ligger efter med kommentarerna igen! :P

Hej! :D

Nu har jag startat ett ny tävling på min blogg! Du kan vinna ett läppcerat från Nivea i två olika smaker. Här är en länk till inlägget: http://idacarolinesvard.blogg.se/2011/april/tavling-sponsrad-av-nivea.html



Om du inte är intresserad, så förlåt att jag störde.

Hej jag har frågestund på min blogg nu och den som frågar de mest konstiga frågorna kommer få en länk !

________________________________________________

Fett avis jag blir.. Du har ju din kamera !

Min e fortfarande sönder och inne på lagning !

Gud vad mackan såg god ut :)

Vad gott fikat ser ut! ;) Hur är det med dig? :)

Hej igen! Hur är läget? :)

Fin blogg:)

Gå gärna in på min blogg och släng in en kommentar vettja,

i bloggen finns sjukt snygga sommarkläder och tips på annat kul,

ta en titt ---> http://matildaborgstrom.blogg.se/

kramiisar

vad jag blev sugen på fika!

Vilken bra fotoblogg du har! Roligt arr kika omkring på dina bilder =)

jorå de är vell bra:)

mkä läxor och sånt bara.

själv då? ;)

DU ÄR SÖT!



ooh, älska rödbetsallad o köttbullemacka! o semla med för den delen :D

mumsigt

Grymt! Åh, detta såg gott ut :)

Det ser sjukt gott ut!!! :O

jag vill också ta såna bilder:( och ha en sån kamera som du :D<3

åh gud vad gott !!!:D

sv; jaa ;)



vad har du för planer för morgondagen då? :D

Gott!

Vill också äta på glassbar:O

mmm, vill ockso ha semla!

Så gott det ser ut med köttbullsmacka. :) Blev riktigt sugen på en sådan nu.

festis är underbart!

härligt!

Mums vad gott det där såg ut :D

gu vad gott med köttbullemackaaa!























Follow my on Bloglovin







Trackback