kan du tänka på min sida också?


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Tillbaka, eftersom att jag aldrig skulle spela fotboll och sov aldrig hos Viktoria igår. kan vara skönt på ett sätt eftersom då får jag komma hem till min bästa pappa. jeg är en nöjd tjej, när jag äntligen kan få åka hem till pappa.

Igår var jag på sudret för att träffa mamma och mina syskon, vi fikade lite och spelade kubb. plus att det var grymt varmt igår också! efter jag hade vart med min underbara familj åkte jag in till Visby och väntatade på att Farhia skulle bli klar. sen kom det svåraste av allt, vi skulle ta oss till en fest för att kolla läget. som tur kom vi båda ut och hem, skönt det! jag vet inte vad man ska säga om den här festen, några var trevliga men jag kan inte säga att alla var riktigt trevligt mot mig. jag tror alla var sura på alla, bara för någon liten grej och då börjar jag undra hur många år vi är? tolv? hoppas ni verkligen kan se det från andra sidor någon gång och inse att vi håller på att bli tolv år. jag hoppar av tåget nu, ni kan får sitta kvar och bråka om ni vill.

vad gjort ni för roligt hela söndagen igår?

Kommentarer

Hejhej!

Allt bra en sådan varm morgondag? :)

vad gör du nu? :D

Nu är Dagens Blogg ute!

Titta ifall det blev du eller antag i Dagens Blogg , då vinnare tas ut i morgon!

kram!

allt bra?:D

Tips mig med ditt tips! har ett inlägg med EXEMPEL på tävlingar, men kom gärna med egna tips/exempel (: ( det går fortare för mig att välja ut en ny runda av ngn tävling, genom att ni har röstat ) (:

det är toppen! :)

händer idag?

vad är det i glaset på bilden? :)

igår solade jag hela dagen :D

SVAR Aa i ett inlägg :)

Gomorron :)

låter bra att ha en så god pappa som du har :)

Jag mår bra, hur e de me dej?? :)

Kramiiz Nalliiz :) <3

sv: de låter najs :D jo den var bara bra :) vad tycker du är jobbigt att få som kommentarer?

sv; jag kollar på tv :P vad ska du göra idag då? :)<3

SV: Tack du! ;)

- ingenting spc bara tar det lugnt :D

du då?

SV: Jo det är bra :D Själv?

Tjena! Fin blogg du har :)

SV; tyvärr avslutades tävlingen igår, men du kan anmäla dig redan nästa vecka igen ;)

svar: :)

kompisar (:

Svar: Jo allt bra me mig, sj ?



Kan du berätta eller visa en hemsida hur dom visar hur man kan ha saker på sidan, som bild på sin kamera, text om sig själv och så :) om du förstår..

sv: Tack!:)

Blev det ett bra påskfirande för din del?:)

Sv: Nice :) Jo det va helt okej :)

sv: njaa sådär, sjdå? :)

jo då, jag klarar mig. :) hehe..xD

ser gott ut!

SVAR Va?

sv: Härligt :D samma! :D <3

- haha okej :)

jag älskar din design!



skulle du rekommendera din kamera om man ska köpa en ny? jag har ett inlägg på min blogg där det står att jag ska köpa en ny, kommentera gärna där



KRAM :)!

Gu va gott det såg ut mmmm!

ska träna :)

svar,

okej :) tack



http://juliaaj.blogg.se/2011/april/saljes-hoga-peperoni-skor.html#comment

Haha vad mysigt :D jag med!

Sovit gott?

Nu är tävlingen på bloggen avslutat kika in och titta om det blev du! ha en fortsatt trevlig dag kram på dig!

Igår kom några av rickards vänner till oss och så drack vi lite :)

ska ta och fixa med kommande inlägg. höres snart! :D (måste byta dator för det så att jag kan leka i ps! ^^).

sv; jo.. allt är bra här, med dig ? :)



kram

sv; nej :( .. vad ska du hitta på idag då? :) <3

fan vad sugen jag blev på kaffe.. ska nog göra en kopp snart :D <3

SV: bara bra tack själv dÅ?

Hejsan! Allt bra med dig? :)

mums!:D välkommen tillbaka till kommentarerna beatrice har saknat dig :)



haha, ja har jag?

sv; trevligt ju ^^ Jag har tatt det lugnt, Solat och lite sånt! :)

sovit gott? :D

Lycka till ! :)

Jag säger till när vinnarna är uppe ! :)<3

sv; Jadå :)

Skönt att höra :D

Igår så var jag hos min mormor och fika och lite sånt :D

Jo men nu är man seg :O

sv; ja men jovisst, stjärnorna syns inte på himlen just nu!

Vill du bli dagensblogg ? isåfall kommentera bara på min blogg att du är med så lottar jag ut 3 vinnare i kväll ! kram ! :) ♥

Det är bra med mig här med!

Haft en bra helg?

jaså kuuul :D haha vad gör dudå?<3

tur man är ledig idag också :D

sv; Så lite så :)



vad ska du göra idag? :)

Hej hej! :D

Det är bra :D Händer idag då?:)

sv: Japp, vad ska du göra idag? :D

sv; haha, jadå! Tack ska du ha!

snygg bild!

Sv: Jada, jag mår toppen! :)

Du själv då? :)

Hej, har du haft en bra påskhelg?

Oh vad gott med fika!



kram

sådär, då va jag klar med det..xD hehehe

sjuk,själv ? =)

vad bra :) jo jag också!

sv; j o men jovisst, rulla runt i hö! :D

okej :) ne ja kollar film :)

sv: så bra , samma här (: ♥ vad gör du då ?! (: ♥

Va bra att allt äe bra me dej :) jag träffar inte min poappa så mycke elr ofta :/

Kramiiz Nalliiz :) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback