kom hem med lite nya saker


bild nummer ett: från h&m för 149 :-
bild nummer två: två par jeans leggings från vila för 299:-

klockan är redan 18:28, tiden går snabbt när man har roligt eller är det inte så man brukar säga? Iaf så har jag haft en hel dagen med mycket saker, imorse när jag vaknade kunde jag inte svara på kommenater för internet hade gått sönder igen. men hade ändå inte så mycket tid, satt på bussen med Elin och sen gick hon hem och jag träffade min syster och åt mat på Joda, super gott!

Efter fick jag träffa Emma och vi kollade på stan lite och hade mysigt väntade på Farre. När Farre kom åkte vi på någon mässa som dom har i visbyhamn. var roligt att träffa lite folk, efter så gick jag och Farre och fikade och sa hejdå till Emma som åker till Göteborg över helgen. måste säga att det var super mysigt att vara med Farre, måste verkligen fika flera gånger då kanske Emma kan vara med. jag är verkligen nöjd med min dag, fast klockan är mycket just nu..

vad har ni gjort för något idag?

Kommentarer

Fina saker! :D allt bra med dig? :)

Vilka fina bilder du har här på din blogg!

Härligt!

Med mig är det toppen:D

Säg till om den fondationen är bra för jag har tänkt pröva den!

Bara bra:)

vad gör du? :)

snygga jeansleggins :)

allt bra? =)

fina saker :)

sv; okej (: nepp jag mår inte alls bra :(

Har du nån bloggsvars invite kvar ?<3

sv: samma här :D

Snygga!

Ingen fara! Vad gör du?

Tack :)

fööör gott nästan :D!

den där foundation är kass, eller jag tycker att det täcker jätte dåligt :o typ röda områden och sånt.. besviken på den!

sv: åh tack så mycket =)

hoppas allt är bra med dig idag?

SV; va göruu då ?

sv: Jag mår toppen ! själv? :D

Hejsan vill bara säga att du är välkommen att vara med i Dagens blogg :)! Kram på dig.

bara bra! :)

bara massa snygg du! :)<3

svar; ja, :}

har också trallat runt i city idag, perfekt väder för det. :}

Det är bra med mig :)

Hej sötnos! Har du börjat förbereda inför sommaren än? :)



kram ♥



P.S (kan inte få nog av din bloooogggg! :o )

sv: lyssnar på musik och svarar på kommentarer :D

tack så mkt! :D

svar: hihi :)

sv: härligt! jo det är jätte bra här med, har haft en jätteskön och bra dag så att det är kanon :)

händer imorgon då? kram

Okej! Nej inte jag heller egentligen :)

sv: så bra :D

hihih gött! :D

Härlig shopping :D

allt är jätte bra med mig!:) hur är det med dig då? kram

vad gör dudå? :)

sv: jaa.. Den ja hade innan va Max faktor xperia, och den va super bra! jag tipsar lätt den :)

sv: okej,samma här. Efter skolan ska jag till william :)

sv: hihi :D

Javisst! Händer imorgon? :)

SVAR: Haha aa. Spelar du eller spelat någon sport? :)

Kul att du är med :) hur e de?

haft en bra dag? :)

svar: hihi! Jo allt är bra med mig, själv också? ♥

bra här med :D

de är bra!

Gjort idag ? :D

Det var länge sen! :D

Okej de var ju bra!:) kram

SVAR Det är bara bra! fina saker du fick med dig hem iallafall :)

Svar:Oki,jag tycker att jag är ganska bra iaf!:)

Sv: joo de är bra :)

den där foundationen är as bra ;)<3

det är jättebra. så kul att läsa att de går så bra med din blogg.. jag har ju vart "borta" ett tag <3

Sv; Jo det är bra :) <3

Vad gör du ? :)

Var så god, allt är bara bra med mig. Och själv? <3

härlig blogg!;D

samma här! :)

Förstår jag! Är sugen på mat, inte ätit på hela dagen :/

DAGENS BLOGG - om du inte vann så kan du anmäla dig igen, lycka till!

Japp! :D

Läget idag?



Tycker du jag ska byta till denna header http://jojjodesign.blogg.se/jbdesign/ och kanske bakgrunden? :)

har jobbat så fasligt mycke senaste året så de har bara blivit påfrestande eeftersom jag tidigare bloggade väldigt mycke, men nu r jag back on track <3

vasse!;D

haft en bra dag?:)

fasen, måste ner o köpa foundation i morgon jag med. tur att du påminner :)

Hur är det med dig då?? :D

Sv: jajamensan ;) <3

<3

sv: ja helt okej här med :)

sv: har ju varit på arbetsintervju idag :D och de gick riktigt bra tyckte jag iaf ;) Få se va dem tycker :b får svar imorgon eller på fredag :D så håll tummarna!! :D

har du haft en bra dag?? :D

jag har också haft den foundationen :D

och har likadanna svarta byxor :> hihi

men köpte mina i självaste pieces butiken :)



allt bra? :)

Härligt det! :D

Der är bra här också :)

Vad har du gjort idag då??

Var gärna med och gissa

:D



gjort idag då`?

svar: :)

tack,

Jadå allt är bra själv?:)

sv: hah joo :)

härligt! jadå, det är bra här med :)



är det din Love ring på headern? :D

varifrån är den isåfall? har letat efter såndär :>

ser fint ut ! :) <3

härligt, tack så mycket. vad har du för kamera och fotar med?:D

va härligt :) Jo de är bra me mig. händer då?

Svar: Jajamensan ♥

okej kul :D nä varit med 2 vänner :)

Låter som en toppen dag!!:)



Nej men oj, tack så mycket! Måste säga att du oxå är riktigt söt:))<3

sv: ja:D Hoppas du haft en bradag!

ok synd

Okej. Inget speciellt faktiskt, dricker kaffe^^

Åt lite soppa nu, annars får jag bara ner piggelin och saftsoppa. Är så tjock i halsen och mått illa. Men det är bättre nu! Kram

Okejokej, jag har just skrivit klart systers skoluppgift och sitter bara och slappar i soffan nu:)

sv; typ ingenting heller haha (:

sv: jao :D

det är inte svårt som det ser ut

tack:D

sv jag hoppas nån kan klura ut det

Hej där, hoppas du har haft en underbar dag i vårsolen?



Missa inte sista chansen att delta i tävlingen om fem fina smycken till våren.

--> http://sofiahanden.blogg.se/2011/march/tavling-1.html#comment



Ha en fin kväll! KRAM

vad gör du för något?

hej sötnos, hur är det? :)

sv: jaha, va synd :( fin iallafall :p

sv: gjort idag?:D

Fina saker :).

Ser fint ut :)

AHA OKEJ FB, SKA STRAX SOVA

haha, nja inte speciellt. men det funkar väl ^^

mm

sv; ja, det är bra :). SJälv?

Jag har precis duschat och ätit sockerkaka! Ska alldeles strax fixa håret och lägga mig.

Hur är det annars?

sv: har inte gjort så mkt :)

Jo det är bra ;D Göru? <3



Okej!

Okej, var det roligt på stan`? :)

Jag har varit ute lite och så.

<3

sv; härligt :).

sv: tack :D

svar: Okej skönt att höra! jorå:)



Har ni inte? :(:( du får komma till sundsvall, eller så kan jag kanske skicka en till dig? :)

sv; oh ja! :)

Haft en bra onsdag då? :)

Snygg blogg ;)

Läget?

Ligger i soffan och kikar på Greys anatomy och sen blir det off the map.



Vad gör du annars en kväll som denna?

Kram

sv: hah absolut! :)

planer för helgen då ?

Gud du tar så fina bilder! du riktigt talangfull!! :D hihi hur mår du idag? :)

kram

svar: okej vad synd då :(:(

Men om du skulle vilja kan jag nog skicka en till dig? :)

sv' okej va roligt :) näe, jag ta det lite som de kommer :)

Frän du blogg du har!

Beatrice beatrice! :D hur mår du gumman! :D ?

Åh, jag skulle verkligen tycka att de vore skit kul i alla fall :D!

:P

sv ser big brother :D själv?

sv; vad bra, joo då! :D

Några planer för helgen än då? :)

www.facebook.com/vimmelbilderna

händer idag då?

Kram

sv: nice :) Spelar du nån match eller ska du vara publik? :D

ingen aning än!

svar: Tack för dina frågor till frågestunden :) uppskattas mycket, fortsätt gärna att läsa och kommentera min blogg :) With Love Niccyyy ♥

svar: nej, det var fakrtiskt inte så kul ^^ haha!

Svarar på kommentarer bara ;D



Missa inte Dagens musikfråga, du kan vinna en länkning ;)

Svarar på kommentarer bara ;D



Missa inte Dagens musikfråga, du kan vinna en länkning ;)

sv' hihi ;)

sv okej, godnatt! =)

sv; kollar på tv, dudå? :)

haha men betrice är ju fint ;)



Hörru gumman har itne du lov snart? Tänkte om du ville komma och hälsa på mig i sthlm?



KRAM

Svar: Ställ gärna frågor till frågestunden och följ mig på bloglovin om du vill :D säg till isf när du gjort det så följer jag dig också! :D

yee :D

sv: åh men du är ju så söt :) <3

Så bra :D vi får höras av om de närmare då tycker jag! Förresten, najs grejer :)

Har en likadan foundation och likadana beiga leggings! :D

hej är du intressad av drop menu listor ?

min nya drop menu listor

syns högst upp i bloggen

den med blå färg

ha det bra

sv: ja :) ja måste införskaffa mig eller göra egna!

sv: okej ^^ Allt bra?

ja :)

Låter som en riktigt bra dag:)

kul med lite shiopping!

min dag spenderades ju i stockholm, så blev shopping för mig ocks å :D

Herregud vilka fina bilder och vilken underbar fin blogg!

Funkade fondationen bra? :)



fin blogg btw!! ;)

Okej, niiice. :)

Vad kommer du att göra i helgen då? :)

såna där leggins köpte jag också i måndags, fast köpte begia och jeans färgade !:)

sv; haha jaa:D

är den där foundationen bra?:)

Jag har de leggingsen från vila och de är riktigt sköna :)























Follow my on Bloglovin







Trackback