nu är det sommar ?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Vilken morgon säger jag bara, det är nu man börjar vakna tidigt genom att solen ligger och lyser på mig. men jag ska inte klaga jag är så glad att solen är här och det är grymt varmt. jag ligger redan ute och solar med min lillasyster och hennes kompis. älskar när det blir sommar, för jag blir alltid så brun, yeah! annars idag ska jag inte göra något speciellt mer att jag ska till Visby senare ikväll när pappa kommer hem, får se om det händer något i Visby eller inte.

Ni ska nu få veta vad jag har fått ifrån IKEA, mamma var uppe på IKEA i helgen och jag har viljat haft en klädställning.. nu har jag en, äntligen så sligger jag slänga mina kläder i sängen nu kan jag bara hänga upp mina kläder. jag vet inte om det kommer en bild på det sen, men det märker vi. om ni vill se vilken klädställning jag har köpt tryck HÄR

vad ska ni göra idag och har ni sol hos er?

Kommentarer

Jag håller helt med dig!:) super härlig bild:D

Jodå nog är det sol alltid:)

hur är det? :)

häääärligt!:D

jag ska snart ta bussen till stan <3

Fin bild !

sv :D. Vi har ingen sol idag =/ iår hade vi 25+ ¨å idag är de ingen sol alls sj då?

stan å luncha med en kompis :d

sv: ja :)!

åh snyggt :D

Sv: Varse varse :)

Vad gör du nu? :D

yes!:D är det varmt på gotland?

SVAR jaadu, pappa har en ssstor läkt, jag vet ens inte vad hans kusin och allt dedära heter och om dom är döda eller lever. xd. Jag har aldrig träffat dom och så, ;) så skönt!

sv: varsegd:D

härligt :D jorå, det duger :)

sv ja de är tråkigt =/ åh de låter ill gött :) här får man klä på sig skit mycket för att inte frysa =/

okej :D det är super skööönt!

Sv; så lite så :d

Sv: Musik sj? :)

allt bra?:D

sv: idag ska jag vara med en kompis! fika med min mamma och gå igenom lite stipendium o sen hem till pojkvännen o äta middag o sova :) hihi, dudå? :)

japp! :d

sv: åh kul. älskar sol! :)

sv:

ja det tycker jag med, det är så fint :) jag har strålande sol i norrköping, har legat på balkongen och bränt mig och sen ska jag fika på uteservering och ikväll blir det picknick :)

:D

Sv; Varse :)<3

allt är bra sj ? <3

SVAR så bra, kan du ge mig lite musik tips ;)

nej jag ska bara vara hemma eftersom jag är sjuk.. dudå? :)<3

jag ska till en kompis snart :D

Kul att det är påsk snart ? :D

svar: :D

sv:

ja det ska bli super :D

sjukt läckert med rött! :)

Vi får hoppas det är sommar & sol som gäller nu :)

sv: japp, dudå? :D

Sv: Vad lyssnaru på? =)

visst känns det som om det är sommar ? :)

sv: vad bra :D

åh skönt! :d

önskar jag också kunde göra det ^^

Visst är det härligt med solen! Hos mig skiner solen för fullt och man svettas i bara linne. UNDERBART ! :)

Ha en bra dag!

sv; Det är bra :)<3

sv ;D

Festligt ;)

Vi har sol här, jag ska på ridlektion idag :)

ja :(

Sv: vad bra:) Nae jag anser att sommaren är här när det är 18grader på kvällen och ca 12-15 på natten:) Och att de sdka ha vart sådan värme i över en vecka:)

allt bra med sötnosen idag?

svar; jag fyller år så allt känns härligt^^

hehe vad gör du?:)<3

Hoppas du får en superfin dag sötnos :)

hej, vad har du för planer idag i detta fina väder ? :)

jag har precis kommit hem, har virit och köpt glass med brosan :)

sv; cool bild! vad ska du göra idag då?

idag ska jag kanske vara med en kompis och sola lite ^^ blåser rätt så mycket här :)

Härligt det! :) Det är bra här också. Har ni sol idag?? :D

hoppas du får en riktigt skön dag! :)

Aaah snygga glajjor!

Idag jobbar jag o rider - i solen = urskönt!

Jag på jobbet just nu. Vad gör du då?:)

Frågestund på bloggen nu, så klicka gärna in på länken nedan och fråga någonting!



http://augustiflicka.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment



Kram!

sv: ja fast de vände så nu är de skit varmt igen och de gillar vi :D händer resten av dagen?

Jättefin fotoblogg! Och du är verkligen superduktig på att fota, och tar såå fina bilder :) ha en fin kväll!



Vore kul att höra din åsikt vad du tycker om min blogg,mina bilder eller något annat. Jag har även massor med fina tävlingar igång just nu, kanske något för dig? värt att kolla :)

Snygga!

Snygga :D

nu e d Inte sommar!























Follow my on Bloglovin







Trackback