nu har jag gjort det jag kan göra


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har sagt förlåt till mina vänner för att jag gjort fel, nu väntar jag på att ni ska säga förlåt. vill ni inte det så visst, det är helt ok med mig.. men kom ihåg att jag inte ljugit, jag har haft en hemlighet som jag inte ville säga till er. det är noramlt att man inte vill säga allt till sina vänner, men fortsätt som ni gör och sprid vidare det här på gotland om ni tycker det är en bra idé.

Nu skiter vi i mina ''vänner'' och tar och skriver något annat roligt här i bloggen. Sitter med mina små syskon och dom är så otroligt glada att vara här och jag är lika glad att dom är här hos oss. snart drar min bror och jobbar då ska jag vara barnvakt plus att senare kommer Emma hit, äntligen någon bra person som gör mig glad. saknat henne så grymt mycket också ♥

Annars ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, får se om det händer något roligt eller om jag bara ska ta det lungt. skulle vara med några andra personer, men jag hittar på något lika roligt ändå.

Vad har ni för er nu?
har ni fint väder hos er?


Kommentarer

man är aldrig värld att vänner håller på så, du e värld en ursäkt, men fundera är dom äkta diamanter eller är dom olsipade stenar som finns att plocka överallt?



Tycker du jag och Sara på bilden är lika varandra? :)

Kvällens blogg avslutad! Gå in & kika om det var du som vann, om inte så anmäl dig igen! Kram:)

yaa!

vill du smaka:D

SVAR justä det sa du, jag ska inte göra så mycket.

ok, tack för din åsikt sötnos! Nu är det en röst på varje om man ska räkna med mamma och pappas..XD hehehe...

sv : vad görs? :)

sv allt bra ?:)

vad händer hos dig idag? =)

Lycka till!:)



Hur är de med dig? Läste dina inlägg.. <3

Nu drar jag igång veckans bloggare :)

Utser tre vinnare i morgon var jätte gärna med om du vill! KRAM

okej va kul! :) Är det några släktingar till dig? :)

det är faktisgt värt att tänka på :)

hihi okej :)

här äre soligt iallafall hos dig då? :)

vädret är helt okej, inte lika fint som igår dock :) men man ska inte klaga, hihi.

SV: Tack! =)

taack :D

starkt att kunna säga förlåt

sV: förstår det:/

sv: Hej

Ja det är bara bra, glad över att påsklovet börjat och så :P :)

Har ni fått lov då lr ska ni få ?

<3

svar; Okej, :}

Bra att du skiter i dina 'vänner', är de inte riktiga vänner är det inte värda att satsa på!

Hoppas du får en toppen dag i det fina vädret! Har ni också sol idag? :) KRAMAR

Så fin blogg! Hur mår du idag? :)

Fin blogg :D



kolla in min så är du jätte gullig !



http://sofilovisaa.blogg.se/



kram .

Arå :) Allt bra?

Jag drog ju igång en tävling på bloggen för någon dag sedan, gå gärna in på min blogg och anmäl dig. Det skulle göra mig jätteglad!



Tävlingen avslutas nästa vecka någon gång.



Kram!

sv: inte så mycket :)

Jag vet :)

sv; bra dag ? :)



http://michazz.blogg.se/?tmp=16132745



Sv; aa jag kan Engelska bra har pluggat till det sedan 2:an , tack för att du hjälpte mig!



KRAM

Aafina bilder på din header :)

Vi har det jätte fint väder här :D



sv: låter braaa ;)

sv: det är bra här med :)

sv: ja det är bara bra :)

det verkar fett coolt :)

sv; Okej, vad bra!

ja det har jag :) <3

Jag håller med dig att man inte vill berätta allt för sina vänner. Och att inte berätta är inte samma med att ljuga..

Vet inte vad det handlar om, men en gång valde jag att inte berätta en sak för en kompis en simpel sak och hon blev så arg av någon anledning att hon bestämde att inte prata med mig igen.

Men idag känns det bra att inte ha henne som vän lägre.

Sitter på balkongen med ben och jerry mumms ;D

vad roligt :)

ja det är dom!

Hos mig lyser solen ännu :) Varit en underbar vårdag idag :)

Hej Söta du! :D

Vad händer hos dig? :)



Kram

hoppas att allt blir bättre snart! <3

Jag är nästan i samma sits eller vad man ska säga.. typ jätte många kompisar har blivit tjuriga på mig oh jag har inte gjort något :s asså jag blir så arg på sånt :)

Hoppas du har det bra :D

Stackarn <3























Follow my on Bloglovin







Trackback