smycken från josign.se


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag hade fått ett presentkort på 150 kr på josign.se så jag passade på att beställa en ring och en berlock. jag blev super nöjd med det jag beställade. jag hade en korsring innan som jag köpte på JC men den gick sönder i lördags, blev verkligen jätte ledsen så jag hoppas att den här inte ska gå sönder efter bara någon vecka. skulle lungt kunna köpa allt hon har på sin sida, det finns så snygga saker där. ni måste verkligen kolla in vad det finns för fina saker där.

Godmorgon mina läsare, idag är det torsdag det betyder att det är engelska hela dagen. får se hur det blir, ska redovisa min engelska grej som jag gjort om london. kommer bli super nervös lagom när jag börjar med det, men det fixar sig säkert. efter skolan blir det fotbollsträning och får se hur jag tar mig hem, eller om jag tar mig hem efter träningen.

vad tycker ni om mina smycken?

Kommentarer

typ vara med kompisar tror jag :)

godmorgon , hoppas du får en fin dag !:D

jadå :)

Göra idag?

Sv; Nu kan man vara med i dagens blogg. :D Kram!



skitsnygg!

Sööt uggla :)

va sööööt!

allt bra idag? :)

sv: Sam Tsui är underbar asså:D Och älskar min nya bikini, verkligen snygg.



Jättesnygga smycken!

Skit vilka coola smycken! Btw bra du fotade på dessa bilder :)

DAGENS BLOGG - klicka på bilden för att se vem som vann, om du inte gjorde det kan du vara med igen. LYCKA TILL!

åhh, va snygg ring! :D

fina =)

Fin bild XD

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.

Fin du är! snygg ring med :D

Vill du bli dagens blogg? eller varför inte vinna en invite till blogg svar ? eller få en länk i min blogg? kolla in i bloggen och se vad du vill vara med och tävla om :D kram

vilken snygg ring

Går du på någon sport? :)

Suuper fina smycken :D

Vad ska du göra på lovet? =) <3

sv: hihi, absolut!Åh, älskar korsringar. Det är så snyggt.



Ha en fin dag!♥

SNygga!!

snyggt

Nu är frågestunden avslutad! Kika in på bloggen och se vad jag svarade på din fråga! :)

kram

va fin den var :D

och jättefin blogg!

Svar: Ok.. jo nu är det så att jag kommer svara på kommentarer rakt av i min blogg, för era bloggadresser syns inte och jag kan inte leta upp alla.. du hade bara tur att jag visste vem de var!:)

För att få svar på din fråga, läs mitt inlägg!Så blir inte detta så långt:)

Hejsan!

Nu är vinnaren av DAGENS BLOGG uppe kolla om det blev du, annars en ny chans direkt :)

Hon har verkligen jättesnygga smycken och jag tänkte klicka hem den ringen för några veckor sen men då va den slut, så nu kanske jag ska passa på igen då! :) Så det fanns en variant på JC med?

- musik :)



Hur mår du idag då? :)

kram

sv; okej :) skola sen måste jag plugga...

okej :D händer idag?

svaren från frågestunden finns nu uppe på bloggen! :)

like iiit :D

allt bra med dig idag då sötnos?

Vad fina :)



Hm.. men det borde vara så, för det är bara sanningen!

Hej! Dagens fråga finns nu på min blogg, gå gärna in o lämna ett svar, intressant som faaan! ;) haha kram

fin blogg! :)

Och rikigt nice bild med dessutom!

Hur är det med dig idag då? :)

snygg!!



och du, nu är jag tillbaka på vanlig plats!

Hejsan, jag har en fråga på min blogg och de vore kul om du ville svara på den :)

Frågan är hur din drömkropp ska se ut och du får välja mellan 4 bilder.

De skulle vara kul att se vad just du väljer :)



Fina bilder du har tagit :)

Tummen upp!

sv: najs, yeah :D

snygg ring! & berlocken är ju ursöt, ugglor är för fina :-)

Jättefin blogg! Kika gärna in på våran och släng en liten kommentar :)

helt klart :D snygga :D

Berlocket va jääättefint! :D

Synd att ringen hade gått sönder, hoppas denna håller längre!

Så snygga :)

SV: allt bra idag? :)

Sv: okej :D

vsg!

Verkligen jätte fin blogg och jätte fina bilder!

Kram! :)

så lite så :D KUl att du är med idagens blogg :D Lycka till!

nice! ;)

härligt :D jo det är bra med mig också :)

sv; Varsågod :).

sv: hihi, verkligen! ♥

jaa! grymt ;)

jo d är bra (: fina smycken

ja jag vet hur man gör en länk på bloggen :) varför ? kram

sv : jo det är bra här! :) <3

mjaa! :)



hur har din dag varit idag då?

Hej sötan!

Vad roligt att du är med och tävlar! Vinnaren är uppe på bloggen nu, kika in och kolla om det var du! ;) Annars har du chansen nu direkt, anmäl dig!! :)

:)

heeej beeaaatrice haha :)

Jo den har varit bra:) Gjort idag då?:p

inge;)

haft en bra dag ? :D

Snygg ring&berlock!



sv: haha jo:D

Snyggt :)

nice smycken :)

lugnt :)

snyggt! :D

snyggt!

hur mår du idag då?:)

jo det är ok med mig. trött efter en lång dag dock. :P

sv; Okej ! :) samma typ

Allt bra idag då ? :)

Kul att du ville vara med cutie :)

För större chans att vinna länka tävlingen i din blogg!

KramKram

Jo då det är bara bra :)

vad har du gjort idag då? :D

Så lite så! :)

ooo, snyggt:D

snygg ring :D

snyggt!

Jätte fina :D

sv: javetinte, men du skriver typ bara vad du gör i skolan o vad du gjorde sen, no more then that, typ.. :/

Checka in bilderna från show 2011 :D

+ video finns oxå!

Kram Florina

Vad gör du?

tack:) allt bra?:)

snyggt!

Dagens länk finns nu ute, kolla om det blev du och anmäl dig igen!

Fint!

Åh! Vad snyggt fotat!! :) Jag har också en fotoblogg, som jag nyss startat :D Har du en canon eos 500d? En sån kommer jag köpa till sommaren. Längtar dit!



Superfin bild & blogg, :)

/matilda

FREDAG IMON SEN LOV :D !

Gud va snygg den va!

Det låter ju super härligt det:D jag ska fixat det sista till i morgon =)<3

Ha en trevlig kväll :)

Jo, allt är toppen. Längtar som fan till imorgon. sj?:)

Verkligen!

Skitsnygga smycken :)

Fin ring! :)

fin den var!

Ha en underbar kväll, kram på dig! :)

tack bruden :)

fin ring!

sv: det var ju ett tag sen jag la upp recept så:)

Händer till helgen? :)

fint :)!

fin ring!

sv: jaa visst är dom snygga :D

Blir jätte advensjuk vill också ha smycken!!



+ Svaren på frågestunden är uppe nu, kika in vetja ;)

sv: varsegod :)

Jag har utvalt en vinnare i dagens blogg. :) Så kolla om det är just du som vann! :D



Kram! <3

snygga! :)

vad ska du göra ikväll? :)

Vad tycker du om den här låten?

http://www.youtube.com/watch?v=3NYYZF2eqrI

Riktigt fina smycken!:) Josign har väldigt fina grejer! Jag har tipsat om några andra bra smyckeshemsidor häromdagen, kika in och kolla om du har lust!:)

Den ringen är så sjukt snygg!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-helgens-blogg.html

KRAM

sv: okej ^^ allt bra?

sv: åå tack detsamma! :D

jag ser på film själv? :)

sv. så lite så :)



haft en bra dag? :D

svar; jodå det är väl bra:p händer imorrn?:)

Vilken fin ring :)

Allt bra? :)

Har skrivit ett inlägg om hur du kan tjäna en liten slant på din blogg. Om du skulle ha några funderingar så är det bara att fråga mig:)

sv; vad ska du göra i helgen? :D

ja :)

sv; snygga!



okeej :) Vad kul! :) Några andra planer för helgen då? :)

Tack så hemskt mycket, kram!

hej där sötis!

kika gärna in min blogg!

puss på dej

sv: vsg :D

nej men nu blir det paj! xD

vsg

SNYGGT!

fint !

skriv gärna vad du tyckte om det jag skrev i inlägget! :)

Sov gott!

haha a :D

sv; hiih jao (:

Sv: Jodå, det är bara bra! :D Själv?

puh bra själv?

fin blogg! :)

sjukt fin ring! :)

gott att du mår bra! =)

det är toppen med mig också :)

sv: Vad kul, lycka till!

händer ikväll? :)

Hej där! :) Ta gärna någon sekund av ditt liv för att gå in och rösta på något foto i tävlingen, gärna på min katt i brädhögen nr6:) Kram



http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-3-borja-rosta.html#comment



Blev också sugen på att köpa en korsring, riktigt snygg! :)

yesbox:) allt bra med dig?

SVAR: Härligt fick du med dig något plagg hem? :) Jag har firat en kompis som fyller år idag, tryckte i mig massor tårta haha. :D



Kramar

Fina :D

svar; Okej, jodå samma här. :}

anmäl dig gärna till dagens blogg! :D



http://emmarolandsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

riktigt fina, har också en korsring :)

Kolla in mitt första sommartips på kläder.

Lovar det inspererar :)

Kolla videon, visst ska hon skaffa blogg?!



Fin blogg btw :)

går du i någon sport?:)

Hej! Kvällens blogg är nu uppe!

Kika in & se om det var du som vann, om inte så anmäl dig gärna igen;)

Kramis

sv: åh tack:D men jag måste lära mig att undvika dåliga dagar, alltså att inte sjunga dåligt på dåliga dagar:P

Sv: kul att du är med :D

Fina :)

Jätte snygga! ;D

- hur fick du presentkortet?

Haha vilken söt uggla! :')

Haha vilken söt uggla! :')

Snygga smycken!























Follow my on Bloglovin







Trackback