spotify premium


en bild från google, har du spotify premium?

Nu är deet torsdag jag är inte alls taggad för att gå till skolan, men det blir nog roligt på något sätt! igår skaffade jag även spotify premiun och det gillar jag. för nu kommer jag inte behöva ha tråkigt på bussen längre. eller behöva ladda ner musik och krångla. efter skolan blir det hem till Viktoria och sen blir det träning på kvällen.

Jag kommer nog inte ha så mycket tid att sitta vid datan, så jag kan inte lova så många fler inlägg idag. men får helt eneklt se, när jag har tid och ork till att blogga. men det är bara att lämna ett spår i bloggen, så svara jag när jag är tillbaka. men en sak som är viktigt är att ni måste skriva rätt adress till mig, annars blir jag ledsen och kan inte svara..

jag hör av mig när jag kan, ha en bra dag!


Kommentarer

Fin blogg du har :)

hejsan , hur mår du idag? :)

Hoppas du får en fin torsdag! :)

:D

Hoppas du får en jättefin torsdag!



//anna

nystartad webshop med egendesignade linnen, tshirts,tygkassar och posters.

www.avanna.se

ja jag har :D

Jag ska snart bege mig till praktiken , och när jag slutar så ska jag åka och klippa mig o färga håret!



Vad ska du pyssla med´idag då?

Kram

Allt bra med dig nu när man gått upp från sitt vinteride? :)

skönt med premium, jag har inte det men kanske blir det att fixa det nu när de ska göra om spotify..

SV: Åhh vad fusk, jag har inget sommarjobb alls så det blir fattigt i sommar :(

Godmorogn:D

svar : hehe :)

Vad ska du göra på Valborg?:D

sv:jo med meej e det bra <33

Har också funderat på Spotify premium, kanon att slippa ladda ner och hålla på, bara lyssna!!!

Har tyvärr inte spotify premium, borde väl skaffa det nu när det kostar pengar med det vanliga :)

Jo det är as bra :)

jag har premium i mobilen!:D det är sjuukt grymt^^

Yes, har också spotify premium. Riktigt bra!



Hoppas du får en bra torsdag!

sv; Aa, vad tränar du? :)

i have premium :)

Hur är det idag? :)

Svar: Okej :) Jorå jag har haft det bra :) Ska du göra något roligt på valborg då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

bra väder idag`? :)

Hej, kolla gärna in på min blogg! Och om du vill kan du vara med i "veckans blogg"!

Dagens blogg!

Är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html



Lycka Till!

kram Bea

SV: Vinnaren från Dagens Blogg finns nu på min blogg, Gå in och kolla om du vann:P

skulle vara rätt najs med spotify premium :))

Svar: Jag sitter och svarar på kommentarer.. själv?=)

Jätte fina bilder i din blogg !! (:

ta gärna en titt i min blogg och säg vad du tycker om mina bilder ! (:

allt bra:) ?

sv: åå tack så mycket:)

tack:D

vad tycks om mina naglar idag?:D försökt mig på leopardfläckar..^^

http://liborius.blogg.se/2011/april/mer-flackar.html#comment

jag kommer nog skaffa det när jag börjar sakna spotify :p

allt bra med dig idag? kram<3

Kolla in min bloppis ! Du sätter priserna :D

Jaha, det var ju inte så dyrt :D



Är ni bara tjejer som spelar? :D

Rösta, hon vill så gärna komma till final!

http://johannakarlstroms.blogg.se/2011/april/rosta-pa-min-latsas-syrras-mosters-cupcake.html

Okej gud så härligt !;*

Några planer inför helgen sötnos? :)

Dagens blogg är nu utsedd!



Finns nya chanser för er som inte vann, så lycka till:D

Var gärna med igen :D

Hejsan :) Vad tycker du om uppkäftiga kommentarer? Tyck till på mitt senaste inlägg :)

Okej, åå sportify, bäst! :)

har du Spotify premium i mobilen eller? :D

svar: jobbigt med bråk hela tiden :(

Jätte fin blogg!

Va gärna med i min fototävling på bloggen! :)

Jag tror att jag ska skaffa mig premium faktiskt.. Hur står det till idag? Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

jag har preminum :D

Har länge funderat på att skaffa det =)

Blir aldrig av dock hehe xD!

Fast jag har min ipod med massa musik också =) Hoppas din dag varit awesome ^^!

älskar din blogg! btw, anmäl dig till dagens blogg, här: http://thephotoblogofme.blogg.se/2011/april/anmal-dig-till-dagens-blogg.html#comment .

Btw, kommentera andra inlägg med om du vill göra mig glad;D



// ♥Saga - thephotoblogofme.blogg.se owner♥

sv: Okej, men bra att du känner så fina du, kämpa på bara! :)



Åh, önskar jag hade premium. Kommer väl bojkotta spotify nästa månad...

Hihi aa :)

vsg :D

sv - nähä, okejdå!

nu ska jag på tjejgrupp hade!

jag har gratis spotify :)

Va med i dagens blogg på min blogg :) Jag lottar ut vinnare ikväll och om du vinner kommenterar jag din blogg ,, http://alicedrewbieber.blogg.se/2011/april/bli-dagens-blogg.html#comment :)

sv: haha jadå! Hur är det annars med dig, fint hoppas jag! :)

Det där måste man ju köpa snart så att inte musiken i livet dör...

Vill du också tjäna pengar på ett gratis sätt och även hur enkelt som helst?

Bli då medlem här:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=32944



..Och du får redan 20kr på direkten!

Sen är det bara att samla dig till pengar tills du kommer till 200kr, då kan du ta ut dom från ditt konto eller vart du nu sätter in dom och sedan forsätta tjäna pengar bara genom att värva vänner. Om du blir medlem på den här sidan tjänar både du och jag en slant. Lite tips från mig bara. Ha det bra! Kramisar :)

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/torsdagens-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

Tävlingen avslutades igår..

KOLLA OM DE BLEV DU SOM VANN HÄR: http://ampii.blogg.se/2011/april/tavling-avslutad.html

sv; jodå, det är bara bra med mig! :D

jaghar inte spotify premium! men får väll se till att fixa nu när det inte kommer funka mer :(

Va fin header!

Allt bra med dig? :)

sv. nej det har jag inte, men jag vill ha det :)

SV:hej hej , det är bara bra har tränat kaninen på lite hoppning och sen har jag varit i skolan :)

har du det varmt hos dej :)?

veldig fin blogg,

ta en titt på min blogg, wethree.blogg.no?

vi er tre norske jenter, andrea som er 13 emilie som er 15 marte som er 10 ♥



us!

sv: najs :D jo de är bara fint här :)



ja funderade på å skaffa premium men lånar min killes konto så slipper all reklam iaf :p



händer till helgen ?

jag har inte spotify, skulle gärna vilja ha det :D

Sv: Bra! :) Annars hur mår du idag då? :P

okej, ne inget fakitiskt :D kom nyss hem! hur mår du? <3

sv; Okej !:) jag ska väl ut med vänner tror jag !

Allt bra idag då ? :)

:]

nu är vinnarna uppe från min dagens blogg tävling! kolla om de blev du?!:D

sv: najs, yeah :D

sladdarna med katterna?

ja, du skrev att nåt mindre bra hade hänt och då undrade jag om de va det du syftade på..

- okej :)

svar: ja :D

förlåt för sent svar. ha det bra!

Blev du vinnaren av dagens länk?

GÅ IN OCH KOLLA NUUUUUUUUU! :D



om inte så kan du anmäla dig igen ;)

riktigt fin blogg!!

fy jag måste skaffa mig premium :o

skulle vara jätte snällt om du röstade på mej "finalist nr 4" på den här bloggen: ssassiss.blogg.se :)

Kram

bra blogg :)

haft en bra dag då?

Hoppas du haft en bra dag :)

sv: okej ^^ allt bra?

Hej! Kör igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Puss lycka till! :D

http://annsoh.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment



sry om du inte vill ha reklam!

Jag har inte, jag orkar inte betala ;) det är ju värt men... ändå, rukar fortfarande lyssna i WMP också emellanåt :)

Riktigt snygg och somrig/vårig header :)

Hej allt bra? :D

sv: Rubriken är tagen från en tiger lou låt:)

Donuten var himla god verkligen.

kram och ha en finfin fredag!

det funderar jag också på att köpa ;o

nu första maj blir ju gratis spotify säsmt ;o

Åh, jag skulle behöva spotify premium. Har det vanliga nu och det lägger dom ju ner snart så jag har lite panik.

Hejsan sötnos! allt bra?<3

Nu kan man anmäla sig i veckans blogg i min blogg!

Utser tre vinnare på söndag, skulle va kul om du ville vara med :) Kram!

Har inte spotify premium

- mycket :)

allt bra?

sv: tack!;D

sorry för ssent svar :P

ja det skulle vara kul om du ville lyssna :)

vad ska du göra på valborg? :D

hehe :)

SVAR: Japp. Allt bra med idg idag då? :)

Okej. Jadå :)

Allt bra ?

Hejsan, vad görs ?

Var kul att du var med i Dagens blogg!

Den nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-tralallaaaa.html



Lycka Till!

kram Bea :)

jo, det är bra! :)

Ska nog oxå skaffa premium!!

Händer idag då? (: <3

ihihi tack, vad har du för mobil? funkar spotify premium på alla mobiler? :)

japp :) fungerar ju till iphonen då. självdå?

Tycker att premium verkar väldigt smidigt! :)

jag har inte spotify premium

HAR PRECIS BÖRJAT MED DAGENS BLOGG! slumpar vinnare imorgon (tisdag). Lycka till! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback