nu är det nära


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu har jag svarat på alla kommenater och hade tänkt att göra något annat. hela min dag har bara vart till att svara på kommenater och sovat, känner att jag behöver göra något så kan vara bra idag.

Sitter hemma hos min bror och gör inte så mycket, Emma är här och vi hade tänkt hitta på något roligt. men vad vet vi inte, ska se på dear john sen iaf. har lovat emma så många gånger och nu måste jag verkligen se den med Emma, sen ikväll vet jag inte vad som händer. men något roligt blir det säker, jag skriver senare och här får ni se några bilder från varat besök hos GA & GT.

vad har ni för er ikväll & idag?

Kommentarer

sv: tack så mycket :D

svar: Det var ju tråkigt :(



allt bra annars då? :)

Idag är det Söndag, så jag ska ta det lugnt :)

Bara bra:)

sv; ja då :)

Allt bra med dig idag då?

sv' haft en bra helg då? :)

SVAR: Vad bra, samma här =)

vad bra :)

sv: nja, jag gör inte så mkt.. kollar tv :D <3

Sv; Jag ska försöka bli frisk, har feber och allt skit :/

svar: hihi :)

Sv: jo det är bra:)

Allt bra med dig idag :)

Åhh har ni varit på studiebesök på tryckeri ?

med mej är de toppen! <3

haha taaaack :)

Ha en fin kväll :)

har precis kommit hem från stan :)

Hur har din dag varit? :)

KRAM

nej blev faktiskt inga, fast tänkte dra några elaka som skulle vara enkla att tro på men de killarna är för snälla att dra dom på. haha! :)

görs då? :D

Sv:Vad menar du??

Kommer inte ihåg vad jag frågat dig senast...Jag är lite glömsk av mig...:)

- okej! samma här :)

sv: varsegod:) jo tack det är bra här:) sjdå?:)

SVAR okej, nej inte så mycket.

Allt bra? <3

Hej! Vad gör du?

Kram

sv; jajamensan :) själv då?

ja okej tänkte bara tipsa ;)

SVAR: min helg har varit toppen! ikväll ska jag bara vara med en kompis. vi ska väl gå ut och gå! :)

sv; varsågod , jodå det är bara bra sj då? :)

Haft en bra söndag? :)

OMG vilken snygg blogg! :) ♥

Den har varit toppen :) Fast har typ bra latat ;p Vad har du gjort idag då?=)

Hej du

Då har du haft och gjort

Hejsan! Jag kom med i en fototävling och jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga en röst på mig som är NR: 7 :D

Länk: http://standingcarla.blogg.se/2011/april/fototavling-tio-finalister.html#comment

Vinnarna av läppcerat tävlingen är utsedda, in och kolla om det var du! :)

ne, inget speciellt! :)

HEJ, vad görs ?<3

- ska bara kolla på fotboll :)!

Svarar på kommentarer ;D <3

åh tack :}

allt fint här med

http://dilanlove.blogg.se/2011/april/gissa-kandisen.html#comment



Gissa gärna vem som är kändisen.

Om du har rätt så kommer jag att länka din blogg på min blogg!

Tävlingen avslutas ikväll♥



Förlåt om jag störde!

okej, musik :)

svar: Okej det låter bra att du klarade dig från att bli lurad ;) goodie! Är man inte på humör så är man inte :)

ja det är jobbigt att svara på kommentarer ibland :/ men ibland är det såklart kul :D

Det är bara sanningen :D

Hihi tack! ^^ Ikväll blir det att mysa

med familjen för imorn sticker pappa iväg på jobb

och är borta en vecka. =(

Fin blogg! :)

Sv: Vad har du gjort idag då? :)

ska sova tidigt idag , själv? :)

Vilken fin blogg du har! :)

Okejokej :).

Haft en bra helg?

sv; ja precis :)

-haft en bra helg?

Vad härligt :)

haft en bra helg ? :D <3

sv: härligt! jag har vart på hälsomässa både idag och igår och igår kväll var jag på födelsedagsmiddag, mycket trevligt!:) hur ser söndagskvällen ut då?



http://pinksnow.blogg.se/

har också kg vis med kommentarer att svara p haha :D



Ställ gärna en eller flera frågor i frågestunden :)

riktigt snygg header!

- Japp ;)



HAft en bra dag idag? ;D

Vad händer iveckan?:)

Gud vilken fin blogg du har! :)

sv: jadå :) sj?

allt bra ? :)

allt bra?:)

- Japp ;)

Svar: Tack, kul du gillade bilderna :)



Jag mår bara bra, tack. Du med? :)

sv: okej, igår var jag på stan;)

Haha jodå allt är bra :) Själv?

Okej, så bra! Min helg har varit okej.

sv; :)

sv; härligt! planer inför veckan? :)

Okeii, jag med :D

Låter som en chillig helg! :)



I dag har jag firat mamma. Vi hade gäster eftersom mamma fyller år i dag! :)



SV: Vsg :) Hihi, okej =). Bra att din helg varit bra! Min med, har haft fullt upp med saker hela tiden, och det gillar jag! :D

sv: okej :p

jo men seg !

haft en bra helg? :)

sv: hehe aa :D

händer i morron? :D

:)

sover du :D ?

Toppen! <3

:D



Ja det var den verkligen!

Oj vad duktig du är som svarat på alla kommentarer! Hur lång tid tog det? :P



sv: Aaw du är för söt! :D Jag gillar allt i din blogg också! <3 Det bästa är att du har så mycket fina foton!

jaa

hej ha det bra

SVAR: Härligt! :) Tack så jättemycket! :) Verkligen, blir jätteglad!



Hoppas din helg var fenomenal? :D Haha.. kramar!

vinnaren av dagens blogg finns i senaste inlägget ^^

iiiingenfara :D

svar: Det är bara bra med mig! :) själv då? :p

sv; jaaha :)

Godmorgon! sovit gott? :)

sv; härligt :) jorå !

-taggad inför en ny vecka?

sv - ja det är bra :) Med dig då?(:

sv - ok bra :D

ska du göra idag då?

kul å få se in i ett tryckeri!























Follow my on Bloglovin







Trackback