vår känsla idag


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Sitter hemma hos Viktoria vi har städat lite så hennes föräldrar blir glada när dom kommer hem imorgon. annars ska vi nog börja göra någon mat så vi får något i magen också. måste även säga att jag älskar varje helg med Viktoria.

Innan så åkte vi hem till Geena var där ett tag och sen vidare till stan för att träffa min bror ett tag. så underbart glad att jag fick träffa han idag, han köpte även lite godis till mig. min bror är bara för snäll, kvällen blir att ta det lungt för vi ska spela fotboll imorgon vid 08:00. annars har jag haft det super mysigt med viktoria, när vi satt på bussen och allt annat..

vad har ni gjort något roligt idag?

Kommentarer

fin bild :)

häärlitg :D! jommen det är bra med mig med :)

sv: åh tack :D

härligt! :D

typ inget...svarar bara på kommentarer och tar det lugnt! :D

Sv: Okej :D Ska nog ta de lungt och så :P

sv: Helt underbart, ska strax iväg till svärpäronen och grilla :D Mumms!! Har du haft en lika fin vårdag med klarblå himmel och sol som jag??? :D Och annars hoppas jag att dagen varit toppen?? :b

sv: aa, samma :) görs?

Varse :)

Gör du???:)

sv: haha :)

många blommor! :D

Tack ska du ha :)

sv. tack! :)

skönt att höra ^^

fint :)

svar; Ja, synd att inte vädret höll i sig. I alla fall inte här. ;|

SVAR:

Åhh tack så jättemycket du! :)

fin bild :)

sv; :D.

sv; :D.

- helt okej ;).

SVAR: okej :) vad har du gjort idag då? =)

Sv: Okej skojj :) Inte så mycket :)

sv: hihi:D Åh, låter som att du har haft en bra dag du! Men håller med dig idag känns det extra vårig med solen, värmen, och blommorna som slår ut. Allt som fattas är en strand och en strut glass så är man där!:D



Ha en fin kväll!♥

allt är kanon :) själv då?

Var men i dagens blogg! toppen priser!! ;)

Var men i dagens blogg! toppen priser!! ;)

ha en fin kväll! :)

hur mycket kostar din kamera?:)

riktigt fin bild:D

Ohja, idag har ja oxå haft kul, pappa kom precis hem :)

sv; Härligt att höra! :D

Hoppas du har en fin lördag! :)

sv: Varsegod :)

Hej vännen!

Vad har du gjort idag då?

Kram

jag lyssnar på musik, du?(:

allt väl? :)

fin bild :D

allt bra idag? :)

Är det bara jag som inte sett än sån? Kanske...♥

sv: Jag mår bra!

Kram

så vackra!

sv: häärligt! :D, jodå de e baraaa bra :D<3

tittat på hockey :) det var det bästa med idag

ja haha, skrev det förrut ! :P

Jag har haft cup hela dagen, så kulkul, men strax kommer min kompis, vad gör du? :)

Skönt att höra. :)

Vad händer i helgen? ^^

soligt men blåsigt här!

Låter myspys:)

Jag har mest latat mig idag. Nej, var i stan, gick faktiskt dit med min mamma så promenad blev det. Sen sjöng jag och spelade gitarr. Sen gjorde jag smycken och sen sjöng och spelade igen=)

sv: yesbox:)..

vad ska du göra ikväll då?

härlig bild!



sv; ja :)

tack ;D

svar: :)

fin bild!

Jah okej .D

svara oxså

Vår!

taaack! :D

Haft en bra lördag ? :)

Ja man har verkligen fått vårkänskor idag!

fin bild :)

Åh så härligt att sommaren bara kommer närmare och närmare :D

e är fint här :)

Haft en fin dag?

sv: Tackar! :D



Jättevacker bild!!!

Hej söta du! :)

Jag hoppas och undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak... :$ det är så att jag håller på att gå ner i vikt, men jag har jätte svårt för att ta tag i det på riktigt.



Skulle du vilja hjälpa mig att stötta och puscha på mig så jag inte misslyckas? Det vore guld värt.



KRAAAAM och hoppas du haft en bra lördag :)

sv' hihi :)

:D!

Gud vilken underbart härlig bild! :D

Vad vackert, jag vill också se massa blommor i gräset! :D Soligt och fint har vi det men mycket blommor har jag inte sett, faktiskt inte en enda.. :(



sv: Vad mysigt, hoppas ni hade det bra! Jag låg mest i sängen. hehe, tack föresten! :)

HÄRLIGT MED VÅR :D var också ute o fotade häromdagen :)

okej! :) fota

Haft det bra , vad ska du göra idag då ? ;O



www.michazz.blogg.se

Fin bild! :)

Sv; skönt att höra! joda det är okej! :)

jaa verkligen vårkänsla :D

Sv; Tack så jättemycket!



Hoppas fotbollen gick bra :)

Det var gott :D



Fin bild :D

underbar bild! :D

sv: jodå, allt är bra! :) Självdå ?

sv: ja visst är det!:) har du och Viktoria haft en bra helg tillsammans?:)

Vilken himla fin blogg du har, verkligen :)

Sööt blogg <3

ja så fint väder idag :D

sv: allt bra? :)

- ahh, :) vgd?

sounds azum

- svarar på kommentarer. hur gör man så det blir bilder under där man kommentarer!?

Sv: Nja sådär.. Själv då? :)

fin bild :)

såna blommor, men i te utslagna än, har vi på våran trädgård :D

SV: Härligt! :D Det är bara bra med mig :)

Har du haft en bra helg? med bra väder hoppas jag :D



KRAM.

(var gärna med i min dagens blogg tävling) :D

Riktigt härlig bild!

vilken fin bild!

allt bra med dig? :)

Härliga blommor :)

Gud Va fin bild! ;D

Kan ha sagt det förr men så fin bild!

fin bild:)























Follow my on Bloglovin







Trackback