ditt fel och då är det du som ska fixa det


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Snart får jag ta och börja äta min lunch, den ska bara bli lite varmare. Jag vill inte äta min mat iskall, så jag måste tyvärr lägga ut min mat i solen ett tag. Det låter hur sjukt som helst men, vad ska jag annars göra? Jag har levat på snabb mat och pstasallad och tänkte att jag vill ha någt annat just idag. Min pojkvän, Emma och Kevin var förbi här ett tag och åt lite glass. Men nu är dom inne i Visby och ska handla byxor. Jag vill också vara med dom, men jag jobbar bara hela tiden.

När jag kommer hem runt åtta tiden ikväll, kanske jag ska försöka ta med min syster ut och ta några bilder. Känner att jag inte har några bilder kvar och jag jobbar på dagarna så jag hinner inte ta några bilder med min kamera. Här är iaf en bild från medeltidsveckan som håller igång nu i en veckan i Visby.

Vad har ni för er just denna dag?

Kommentarer

TEST!

lust att följa varann via bloglovin? <3

sv:

händer ida?:)

vad är det för något på bilden?:P



sv: köp en, du kommer inte ångra dig!

Vi har sol, men nyss kom världens regnskur.. :(

Tittar på filmen Liar Liar :)

jaha, okej :(

vad äre på bilden? :)



svar: javisst är bilderna fina! du får gärna vara med och rösta, max 3 röster per IP-adress :)

Sv: Ja, det var verkligen jätteroligt! :D Är allt bra med dig idagdå? :)

sv:

nt m kt:)

Ah där ser man ;) vad har du gjort idag då?

sv: åh så bra :D

sv. skönt att höra! :)

men du tjänar iaf pengar, själv har jag inget sommarjobb, fast jag sökte aldrig till något :)

det är bra sjdå gumman

fin bild:)

Men det blir ju bra med pengar sen :)

svar: vill du rösta på finalist 1 en gång, och på finalist 2 två gånger? :) man får göra så, max 3 röster per IP-adress på vilka bilder du vill :)

sv:

mm:=)

sv: ärligt:) jag har jobbat:)

sv: Najst :)

sv: ja dom är rätt dyra, men det finns ju ziperaller för typ 700kr istället?:)



jaha okej:)

Sv: Joda, det är bara bra med mig också :)

vara med en kompis :D

hur vill du ha din framtid? :D

idag gör jag inte så mycket

jag har legat och läst för det mesta idag :)

Har legat till sängs och bett om att få bli frisk så snabbt det bara går men de går inte snabbt nog. Vad jobbar du med?

sv, och det är ju bra :D

- toppen!:)

jo jag mår bara bra :)

Gud va gott det ser ut :D

sv; haha, jodu! :D

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ser gott ut

gud va fin blogggg :D Kram

hemma igen! allt bra?

sv; Tack! jag mår redan bättre brukar bara ha ont i halsen i nån timme sen går de över!

Ha en toppen kväll! <3

Hej! Jag har en ny blogg och det skulle vara kul om du kikade in! Och följ mig gärna via bloglovin! Kramar

Är det klubbor på bilden? =D

Är det klubbor på bilden? =D

sv: tack! :D

Vill du bli dagens blogg och ta del av alla mina besökare? Jag utser tre vinnare ikväll så skynda att anmäla dig!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-1.html

Härlig bild :D

härlig bild, är det klubbor?

Vad använder man sötningsmedel till när det är i pulverform? Det enda jag själv kan tänka mig är när man bakar.. Vad tror du ?

Vad är det du har tagit kort på?

smarrigt ;)

sv: vad ska du göra ikväll då:)?

riktigt fin blogg ! :)

snälla fråga frågor på våran frågestund

Härligt att höra! Det är bra här med :D<3

Härlig bild!

Allt bra?

Kram

allt bra? :)

Fy på dig att läska mig med godis! ;)

jag lyssnar på musik :D dudå?

Vilken fin blogg du har!

Allt bra? :)

Sv' Tack själv :) har du några planer inför veckan sötnos?

var med på dagens blogg hos mig? här; http://thewayulove.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment :D

förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

- Allt bra? :)

Fin blogg och fin bild :)

Allt bra? Kram

sv: dom är toppen :) hoppas du får en fin kväll!

sv; Taaack finis! :D

sv: yes ! :D

sv; vart med kompisar xD

sv; vart med kompisar xD

Tack så jättemycket! :)

Okej hoppas att du lyckas värma maten. jag har precis varit och tränat. vad gör du själv? <3

SV: Heh :)

Allt bra med dig idag?:)

kram

vad är de på bilden?:D

tack så mke!:)

sv: Aa. :)

åååh mumsig bild!!

sv: ja absolut :D

kram

Jag gillar de där knäck-grejerna som ser ut som de på bilden :) Den gröna ser dock lite läskig ut :o



Sv; Får se den någon gång ;)

sv: Så bra, jo men den var bra :)

när börjar du skolan? :D

Hallå där :) Hoppas du haft en härlig morgon, Ny design på god väg, håll utkik på bloggen, Kommer bli grymt!! Kram Bella,

Fin bild, men va är det för något? Haha.

sv: okej, det är toppen :D

fin bild:)

åååh vad gott.























Follow my on Bloglovin







Trackback