fika med min mammi


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu är jag hemma efter en full dag med massor av saker som vanligt, min dag i skolan var helt okej. Lite små dryg eftersom jag aldrig kommer igång med det jag vill göra. Men det tar väl sin lilla tid med att komma igång med allt när man börjat skolan.

Efter skolan träffade jag med älskade mamma, vi har inte träffat på länge och äntligen fick jag sitta ner och fika med hennes plus att prata med henne. Riktigt nöjd med dagen, älskar att prata med mamma. Vi gick även och kollade lite på Hemse och sen hem till min syster och hennes kille, kom just hem och funderar om jag ska ta och äta något eller om jag ska sätta mig och plugga direkt. Imorgon är jag ledig eller ska plugga hemma och har även bilskolan som måste fixas. För mig blir det ingen sovmorgon för jag måste upp och ta bussen. Men sen ska jag försöka ta kort också, eftersom jag har BILDBRIST!

Vad har ni gjort för mysigt idag?

Kommentarer

Men hur är det med dig då? :D

SV: aa :D

sv; som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa fär familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av et du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer jsälv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det och om du går med nu så får du 100:- i check som du får handla för :) super enkelt och skiiit kul !:D

Vad gör du då? :D

SV: aa :D

sv: jaha:) jag har varit på stan:)

sv: Tack!



Vad mysigt att fika med din mamma, Älskar också det (fast med min då ;) !

SKITFIN HEADER!

va me på min veckans blogg:) 5 st vinnare utses...nice huh?<33

LÄNK: http://therealdealoflife.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-1.html

sv;d et är smink, skönhetsprodukter, shampoo pch massa sånt ! det gör inget, du kan bara fråga vännerna eller folk i din skola lixom, be din mamma ta med sig den till jobbet osv :D

nja, haha är sjuk..

haft en bra dag då? :)

Härligt o höra! Nja sådär..

Mysigt:) vad är det där för fanta? Har inte sett sån tror jag.



Åh, har också bildbrist och det suger!

Oh, vad gott det ser ut!

vad gör du när en dag bara känns helt tråkig? nåt bra tips? :D

SV: Det är bra här med, lite förkyld bara men det går ju om!:D



Vad gör du??

KRAM

sv: okej :)

allt bra?

det där lät jättemysigt!!

Jag ser på The Last song :D

svar: haha jaha ;)

men köp dig en sån du också då? ^^

sv: varsågod:)

allt bra idag?

sv; Okaaj, ne kanske ska på kusin träff eller nåt ;P

den har varit väldigt slapp om man säger så, legat inne hela dagen och tittat på gossip girl.. är helt beroende! :) <3

SV: Vart bor du? :) Har varit i Hemse i somras!

sv: Så bra, jo då :)

vad gör du då? :D

mm ser gött du =)

Jaa :)

SV: ahaa okej :) .. Det är fint i gotland!

sv: okej ^^

jo det är bra med mig! :)

sv: varsegod :d

det kan jag för stå =)

sv: Tack! :D

Vad mysigt :)

ingen fara =D

sv: hihi ja, vart bor du btw?:D

HEJ SÖTNOSAR :)

CHECKA GÄRNA IN PÅ MIN BLOGG OCH LÄS MITT SENASTE INLÄGG DÄR JAG LÄTTAR MITT HJÄRTA...HADE VARIT KUL OCH SE OM DÄR ÄR FLER SOM KÄNNER OCH TÄNKER SOM JAG. KRAMIS

sv: verkligN:D

sv: hihi, japp :)

görs?

Jo jag med =)

Gör du nu?=)

känner du nån Simon Lindell? han ska skvallra för Anna att jag tar åt mig äran för min design när det är Annas grunder, det vet jag, men jag glömde skriva med det, jag har gjort det jämt annars!

Jaa, men absolut :D

hihi :D

Mat är ju alltid gott ;) Hoppas du fick i dig något smaskigt under kvällen :)

svar: du får spara, men ska du ha abonnemang äre ju billigare ^^

svar: jodå, det är hennes grund som jag har gjort om lite, men jag glömde skriva dit det, jag gör alltid det annars.

sv: härligt, jo jag mår finfint :)

har du gjort idag då? =)

bra start på veckan nu , de nu två gångna dagarna?! :D

sv: Okej. :)

sv; Yepps ^^

Bra väder där du bor? :D

Vad hungrig jag blev nu!

Sv; Men jorå!























Follow my on Bloglovin







Trackback