du förstår mig

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Kommentarer

sv: idag är jag sjuk så blir nog bara sängliggandes :(



själver?



Krami

Sv: tack så mycket!! :)



ps: jag har ny design på bloggen, kolla gärna och skriv i en kommentar vad du tycker! :) kram

Skönt att ha någon som förstår en!

Min jul va jätte mysigt. Svårt dock att komma in i julkänslan när det är 11grader och skinande sol :) Ser dock fram emot ett nytt år. Kram

så fin bild :=)

sv: jaa jag saknar det också!

nej inget bjärs på nyår :) det blir vibble hos adam <3

Fin bild! Följer dig på bloglovin! ;) Är lite ny där! Kram / Cornelia

SV: Lyckost dig! :)

Hejsan, vad ska du göra på nyårsafton? :)

Fin :)

- Den gör ju det, himla gott:)

Haft en bra jul? :)

vad har du för planer till nyårs då:)?

så fin bild :)

heej!

haft en bra dag?

sv: Härligt :D Jag med :D

Tjenixen! Vad har du haft för dig idag?



Kram!

joda de blir de säkert!:)

vad har du för dig just nu? :)

är det din bror eller pojkvän haha?:)



sv: okej vad kul:D

Hej! jag&min kompis har precis startat en ny blogg, så vi har en frågestund! fråga gärna något! direktlänk: http://danstjejerna.webblogg.se/2011/december/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

[ f ö r l åt , om du inte gillar såna här kommentarer! ]

jodå, helt ok :)

sv; jodå, det funkar med mig! :D

JÄÄÄÄTTEEEE fiin blogg <333333

Allt bra med dig då? KRAM!

ibland förstår ens syskon en bättre än man tror <3

okej tack så mkt :D ska försäka köpa den :D

haft en bra jul sötnos?:D

sv; vad har du hittat på idag? :)

hejsan sötnos! allt bra? ^^

Allt bra?

vad tycker du om mitt nya nagellack? :)

Hejsan!

Fin blogg du har!

Skulle bli jätteglad om du checkade in min blogg och kanske skulle ställa en fråga i min frågestund :)

KRAM!

Hej! Ville bara säga att jag har uppdaterat min filmblogg med fler filmer. Och fler filmer står på kö. Kika in om du älskar att kolla på film (speciellt skräck!). Ha en underbar kväll!

Hej! Ville bara säga att jag har uppdaterat min filmblogg med fler filmer. Och fler filmer står på kö. Kika in om du älskar att kolla på film (speciellt skräck!). Ha en underbar kväll!

Hej du :)



allt bra?

tack söt :D

Okej :) vad har du gjort idag då?<3

Hej! Hoppas du mår bra! Var gärna med och tävla i Veckans blogg! Här har du länken:



http://sockerblomma.webblogg.se/2011/december/veckans-blogg.html#comment



Vi lottar ut en vinnare nu på lördag! Hare bra <3

härligt! jaa min tisdag var superbra! :D Vad har du för planer för nyår då? :D

Har du några trevliga planer inför nyårsafton då? =)

haft en bra jul? :)

hej vilken kanonfin blogg du har!

kolla gärna in min blogg!

<3

Sv; Ja så klart! Har redan handlat massa på rean och det ska bli mer! :D



Har du några planer för nyår än?

kram

Ser mysigt ut :)

Ååh vilken fin bild! ♥ ÄLSKAR din stil.

sv; skönt att höra!

Jo med mig är det också bra, lite trött kanske :)

sv: Det är det:D

hej, din blogg var jättefin!



kika gärna in på min frågestund och släng in en kommenter? ;)



ha det bra! kram!

Okej härligt :) Jodå helt okej!

Händer idag då? :)

awww!

Vilken fin natur bakom!

Var är det någonstans?

bara två dagar kvar på 2011, taggad till det nya året? :D

Fint foto! =)

Allt bra med dig? :)

jaha gud va spännande!:D

Fin bild! :)

sv: okej! =)

bra dag då?

sv: okej, jag ska snart på jobbet =)

hur är det med dig då?:D

Fin bild! Allt bra annars? / Cornelia :D

- japp.























Follow my on Bloglovin







Trackback