du har ett fint hjärta


Något som aldrig hade vart helt fel att få, jag har ingen önskelista i år för jag vet inte vad jag önskar mig. Jag önskar mig dom här sakerna, men två av dom här sakerna kanske jag kommer få och mer önskar jag nog inte. Eller jo pengar till min äckliga körkort som jag klarar när jag klarar det. Det finns säker saker jag vill ha som man kan önska sig, men det gäller att tänka och se vad man behöver och vad man inte behöver. Men det jag vill ha det kostar för mycket, jag lovar er.

Igår blev det en mysig kväll med min pojkvän, vi hade det så mycket på våran dag. Fast sex månader är inte så mycket, enligt mig om man gemför med andra. Men jag lovar att det kommer bli många mer underbara månader med min älskling. Idag har jag vart i skolan, lämnat in mitt arbete och haft matematik prov. Det gick bra, eller iaf vad jag tror och resten av dagen blev det att fotografera lite i skolan. Har även träffat min mamma idag en stund efter skolan, riktigt mysigt!

Vad har ni gjort för mysigt idag?

Vi fick lite snö på Gotland idag, men det är ingen snö längre mer vatten.

Kommentarer

svar: ja det är bra tack :) sj? kram!

sv: inte mycket :)

sv: vad gör du ikväll då? :)

sv: kul. brukar du fota åt andra på beställning?

- japps :D

grattis till er!! :D

sv: vad gör du nu då? :)

SV: Vill du inte vara med igen? :)

sv: härligt, jadå :D

haft en bra dag? :)

sv: tack! :D

sv: okej, ska göra mat ;)

sv: okej ^^ samma här! :) görs?

sv: tack :)



fina bilder!

sv: Bra tack!!!

gjort idag då? kram :D

sv: jag jag mår bra dd? <3

skorna <3

bara bra :D sj? kram

det där var vell bra önskelista! :)



sv;: tack gullet!

sv: okej, vad lyssnar du på? :)

jag kollar på tv ^^

Kul att du är med i dagens länkar! Hör av mig när vinnarna är uppe =)

Allt bra idag? Kram!

sv: japp ^^

hehe, okej :))

riktigt snygg klocka !

Yes! :)

ja verkligen !

hahaha tack :D

Säg gärna till om du blir intresserad av några fina personliga tygkassar, kanske julklappar :)

är lite koko idag haha !

Jag ska kolla ifall jag har fått några roliga mail ;P dd?

Hej hur är det idag ? :)

sv: okej :)



hoppas du får det du önskar dig då! ^^

ja vene det är ngt med mig asså hahaha :p

Okej! :)

ja vi alla har våra dagar !

det där ser typ ut som mina skor ju :D

men det är kul !

jag är ofta koko hahaha :D

ja jag med :D har inte heller så mycket på min nuvarande lista...

du kanske önskar dig ngn parfym?

ha en bra kväll! :)

sv: hihi, aa :)

Vad har du gjort idag då? ^^

såg frågan nu idag har jag vart med min mamma som är sjuk så har tagit hand om henne :D sj?

ja, eller presentkort? :) pengar till ngt..

vad gör dudå? :)

ja visst är jag :)

jag var med i skolan iofs !

vilken klass går du?

sv: okej ^^ samma här! :)

jo allt är bra :)

Mm! :)

aha jag går första året på handel :)

jaaa :D haft en bra dag änsålänge?:D kram

- tack själv :)

ja ,tänkte gå media först :)

Haft en bra dag? :)

Haft en bra dag?:D

sv; :).

jag har haft en liten fotokurs i studio med en kompis:)

min syster sa att jag inte skulle för hon gick det och nu är hon arbetslös och så :/

snygg klocka och skor!



puss

svar: ska chilla lite nu :P

Håller med dig, det finns mycket som man vill ha och sådant som man behöver. Det är oftast ganska stor skillnad på de grejerna också

ja verkligen :/ och hon e 21..

Vi har oxå fått lite snö idag, fast det är redan smält tyvärr.



Sv: Har precis pluggat och ska snart plugga ännu mer. :)

hon ska gå skolan igen samma linje som mig och min andra syster :)

objektiv kanske? :) en väska? :)

Tack :) Jag har lagt ut bilder på mitt kök nu :) Vad tycks? :D kraam

sv: japp :) görs?

Så bra! Jo jag med ;)

Sv; vad bra! :)

bor du på gotland? :D

Jag har varit på jobbet och nu ska jag gå på en promenad med en kompis.



SV:

Undra varför det är så :P

:D

Jag har en sån där Battery grip:)

Tack så mkt :)

Grattis till er båda!:D

bara en massa plugg sj? :D

Hoppas din dag variit bra?

Byte av bloglovin? :D

sv; tack så mycket :D

Nice grejer du önskar dig :)



sv: Tackar!

fina saker på önskelistan! :D

Allt ät bra med mig med, kul att du mår bra.

Haft en bra dag? <3

sv: myyysigt! :D

taack :D kram!

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer m.m har nyss ätit :P

- visst är det!:) love it

jag bakar lussebullar :D haha dudå?

- så skönt, jag mår underbart =)

Sv: Ja verkligen!



Vad görs? =))

Ja du, om man ta bort smärtan i min rygg så ha den varit bra :(

nu är jag ännu mer proppmätt :(

Sv: Okej :) Jag ska alldeles strax börja plugga engelska, har prov imon.

jo helt okeej:D<3

gillar din önskelista :)

sv: okej ;)

vad ska du göra imorgon?

snygg klocka! jag har en liknande :D

minns inte vad jag skrev :$$

sv: ja visst :D

Vill du vinna ett iphone skal eller ge ett i julklapp? Kolla här! -> http://amandapersson.blogg.se/2011/december/vinn-ett-iphone-4s-skal.html#comment

ja! :)

sv; ja, verkligen!

sv: skönt. studiedag? :)

jag mår toppen:D<3

sv: hihi, japp :)

vad ska du göra imorgon då?

sv: härligt :)

när får du jullov då?

aha haha åt ju massa kladdkaka xd

sv; :).

Hei :-D

Jeg er videre i Vixen blog awards, Du har ikke lyst til å stemme på meg?

Hadde blitt evig takknemelig om du ville gjort det. Er link inne på siden min til stemmesiden :-)

Man kan stemme så mange ganger man vil!

Sv: Ja, tack så mycke! :) Dax att börja öva nu, hehe :)

gjort idag`? :D

sv: okej, vad gör du då? :D

hjälp mig på det senaste inlägget är du gullig c:

händer sen då?:D<3

Smart grej till systemkameran dedär! Vet du vad en sån kostar ungefär? Jag ska önska mig en systemkamera och tänkte att jag kan önska mig en sån då oxå :)

Det kommer nog bli bra, men de måste läka helt. Är sjukskriven 6 veckor.

adå :D vad gör du? kram

men länkbyte kommer jag ju inte dra hela tiden kanske två ggr i veckan eller ngt. dagens blogg blir ju varje dag lix, är inte det för mkt ?

jag vet:D<3

Sv: Okej tack! :) Bara hoppas på att jag får en systemkamera, men är ganska så säker på att jag kommer få det. :)

måste bara säga att du tar riktigt fina bilder! :)

ja jag får se dom flesta säger dagens / veckans blogg :)

great finis=)

japp:D

allt bra? :)

Sv: Ja det vore jätte kul! :)



Några planer denna veckan? =)

men kanske blir dagens/veckans blogg då & då sen kanske ngt länkbyte om jag hittar ngn som är värd det typ som jag verkligen vill ,du förstår :D ?

sv: okej ^^ samma typ :)

görs?

Ja jag hade lite otur. :O Jag krockade med ett vildsvin igår. :O

japp:D

Ha en bra dag !<3

okej, vad ska ni göra då? :D

jo det förstår jag ,men tävlingar kan ju va lite kul med eller ? :)

har du köpt några julklappar än då? :D

Sv: Ja okej. Skola för mig också sen ska jag träffa en kompis och sen ska jag till stan någon dag och köpa julklappar oxå, sen vore det bra om jag kunde få in något träningspass denna veckan.

samma :)

Ja! :D

Nej de är det inte. Men som sagt, jag lever. ;)

älskar din blogg:)<3

Jättebra tips i kalendern Beatrice :)

jappjapp :D

jaha okej :D kramis

fina skor :)

Sv: Jajemen!



Brukar du titta på Desperate housewifes?`;)

sv; vad skönt o höra :)

Jo min också varit jätte bra!<3

shit nu börjar huvudet dunka.. tror jag är påväg att bli sjuk asså..

- okej :)

ja jag har köpt till mamma och pappa och har en kvar :)

Ingen fara :) har följt din blogg hela tiden även under min paus :D

sv. okej, jag med :D

hihi det var så lite så:D<3

:)!

ja det kanske de är :/

sv: okej mys :D

skola och letat julklappar!

sv: mer att du gör så roliga saker av din blogg :) inte tråkiga inlägg rakt upp oh ner som mig (:

men kort dag imon så kan gå ;D

vad gör du ?:D<3

Händer? :D

sv: haha fattade inte :$

sv: okej ^^ jag kollar på tv :)

alla är ju det ;o

sv, ja :) Har din början på veckan varit bra då?

svarar på komentarer :D<3

sv: jaa, händer i morgon? :D

sv; Skall du hitta på ikväll :)?

Sv: Jaaa, otorligt söt hund asså :D

görs just nu?:D

haha lite efterbliven e jag ibland haha.

nej men coolt att du göra annorlunda saker iaf :D

Händer ikväll?

Okej, jag leker lite i photoshop ;P

snygga skor!

tack! ;D du är också söt :)

sv: aha så då har du värsta långa lovet då :) när börjar du sen igen då?

- verkligen :)

sv: jag kollar på topmodel :)

sant så sant :)

sv: jag börjar med 10e. vad jag gör, nu menar du? (a)

grattis i efterskott till dig oh din kille :)

ja gulligt när man vart ihop länge :)

sv: ja jag går på gymnasiet :)

sv: nv ;) dd?

sånt e ju gosigt när det känns längre :)

haha na kanske inte, jag oh min kille har vart lite längre (:

sv: jag går med andra året helt sjukt nog hmm haha ;) går det inte fort tkr du?

så ska man inte tänka.. jag oh min kille har vart ihop i lite mer än 2 oh ett halvt år oh man ska ta dagen som den kommer :*

Jo men det är ju så man måste tänka, men jag håller med dig för så tänker njag med :/

sv: elr hur. är typ bara 1,5år kvar!

vad gör du nu? :)

på något sätt känns det som att man inte vill planera på långt håll för man vet aldrig vad som händer :) jo sant!

sv: på spotify elr? :)

jag fixar med bloggen o svarar på kommentarer osv :)

sv: tack detsamma!

snygga skor :)























Follow my on Bloglovin







Trackback