flera viktiga stunder 2011


Alla högtider har verkligen vart en viktig stund för mig, och här ingår nästan allt. Bröllop, Möja, Julafton, födelsedagar, Nyår, Sommarlov, skolan och det finns så mycket mer. Allt kanske inte ingår i högtider, men just nu får skolan och allt annat ingå i högtider. JAg har haft det bra med allt, och ser fram emot alla högtider som kommer att finnas med 2012.

Jag får verkligen inte glömma min blogg, mina läsare och mina besökare. Ni har vart med en hel del i mitt år och jag ser fram emot ett lika bra år, eller nästan bättre. Ni har gjort mycket under det här året och det är jag tacksam för, hoppas ni fortsätter följa min blogg och läsa. Självklart läser jag eran bloggar, men jag kan inte följa alla. Tusen tack till er som har vart med under mitt år och välkomna ni som ska vara med 2012. Ni är helt otroliga, tack!


Min familj och släkt har även också vart något viktigt för mig år. Jag käner att jag fått rätt bra kontakt med mina syskon och andra personer som ingår i min familj. Jag har haft det helt underbart med min familj, mina syskon och släkten. Vi har gjort en hel del roliga saker som vi inte kommer glömma. Det kommer bli ett grymt bra år med er vid min sida!

Nu tror jag att allt finns med som verkligen vart bra det här året, jag kan inte missat något som har vart rätt stort. Allt finns med om man tänker efter, jag har även mött på några problem det här året men det vet jag att det kan man inte komma undan ett helt år, det hade vart helt otroligt. Det har även hänt små saker som jag vet själv men kanske inget som är intressant att läsa. Jag har haft en bra år men 2012 kommer bli bättre, eller jag hoppas att det kommer bli bättre.

Vill ni läsa min andra del om 2011, kolla inlägget under.
Hur har erat 2011 vart och kommer det bli bättre än 2012?

Kommentarer

okej!:)<3

tack sötnos! ♥

Hoppas att vi höres mer i morgon! :D

natt natt snygging! :D

vad gör du då? :D

åå fina bilder!_D<3

varse!:)

åå det är kul att vara på bröllopp!:D<3

sv: svarar på kommentarer o lite annat :)

håller med!:D<3

sv: ja :d

jaåå!D<3

Förmodligen en helknäpp fråga, men vad är möja?? :)

det är bra med mig, hur är det själv ? :)

fina bilder btw :)

Gott nytt år !



btw skulle varit jätte gulligt om du kollade in på min blogg !

Gott nytt år !



btw skulle varit jätte gulligt om du kollade in på min blogg !

jaadu:D hoppas du får en bra start på det nya året iallafall!:)

Gott nytt år på dig :)

Jo tack det är toppen med mig :)

Vad ska du hitta på imorgon då? Kram :)

fina bilder!

sv; japp. blire nå nyårlöfte då? :)

så härliga bilder!

Godmorgon, sovit gott? taggad för ikväll? :D kramis

Sv; Okii gjorde ni nått kul då??(:

Jag var med en kompis^^

Kram

Familjen har också varit en bra del för mig:) och sen den nya estet klassen spm jag går i, men även den gamla som jag hade klassturné me:) roliga minnen det!

Tack:D ja verkligen!

Jag hoppas du får ett Gott nytt år! :D

- japp :) hur ska du fira nyår?

fina bilder :D

sv. okej då är det väll inte så stor skillnad mellan våra kameror om jag har canon eos 550D ? :D

/ps tävling hos mig :D

tack! :D

Så fina bilder!!

Så mysigt! :D



Sv; jaah :D



Gott Nytt År! <3

sv: okej, ska snart bli fixad för nyåret :)

allt bra idag? :D

God morgon snygging! :D

sv: jaa! jag har smsat dig ;) <3

Hej! Jag vill bara hälsa dig ett riktigt gott nytt år, och hoppas att din dag/kväll blir toppen och att nästa år blir som du tänkt dig! :)

Nu har jag en tävling på bloggen :) Lottar ut ett valfritt Iphoneskal :D

http://jennsiii.blogg.se/2011/december/tavlingsdags.html#comment



Gott Nytt År!

Jennsiii

jo den var bra =)

Gott nytt år :)!

samma här :D kommer bli skitkul!

Gott nytt år önskar vi dig från Gochick! :)

Mysiga bilder :)

desamma här! ;) nyår då? ;)

Gott nytt år på dig gumman!

gott nytt år, hoppas du får en fin kväll! :)

sv: varsegod :D

Gott nytt år på dig! :)

sv: varsegod ! :D

vet du hur man använder ett macro objektiv? :D

Hehe allt bra med dig idag? :)

Jag har precis fixat en ny design som ligger uppe på bloggen nu :) Och nu ska jag ta bort några gamla inlägg och skriva några nya samt en årskrönika för 2011



Vad gör du?

Kram

svar;

okej, men du får ha en bra dag, sötnos! :)

sv; tack detsamma! Om jag inte redan sagt det haha! ;$

Gott nytt år! Ta väl hand om dig! <3



kram!<3

Gott nytt år! Ta väl hand om dig! <3



kram!<3

Fina bilder :) mitt 2011 har varit både upp och ner :)

sv: allt bra med dej?

allt bra med dej idag? :)

- samma :).

så lite så och tack själv!:)

tack :)

sv. tänkte väll det ! men har du något tips på ett objektiv med bättre skärpa och lite mer zoom ? :)

jaha vad kul! Jag firar med min pojkvän och ett par kompisar! ha ett jättebra nyår! :D

nu är min tävling avslutad. Gå till min blogg för att se om du vann :)

direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2011/december/vinnaren.html

Okej!

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik ;D

sv; Varsågod :).

Önskar dig gott nytt år i förskott :D kram

Hoppas att allt är bra! Jag får passa på att önska dig ett riktigt gott nytt år, dagen till ära ;)

Gott nytt år sötnos! :)

-Svar: Jag ska snart förbreda mig inför nyårs festen. :)

Vad gör du just nu?

Sv: Okej, mina är att inte spendera så mycket pengar & att satsa ännu mera på bloggen! (;

Gott nytt år! :D

sv: :D

Vad kul :) hoppas det blir en lyckad kväll då :)

Jag ska iväg på bio sen blir det väl fest för mig med tror jag :)

Ha en rolig kväll en tjejen :) Kram

Fin blogg !

Gott nytt år :]

jag visste inte om att du hade så många syskon, jag såg på fb några månder sen men glömde fråga dig, hur många syskon har du? inte dina riktiga va? jag har själv fyra systrar ( de är mina riktiga syskon) hade ingen aning att du hade syskon haha >.<

Översta bilden var häftig! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback