fyra fotoalbum med bilder på mig


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag fyllde 18 år i September och jag skulle få flera fotoalbum av mamma med bilder på mig. För någon dag sen fick jag fyra fulla fotoalbum med bara bilder, bilder sen jag var 1 år till 18 år. Jag förstår att jag får dom här nu efter flera månader efter. För det har krånglat när mamma fixat det här och det har tagit flera timmar att fixa dom här. Men jag visste att det skulle ta tid att fixa det, så tusen tack. Jag kollar i alla fyra album minst två gång om dagen så lycklig är jag att jag fått dom.

Sitter i skolan och fixar julkort och ska snart börja på radiosändningen som vi jobbar med här i skolan. Jag slutar skola lite tidigare idag för att jag ska in till tandläkaren och fixa min tandställning och hoppas att dom säger när jag ska ta bort den. Därefter tar jag bussen till min pojkvän och imorgon blir det inte heller så mycket skola eftersom jag mår iväg då också.

Vad har ni för er den 8 December?


Kommentarer

jo det är bättre i alla fall...

snygga fotoalbum! :D

- yeah menade det inlägget :)!

Suuuuuuuuuuuuperfin blogg!

Checka vår blogg! http://weareodd.blogg.se

Vi ska även starta en frågestund snart så om du vill kan du fråga ngt. :)

(sry om du nt gillar sånna här kommentarer)

Hejsan! Älskar din blogg :) Jättefin!



Vad gör du? :)

Ohh så fiint :D



Sv: ingen fara :d Planer för helgen?

when the wind is not rubbing, it is because people are heartless

okej nice :) sitter i skolan på lektion haha :)

Vad kuL :)

Ja! :D

Läget?

Jag försvann igår. Mitt internet blev knas. :O

men behöver du prata så kan du alltid skriva på msn, när jag är inne. ;)

Kul med fotoalbumen :)

allt bra idag? :)

va fint :)



svar: :D

sv: jorå allt är bra, själv?

åh vad mysigt att få sådant!



puss

o va kul! :D roligt med så många fina minnen!

fint album=)

- åh vad bra =) jag mår toppen.

ska du göra något kul idag?

kram

fint :)

Nej jag ska in till stan och köpa julklappar :)

Åh Vad roligt!

SV: Ja verkligen!

Åh, så fina fotoalbum:D

sv: Samma här :D

fin blogg !

Svar: Tack så mycket! :)

Hej, kikar in och hoppas att du har haft en bra dag?

fina fotoalbum! :)haft en bra dag? :)

sv: okej=) jag har varit i skolan och hos en kompis=)

Dagens länkar är nu uppe och en ny tävling är redan igång! Vann du? Anmäl dig igen! Vann du inte, vad väntar du på? =)

Direktlänk: http://fashiontwisted.com/2011/december/dagens-lankar-ny-tavling-7.html#comment

För större vinst chans sänd fler kommentarer, kram!

så fint!

Åh va roligt! Fint:)

Fint! :-)

sv: okej, tittar på tv :)

allt bra? :D

Har du tandställning? :o

Äter du allt eller?

Kan du tugga tuggmummi ? :D haha blev chockad visste inte om att du hade tandställning, jag har liksom också det haha.

Vilken härlig present :)

Att någon har ansträngt sig så, kärlek.



- Ja det är mysigt ^^

sv; okej va bra. Jo jag fick en rätt så bra start på veckan! :) allt bra idag?

Fin fotoalbum :)

SV: jag får väl ta mig tid! haha ;)

Allt bra idag då? :) kram

yeah! :)

sv: jag ska baka pepparkakor idag :D!

snygg blogg! allt bra med dig idag? :)

okej^^

okej^^

fint =)

fin blogg du har :)

din blogg är så himla fin!(:

sv, ja :)

Vad gör du då?



kram

nu är dagens blogg utsedd :) kolla om de blev du:

http://birta.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-2.html#comment

o självklart kan du vara med igen :D

gud vad fint!! vad söt du e! kram

Fina :)

- Fint album! :)

Samma här, kul och titta tillbaka och minnas :)

- Jag med! :D

Favoriterna är bilder på när man var liten eller andra bilder! :)

- Jag med! :D

åh vad fint med ett album!

rolig present, kul att kolla tillbaks sen när man är äldre :)

Nej va kuul :D

Så bra present!

Vad mysigt! =) Jag älskar scrapbooks och fotoalbum! Har och gör själv hur många som helst! =)

Så otroligt fint med fotoalbum! Det tar verkligen längre tid att sätta ihop ett än vad man tror, men det är lätt värt det!

åh vad kul=)!

Fint! :D

va fint album!!























Follow my on Bloglovin







Trackback