i mina ögon är du en skatt

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

allt bra med dig? ;)

Hoppas du får en toppen dag :)

Söt du är! :)



Du missa väl inte första luckan i min julkalender: http://fannyfredrica.se/category/julkalender-2011.html :D

Hej, allt bra med dig idag? :)

Åh härligt :D den är så skön!

fin blogg, hur är det? :)

sv: vad bra, det är bra här med vad ligger din statestik på ? ;)<3

Fin bild!

SV: Tack detsamma! :)

härligt och höra, jo det är bra med mig också :)

fin bild =D

allt bra idag? :)

Tack så mycket :) du tar också fina bilder.

svar: men fan va jobbigt! :O vad heter dina p-piller då?

Jajamensan :D

Hur är det själv? Jag bor mitt i centrala Visby ;)

Sv: Varsågod! Ja gör det, jag hoppas att du vill vara med :)

svar: Jo, den var bra :)

okey (: jo ungefär samma .. :)

Allt bra? :)

Skoj med kalender :D ska kika in varje dag och se vad som finns :D



Vilken bra rubrik, gillade den!

svar: ja men precis! :)



jo, jag får mensvärk, men det kommer lika fort som det försvinner + att jag bara har det första dagen.

- okej :)

det är bra med mig! :)

sv; jora det är bra med mig haha :D

sv: hohi kej :D nja inte så mkt

sv: Jaaa, hon är så söt! :D

svar: okej, va bra! :)

svar: okej, va bra! :)

ookej, nej inget typ :)

svar: :)

jaa, vad händer idag då? :)

Så fin :)



hur mår du idag :)? kram

- javisst :)

Jag med ^^

Härligt:) jodå samma här :D hehe..



gör du då :)?

sv: okej, jo det tror jag :D<3

Sv; Okej så bra :)

Händer i helgen`?=)

Okej, jo bara bra! Gör du? :D

Missa inte min tävling där du kan vinna en parfym!

enkelt att vara med: http://rafaelasfoton.blogg.se/2011/december/julkalender-vinn-parfym.html#comment

Gillar du inte såna härna kommentarer ber jag om ursäkt och önskar dig en fin dag!

snygg blogg :D

Heeej!

Vilken snygg blogg du har :P

Ska vi följa varandra på bloglovin?

Kram <3

Fin bild:)

skönt, nej jag ska träffa en kompis som är här på besök från kalmar :)

Fin bild! :)

sv: bara bra :)



tack :D

fin bild:)

Söt bild ^.^



- Jorå :) Allt bra med dig?

yeppsi :D

så fint =)

Vsg :D

Bara bra !, kollade du på julkalendern i morse ?

Allt bra med dig denna första december? ^^



Btw, vad tycks om min juldesign? :D

SV: Tack! Följa varandra via bloglovin'? :) kram

hur mår du?:D kramis

sv: Mm! :) Händer ikväll? :)

Första december och första julkalender luckan är öppnad! Spana in min blogg för att se vad dagens lucka erbjuder för kul tävling och delta gärna!

Direkt länk: http://fashiontwisted.com/2011/december/lucka-1-bambee.html#comment



Kommer ha en tävling varje dag fram till den 24:e december!

Kram/Fashiontwisted.com

sv: okej ;) hoppas du får en fin kväll!



missa inte min julkalender! man vet aldrig vad som döljer sig bakom luckorna ;)

SV: Okej :)

Vilken fin blogg du har. Hoppas du får en trevlig helg! :)

Hej, hur är allt med dig ? :)

Hehe okej :) samma typ ska äta strax :D

Allt bra med dig idag? :-)

Haft en bra dag än så länge?



http://cindyvuong.blogg.se

måste säga att du är väldigt fin!

Tack så mycket! Du också ^^

Sv; Nja fest :)

fin!

okej, mår toppen :D

vad gör du?:) kram

SV: :)

Planer för ikväll? :D

sv: det är väll bra med mig!



Vad gör du då ? :)<3

sv; jodå, allt är bara bra här :)

Hejsan hur är det? Kram

[sätt gärna dina kommentarer i inlägget under, det är ett tävlingsinlägg du kommenterar i! tack på förhand♥]

SV: jadu plugga mest!

sv: svarar på kommentarer och bakar :)



Vad har du gjort idag då ?

Vad har du för intressen då? :)

Jo det är bra här också :) <3

sv: jag har varit i skolan och på stan lite :)



Vad ska du hitta på i morgon då ?

Fin bild förresten (stavning) :) Gör du designer eller headers? Kram <3

sv: skolan och stallet :)



Vad har du för kamera?

Jaha okej :/

Sv: aa, har du haft en bra dag? :)

tack men du är snyggare bea!:D kraaam

älskar dina ögon, sjuukt vackra

Jaa hihi.. Gjort idag då :)?

Okej va kul ^^

Nja hästar, kompisar, pojkvännen och fota :)

Hur gör du att dina komentarer inte syns på inlägget? :)

Fina ögon!

Sv; Hehe nej okej :)

Jaha då förstår jag :) :D Kram

haha samma :( :D

aaw tackk =D

Gud vilken snygg header du har!:)

KUUL !

Haft en bra dag?

=D

Sv: Min dag har faktiskt varit toppen :)

Jo allt är bra med mig!

Själv då ute i mörkret? :)

SV: Yes! :D

sv; hihi ja, vad händer i helgen då?:)

Sv: Ja! :D

sv: ja :)

vad ska du göra under kvällen? ^^

Har du snö där du bor än? :o

ååh, tack så mycket sötis :)

Ahaa okej, jag längtar inte efter snön.. Fast vi har också plusgrader , fast tyckte jag såg lite snö påväg hem men hoppas inte på det! :o Jag vill inte alls ha snö!

Haha nej det känns ju faktiskt lite fel! Det var väl ingen snö på julafton för typ två eller tre år sedan? :o Det var jätte konstigt..

Hihi ^^ Ha en fortsatte trevlig kväll :D

Vinnaren av gårdagens blogg är nu korad! Kika in och se om just du vann och var gärna med igen! :D

Kram!

vilken fin bild :)

Gokvälll, allt bra? :D



btw, gilla min blogg på fb så länkar jag dig! Glöm dock inte kommentera på bloggen vad du heter på facebook så jag vet vem som är du :D

Absolut! Tänk vad veckorna går fort, det är redan helg imorgon! Vad ska du göra? :-)

kollar på tv, sjdå? =D

fin bild sötnos! kram

Hej! Va gärna med i min veckans blogg tävlig! I så fall klicka här: http://fotonavsaga.blogg.se/2011/november/dag-30-tavling-veckans-blogg.html

det var länge sedan nu :(

gud vad fin bloggen har blivit :D

sv: Bara superbra!

Sv; det är den ju! :) tack så mycket! :)

SV: Yes :D! Planer för helgen?

nöjet på min sida! :D

Redigerar du dina bilder i photoshop i så fall har du photoshop cs3 elr cs5? Kram :)

sv; Tack :D.

ja, allt är bra :) Själv också?

Vacker du är :)



SV: ja men man får göra det bra :)

Skitfin blogg du har! Allt bra?

hur är det med dig då? :)

kram

så fin=)

SV: varsegod :)

sv: jo det är bra här med:)

va gärna med i min frågestund, sista chansen (a)

vad gör du då?

kram<3

Aa okej :) hur redigerar du dom typ höjer du ljus på bilder a o sånt? :) kram

Härligt det! Ska åka hem och ta det lugnt jag också :-)

SV: okej, ska sova hos en kompis!

så bra :)

Vad har du hittat på idag?

sv: ahokej :)<3 inte alls mkt. kollar lite tv och sen så ska jag göra frågestunden ;)<3

vad gör du? :)

sv: Samma här! Vad fotar du med för kamera? Är fotointresserad så det är därför jag frågar:)

Ha en fin kväll! :)

kram

hahaha okej :p lyssnar på musik och snackar med en kompis :)

snygg du är förresten! <3

sv: Okej, Tack! :)

haha ja ;) du med! :)

Sv; vad har du för planer i helgen? :)

Javisst! Tusen tack :-)

Japp!

Fin bild <3

fin!

Vacker bild må jag säga!! =)



Det är nu 19 dagar kvar tills våran lilla skatt har beräknat BF därför ligger det en liten tävling hos mig fram till 00.00 inatt!!

Var med & gissa när hon hade tänk kika ut & vinn samtidigt ett mysigt vinterpaket om du är närmst! =)

Lycka till!

Nja jag har jobbat! :-P Nu soffslapp. :D

Nemen tack ska du ha. :D

sv; :).

fin blogg & fina bilder :)

så lite så

VAd fiiin bild på dig!



SV: den är uppee :P haha



puss

Blir att ta det lugnt har skit ont i magen och i ryggen..(mensvärk)... :(

sjdå?

Vad gillar du mest att fotografera:)

Sv: Hihi :') Ja visst är den skön att lyssna på ^^ okej, jo det hade kunnat va bättre, ont i halsen & mår inte jättebra just nu :/ Hoppas lite sömn gör det bättre! :D

fin bild på dig =)

ALlt bra idag?:))

Nu har jag en tävling på bloggen där jag lottar ut en goodiebag med smink och tillbehör.

Skulle vara kul om du ville vara med och tävla. I så fall klicka på länken för att komma direkt till tävlingen: http://nathalies.nu/2011/december/julkalender-pa-bloggen.html



kram :)

okej ska sova nu:) kram

Hur gör du dina sånna luckor till julkalender?

Kram

såå fin bild<3

Hejsan! Jag har ny blogg nu men du ksk vet redan? :)



Jag har frågestund nu på min blogg så passa på o fråga vett ja :) kram























Follow my on Bloglovin







Trackback