jag är på fel sida av Gotland

Bjuder på två bilder ifrån webbcameran som just är tagna, jag sitter i min säng och myser. Har tagit på mig min ziperall som jag fick av min underbara pojkvän. Jag tänkte se film och bara mysa idag, finns inte så mycket att göra.

På tal om snön så kom min lillasyster in springande på mitt rum igår och bad mig komma för det har kommit lite snö på taket. Men det räcker inte med lite snö på taket, hon vet att jag vill så gärna ha snö. Fick även ett sms av min pojkvän där han säger att det snöar hos honom. Varför stannade jag inte kvar en natt till? När jag vaknade hoppasdes jag att det skulle finnas snö, men det var bara vatten i luften och ingen snö. Det räcker med att jag loggar in på Facebook, där alla skirver att det snöar. Vet ni hur sur jag är? Varför ska jag jämt vara på fel sida på Gotland? Det snöar över allt förutom här jag bor, här blir det bara regn.

Har ni fått lite snö? Vad har ni för er just idag?

Kommentarer

sv: vi har rätt så mkt snö här :) Jag har fysik lektion :P

vi har inte fått ngn snö eller jo.. 1 mm :()

sv: förlåt för sent svar! hur är det med dig? :)

var gärna med i dagens lucka:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment



kram! :)

sv: förstår det? :) Joligt med snö? JA! fysik? NÄ :P skulle inte tro det ;) :)

Vi har fått lite snö iaf :)

Ska iväg på möte nu :) vilken film ska du se då?

Låter härligt att bara mysa i sin ziperall.=)

men det är typ som inget :D

fina bilder :D

Sv: Jaha vad bra :)

Svar: Jadu, jag ska plugga som vanligt haha! ;)

fan fick cola på hela mitt täcke :/

Sv; Hihih. Var ska du fira jul då? :)

mysigt att kolla på film :)

SVAR: ja men absolut :D

Jag med :)

ingen snö alls här, ååh blir galen =(

skickade på facebook också så kolla din personliga facebook & medelanden, för jag skickade en vännför frågan & sen en sån där mejl om vart jag bor mm ;)<3

Fina bilder!

ookej, har nyss vilat! (:

kramis

vad gör du? :D

ja det är inte alls kul..

har lagt till dig på facebook jag heter Amanda Persson med färg i ansiktet :D

puss

Vi har fått/får massa snö idag :D snöar för fullt här

Segt med bara regn!

sv: nej fy! Du kan få all min snö ;) Tar gärna ditt regn istället. Bara jag slipper snön haha :)

Utrolig fin blogg! Liker headeren. Ellers er det lite snø i New Jersey :(

sv: okej, inte så mycket jag häller. Har du accepterat mig på facebook :D

Sv: ah okej!

söta bilder :)

Allt bra med dig idag? :}

Super fin blogg! :D gör du då?



kram! :)

sv: gör så :D För du har väll inte fått mina mejl? :D

Haha det kommer nog till dig också snart :D

sv: hehe så bra :D tror du det kommer i veckan? :D

sv: fattade inte :

sv: på facebook? :)

nej <3



vad menar du ? <3

fick du nu då, jag skickade på chatten ;)

- sitter med mina kompisar! :D

kul med snö till jul iaf :)

Nä vad tråkigt:(

nja är lite sjuk menmen..

Åh såg mysigt ut med Onepiecen på! tror jag ska klä på mig min! :D

- yes! :D händer imorgon då? :)

hur ska du fira jul? :)

sv; inte så mycket! :)

puss på dej:D

Bloglovinbyte? Görs ikväll då?

- följas via bloglovin? :)

svar: jaha ok... ska ba ta det lugnt idag.......................................

- inge speciellt ;)

Ok, synd men själv gör jag ingenting!

okej :)

taggad på jul? :D

vad önskar du dig då? :)

sv; hhee, japp. Vad har du gjort annars idag då? :)

hhihihi ^^

Hoppas du har det bra nu när det närmar sig jul! Nu ska jag försöka dra igång med bloggen lite igen :) Ha det bra!

Grymt fin bild :)

haha mer på att jag får en ny mobil :)

hos mig har det också snöat idag! ;) snön kommer nog till dig också snart:)

sv; jag kommer inte ihåg vad jag fråga, men antagligen vad har du gjort idag?

Isåfall skola! ;)

Det är bra med oss :)

Parfym, bok, pengar, presentkort osv :)

sv; hehe, okej! :) har du haft det bra då? ;)

:) gör du designer åt folk ?

sv; haha, jadå inte dåligt i alla fall! :)

cool blogg! ^^

Bloglovin' bbyte?

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!;)<3

Händer i morgon då? :)

Här uppe i norrhar en en massa snö:D

sv: tack! ja, allt är bra! själv? :-)

sv: ja det får du gärna göra ;)

sv: hehe :P

Håller verkligen med dig! känns som att snön är hos alla andra, men inte här -.- :(

Heej hur är det idag då ? :D

Gå gärna in och rösta på min blogg! :D

http://skobidoo.blogg.se/2011/december/rosta.html#comment KRAM

Hej, jättefin blogg!! :)

kolla gärna min:D

Hej :)

Haft en bra helg?

Ha en riktig fin jul och hoppas du får det du önskat dig :)



kram

Jodå, vi har fått snö i Strängnäs. Men det kan med nöd och näppe kvalificera sig som snö, det är snarare en blött röra bara -_-



Haft en bra helg annars då? =)



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

Jag har en tävling på bloggen som avgörs klockan 18.00 IDAG! :O

du kan vinna ett valfritt smycke värde ca 400 kr, lagom till jul :)

ANMÄL DIG NU ! ! ! ! !



http://aminoff.blogg.se/category/tavlingar.html

Allt bra :) Själv då ? :)



Kram

Följa varandra på bloglovin ?

Finis :D

- eh du läste ju inte ens inlägget ..

Nä ingen snö här i gbg. ):

var ett tagsen jag kikade in, men vad fint du har det i bloggen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback