jag vill bara börja gråta ibland


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag har fått rätt mycket post den senaste tiden, men aldrig tagit kort på det och lägga upp det på bloggen. Jag har köpt ett par nya hörlurar och lagom när jag fick dom, funkade inte dom. Jag fick skicka efter en sak som skulle fungera, men det gjorde det inte. Därefter skickade jag efter ännu en ny sak och nu fungerar det. Nu kan jag prata i skype utan att mina vänner blir sura för att dom hör när jag skriver på mitt tagentbord. Det har vart mycket strull med mina hörlurar eftersom jag bara har en port till mina hörlurar och inte micken. Det låter inte så jobbigt, men det har vart rätt jobbigt och hittat rätt sak.

Men paketet som finns på bilden det fick jag i onsdags och där ligger min personliga almanacka som ni kommer få se någon gång. Men inte just nu för jag är hos min pojkvän och har inte med mig den, men det kommer bilder senare.

Är ni som jag, älskar att få post?

Kommentarer

vem älskar inte att få post om det är roliga saker då :)

Jaa, älskar post :D.

Jaa, jag älskar också att få post :D

sv_ tackar :D hoppas att du får en förträfflig helg :D!

<3

Hej! Diggar din design! :D allt bra med dig?

okej ;) ska vara med en kompis :)

- Jag kollar idol :) kollar du med idol ikväll?

anmäl dig till helgens blogg :D

tack i förhand!

sv: hehe, tack =)



Kollar du idol idag?



Krami

haft en bra dag?:D<3

- Okej =) du har inte följt det eller?

Det är bra, tack! :)

fick post senaste igår tror jag det va, hehe :D



svar: ja! :D

ja!

hehe ja :D

ja! :)

jaaa det är fett kul att få post! :)

tack desamma :)

Älskar också att få post:)

sv; Ja :).

sv: jao det tycker jag allt ;)



Krami

Ja, och jag älskar när man får paket utan att man väntar på det :)

- Ja, det gör vi! :)

Ja det är bra :) med dig då? :D

Vad händer i helgen idag? :)

Oj skulle inte vara "idag" som jag skrev ;)

vad gör du?:)

Tråkigt när sånt händer! Allt bra annars?(:

Det är bara bra! :) SJälv ? :)

hoppas du haft en bra dag :)

kul med paket

Åh, så fin design. Sagt det innan, men säger det igen.



Hur har din dag varit? :)

Klart det är kul att få post! :D vem gillar inte det liksom. haha ;)



SV: allt är bra med mig med! Helg nu :D

Åja, post älskar vi alla att få:D

sv: tacl så mycket !

svar

hihi gulligt av dig gumman :) blev glad då du gillade :)

sv: Händer nu i helgen då? :D

det är helt underbart just nu! :D

göres?

älskar post!

Saknar du motivationen till att träna bort bilringen och skaffa en hälsosam livsstil??



http://FITspiration.blogg.se är en ny blogg som inspirerar och motiverar dig genom bilder, tips och texter till att kämpa för en hälsosammare och smalare kropp! Allt går, bara man vill! :)

allt bra? :)

älskar att få post :D

tack snälla du =)

hoppas du får en fortsatt bra helg tjejen =)

Jag älskar också att få post!

godnatt på dig :)

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra fredag? :D

- härligt :D

tack så mycket! :)

Tkr du jag ska ha min nya helvita design eller den jag hade nyss? med en bakgrund osv :) Svara gärna,har beslutsångest ;p

jo det är bara bra ???

sv: Amanda vann =) ville du det?



Krami

sv: okej,varför tyckte du just den? hade varit kul att höra varför :)

Sv: Ja, såg du på idolfinalen, var det rätt som vann?

aaw tackk :)

händer imorgon då ?:)

har du nå tips på vad man kan blogga om? :)

sv; bra att det fixade sig tillslut då!(:

Vad härligt! Jo, allt är bra med mig också faktisk! :D

- okej ska se om jag får ihop något imorgon :D

sv; ja! :D

Vad händer imorgon då?(:

ha de så roligt då haha :)

aah :)

Jag älskar oxå att få post, alltid lika kul :D



sv: Ja :)



Haft en bra fredagskväll ? =)

sv; mysigt! Jag ska nog ner en runda på stan eller så! :D

- i will ;)

Sv: Okej, jo det var väl bra håller med där faktiskt. Några planer för morgondagen?

God natt! Sov så gott!

Ohja!

Älskar att få post :D

- löve it! kram!

Jag älskar med att få post!!

sv: ja hon är juh riktigt bra=)



Krami

att få post är ju det roligaste som finns ;D

Hejhej !

Nu är det så att jag har en awesome tävling på bloggen !

Skulle vara super kul om du skulle vilja vara med i den, du kan vinna super fina smycken !

här är en länk ----> http://svenssonjullan.blogg.se/2011/december/vinn-snygga-smycken.html#comment



Kram ♥

Jag älskar också att få post ^^

Alltid lika skoj med post :)



sv: Vad mysigt! Jag tog bara det lugnt ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback