Mina julklappr 2011



Jag börjar med vad jag fått i julklapp så berättar jag om min julafton senare, det blir bäst så. Dom här bilderna är riktigt dåliga för jag tog dom igår när det var mörkt och lamparna hjälpte inte precis så mycket. Jag har även inte tagit kort på alla saker, det finns några saker som ligger hemma hos pappa. (men jag förklarar vad det är, så får ni kanske se bild en annan dag)


Jag fick ett par skor, två tafflor, en filt & ett kuddöverdrag, två kökshanddukar, en tröja, en kofta, ett par vantar & ett armband.Det som inte finns med på bilden är en snygg lampa & pengar. Jag har fått julklappar ifrån pappa, mamma och mina syskon. Ska ännu på en julklapp av min pojkvän när han kommer hem, får se vad det blir.

För er som inte fattat ni kan ta och läsa det här: Julklappar är inte det viktigaste för mig och vad jag får och för hur mycket det spelar ingen roll. Det är tanken som räknas, eller hur? Jag är nöjd med mina julklappar och behöver inte ha julklappar för flera tusen. Jag är inget barn som verkligen måste ha dom dyraste och mest julklappar.

Vad fick ni i julklapp igår, fick ni något fint?

Kommentarer

Tack, det har jag! Detsamma till dig! :)



Missa inte min tävling där du kan vinna en avancerad design helt gratis, du får bestämma helt själv hur designen ska se ut! ;)

Direktlänk: http://jojjjjohs.se/2011/december/lucka-24-tavling.html

de e bra de :d

ade du en bra jul då :)?

Ååh va fina! Hoppas du haft en bra jul! :D

Fina julklappar! :D

det va ju bra :d

ja det var undebrart :)

SV: nejmen de behöver ju inte alltid vara mycket :)

fick du vad du önskat dej d¨:d ?

SV: Vad har du för mobil? :)

super fin header! ;)

håller med dig jag vill ba umgås :)

SV: Okej! :)

sv:det ser väldigt fint ut i headern tycker jag :)

Det är första gången jag är inne på din blogg så det är den enda bilden jag sett :)

oich julmaten (a)

SV: Japp ;)

sv, vsg ;) ja det har jag.

jag fick ett äkta silverarmband av mami en onepiece en as fet mössa as skjöna tofflisar :D och lite småsaker typ tre parfymer ( avril . britney och madonna ) sen lite småsaker :D

SV: Hehe! :)

fina saker du fick :D

Jaa de hade jag!

De va min första jul jag firat i hela mitt liv :D

fina saker :D

ja men jag mena typ haha asså jag läste ju och mena typ bra saker fattar du (a)?

Ja faktiskt! är jätte nöjd :D

okej, jag hade önskat mig pengar;D

jag fick en Iphone4S vit! yeeah!

har frågestund på bloggen, så kika gärna in!

http://cocoz.blogg.se

jodå;D

br adet hahah :D

ja nu så ser jag, vad snygga skor eller!:D

sv: :D

sv. tack för tipsen :)



jag fick en systemkamera som jag själv lagt 5000:- på så jag är nöjd att jag kunde spara ihop så mycket , sen så hjälpte mamma & pappa mig på traven :D

Sv: härligt :) samma här!



/ IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Http://FLAVOURED.se

Önskar dig en bra dag idag och hoppas du hade en helhärlig julafton! KRAAM :D

sv: Tack, detsamma! Har du planer för dagen? :)

sv: vad härligt! Det har jag med :) Vad fina presenter! Jag fick bland annat kamerastativ, pengar, presentkort, smink, morgonrock, minneskort osv. :D

sv. jadå , litegrann :)

men eftersom jag inte haft min kamera så länge och bara kollat på min kompis så vet jag inte vad alla knappar är och hur man ställer in allt ännu, hade önskat de :)

Tack så mycket:)

Allt bra?

vinnaren är dragen :D

Jag tycker inte heller att de spelar så stor roll hur mycket julklapparna kostar eller hur många man får.. <3

Vilka snygga skor! :D Visst är det tanken som räknas! :) Kraam

Allt bra idag ? =)

Såå fint :D



Sv: Ja mkt :D

så vad ska du göra idag då:) ?

Hej!

Har du någon slags beundran för det brittiska bandet One Direction, eller gillar du bara någon enstaka medlem? Besök i så fall min blogg om världens bästa band! Du kommer inte ångra dig ;)



Ha en fortsatt trevlig dag!

Fina julklappar :D

Hhihi :D hur mår du idag gumman?

sv. okej , tack! ska bara försöka läsa mig till allt med och fatta va de är :D

sv: okej! jag ska på bio :)

sv: dina med! =)



samma! göra idag? =)

vilka fina julklappar :D

Åh vad skönt :) jodå, så himla himla trött!!!

Vad har du för dig? :D

sv: Gud vilka snygga skor !



det är bara bra ^^ några planer inför veckan ?

sv; Jo, det är bra! :D

mycket bra skrivet,håller med dig de är inte julklapparna som räknas utan tanken!<3



jag fick en ipod och lite kläder,ubernöjd faktiskt!;)

snygga saker! :O

sv: ska t mina tremänningar =)

sv: tack så mycket :D

Nej, julklappar är inte det viktigaste. Jag tycker du fick fina saker:)

ska du göra idag då? :D

Allt bra?

nej men precis!

verkar ju inte vara så många som fattar de :O

Ha en fortsatt go jul bea!:D

sv; Yeeh ! :D

ska ut med några vänner jag med

sv: jadå,!

sv; Hehe ! :) haft en bra dag än så länge ? <3

Vad görs?

hehe jo.. :P

sv; Okej nice! :D

vill ha de där skorna! ^^

vad har hänt med din blogg? :o

Grymma bilder du tar !?

snygga skor!:)

snyggT! fick lite olika, bilder är uppe på bloggen :)

så lite så:D

jo det fick jag!:)

jag fick en massa fint, bla en studioblixt som jg har invigt idag:D

Fina grejer:)

Nice julklappar :)



sv. Skoj :) Jag får se vad jag hittar på!

sjukt snygga skor!

Fina julklappar!

Leopardfilten var super snygg :)

Håller med dig! Jag behöver inte heller massor med julklappar för massa dyra pengar. Det är liksom tanken som räknas, och julen handlar inte om att få massa saker, för mig handlar den om att umgås och mysa med sina nära och kära och bara ha det bra!



Jag hade en fin julafton och fick fina julklappar :) kram kram!

Jag fick bla. ett presentkort på färg&blekning. :D



fina julklappar!:D varför har du fått kökshandukar? har du flyttat hemifrån? :) kram



älskar skorna!

Skorna är så fina! Önskar att jag med såg någerlunda normal ut i klakckar..

snygga skor :D!

fina julklappar :)

du bor på Gotland?

det är ju typ det fetaste stället i Sveirge! Men det är iaf as najs där ! :D

Vet du vart skorna kommer ifrån? Skulle vilja ha ett par sånna :)

snygga skor :)























Follow my on Bloglovin







Trackback