Mitt älskade namn, Beatrice


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det den 2 December och det är inte en vanlig dag för mig eftersom jag har namnsdag. Det är namnet som jag sällan får höra, namnet är Beatrice. Just nu sitter jag och lyssnar på firarvärt eftersom pappa har skickat in, måste kolla vad han säger. Gratttis till mig och alla andra som har namnsdag idag och tusen tack tilla alla underbara personer som säger grattis!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, men något hittar jag säker på. Jag måste nog ta tag och börja plugga min matematik eftersom jag ska lämna in uppgiften på tisdag. Annars ska jag bara ta det lungt ikväll, fast jag vill göra något. Men jag känner att jag inte orkar det eftersom jag inte är helt frisk, bäst att vila. Sen har jag även ångets, dock vet jag inte varför men det kan vara för det är mycket just nu, eller bara för jag har så mycket att tänka på. Vem vet? Jag ska nog lägga mig och se lite film just nu.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

grattis Beatrice! hehe :D <3



svar: vi får förska ^^

grattis Beatrice! hehe :D <3



svar: vi får försöka* ^^

-Tack detsamma! Fin design du har :)

sv; Samma här :).

svar: :)!

Duktig du är på att fota!:)

sv: härligt! :)

grattis :)

Grattis på namnsdagen sötnos:)

sv; Yes :).

sv; haha ja men samma här :)

grattis på namnsdagen! :D

Grattis på namnsdagen! :D

Grattis på namnsdagen!



SV: men tack :D



puss

svar: haha ja jo, ska fan ge igen sne när jag får höra din dialekt, haha! ;D

svar:* haha nej! :)

Grattis! :)

Så himla fin bild! ♥



Jag ska också bara vara hemma ikväll. :)

sv: TACK så myket :) vad roligt att du gillade dem!

härlig blogg du har du!

grattis på namnsdagen :)

sv; åh, tusen takk :D

jag ska plugga lite sen ikvll blir det utgång, självdå:D?

aha okej, nej vet inte heller, antligen blir det bio eller så ska vi vara hos mig några stycken :)

sv: jo det är bra :)

grattis på namnsdagen :D

Tack ;D♥ detsamma :D

sv: Tack :)



Grattis förresten :D

sv; Ja,alt bare bra her :-D



Der da?

svar; Vem är det som är söt här, huh? :)

Typ Varsågod ;)

yees :))

Jätte fin bild! :)



fin blogg!! :P

Innebandy träning du sj ? ;)

Tack så mycket:)

jaaa!! :D

sv; aldrig, duuuuu e sötan :)

Grattis på namnsdagen btw! :D

grattis på namnsdagen!:D

Grattis på namnsdagen! Lycka till med matteuppgiften:) själv ska jag jobba 16-23.30 idag,

Sv. Skönt att du mår bättre iaf:)

Klart ;) själv?

vad gör dduå? :D

Sv: Yes tack!

Åh vad roligt att du har namnsdag, grattis då!! <3

Hoppas att du får en fin namsdag :D

Kram//Hanna

hur går det med kalendernd? :)

Vad bra du blir på bilder :)! Ska du hitta på något kul ikväll, det är ju fredag, du kanske har kommit på något at göra tills nu iaf, inte kul att plugga matte hela tiden ;) :D !

Vinnaren av dagens blogg är nu ute, gå och kolla om det blev du :D



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-anmal-dig-1.html#comment

haha ja visst är det bra att man kan kommentera igen :)



Jätte fin bild:)

Ja! :)

Tack!

oj märkte det nu:) haha nu är det ändrat:D

allt bra med dig? ;)

Följer du min blogg eller?:)

sv: tack :)

och grattis till dig <3

bara bra, vad grö du? ;)

fin bild :)

sv: okej, vilken film? ;)

ah,sj?

Sv: Tackar :)

bra :D

bloglovinbyte?:)

sv: hehe okej ;)

SV: vsg!

puss

SV: tack så mycket :) hihih

Sv: Tack detsamma! :)

Vad ska du göra denna fredagskvällen då? :)

Grattis på namnsdagen! :D Fin bild :D



Sv: va härligt att höra :DTack mår bara fint :D ja exakt spännande :D

:)!

sv: japp, har du haft en bra början på kvällen, hehe ;)

Läget? :)

sv: Mozilla firefox

sv: jaa, vet inte vad jag skrev men kollar du på idol? ;)

- åh vad bra=)

okej funderat på att göra det?:) om du nu tycker att den är intressant?:)

tack :D

nej förstår det:) det blir lite svårt då :)

HEJ! :D JAG HAR EN JULKALENDER I MIN BLOGG MED TÄVLINGAR OCH ANNAT SKOJ ÄNDA FRAM TILL JULAFTON! KIKA GÄRNA IN :)

händer ikv då? :)

Sv; tackar! :)

Gött, jo bra! Gör du? :D

SV: ingen fara :D tack, ha en fin fred :D

Grattis på namnsdagen :)

Hej, allt bra idag :)?

Grattis!

Svar: Ja verkligen super gott!

Kram

Härligt tjejen! :) Jodå bra med mej :) men blir säkert sjuk snart min kille ligger sjuk haha :(



Händer för dej ikväll då :)? kram

grattis ;D

Jättefin bild :)

jag har inga större planer för dagen än att kanske åka in mot stan ;)

fiiiiiiiiiin bild :D

Svar: Ja ;) Så lite ;)

Jag tänkte på en sak, jag vill uppgradera mitt kamera förråd lite och tänkte om du vet en bra kamera du kan rekommendera? Vill ha en till Canon ;)

Kram

mysig blogg du har! :)

jag ska plugga och shoppa hihi:) vad onskar du dig till julen?:)

Nämen, grattis på namnsdagen! :)

Jaa vi kan ju alltså hoppas haha ;)



aww, skönt ju :) ne inget alls kom hem nyss ;)

Gud vad fina foton du tar! :)

sv: vad gör du? :)

sv: lugnt :D

Allt bra idag då? :)

Hehe okej, men kan väl vara skönt att inte göra något ibland :D ? :D

SV: Jarå allt är väl...små sjuk men annars är det bra, skönt med helg snart och sådär.

Kram//Hanna

sv; okej, jo allt är bara bra, har väldigt mycket läxa bara.. :/

riktigt vacker blogg ! :)

Härligt de, jag mår med bra ^^



Åh tack, blev faktiskt nöjd med den :D

sv: de är okej, stressigt i skolan bara ! skönt att det är slut snart. själv då? :) <3

Sv: Just nu gör jag inget särskilt. Vad gör du just nu då sötnos? ♥

Hehe ;)

SV; :D

sv: ja det äre! självdå? :)

sv: vad gör du? :)

kram, http://hannalovisasol.se

Sv; vad gör du? :)

ha en bra helg ialla fall c:

har du några tips på bra serier eller filmer? :)

hehe :)

okej :)

SV: aa, helt okej :)

vad händer ikväll då?

allt bra?:)

Visst är hon! :)<3

du är oxå söt tjejen ;)

sv; allt bra idag? :D

Det är toppen :)

Sv; bara tar det lugnt :)

du har fint namn :)

svar: vi har nyss duschat, du då? :)

grattis på namsdagen!:D

sv: åh men tackar! :)

svar: slappar bara alltså! :)

:) sötiis

mina planer för dagen är en lååång promenad med valpen min och min sambo! allt bra med dig? :)

Hej! Kolla gärna "Lucka 1 & 2" på min blogg och säg vad du tycker. Bra eller inte? :)



http://daniellaevelina.blogg.se/2011/december/lucka-1-2.html#comment



Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!

svar: Tack så mycket! :)

Grattis ^^,

sv; tack detsamma! :)

sv; tack detsamma! :)

Sv: Vad kul! Är det något du rekommenderar? :)

ha en fin kväll nu! =)

svar: haha, men gör nåt då? :)

SV: Hehe, fin header!:)

sv; vad gör du då? :D

härligt! ja det är fint, längtar efter snön lite bara! så det blir någon riktig julkänsla! :)

Sv: Vad mysigt, jag har faktiskt bara hört bra om den änsålänge jag med! :)

SV: varsegod :D

hoppas du får en superbra fredagskväll! :)

Grattis!



ALlt bra idag ?

Kram

Bra ;)

Hur har din dag varit då? :)

yeah allt bra idag? :)

sv: nu funkade det direkt :) måste va min dator som krångla innan! bra tips ;)

hej vilken fin blogg! :)

Grattis på namnsdagen! :)

Ja allt är riktigt bra! Hur är det med dig då? :D

Hoppas kvällen är fin :)

sv: jodå allt är bra med oss! :D

Fin bild du! :D



Hoppas din dag varit bra?

Sv: Är på fest :)

Mysig bild.=)

Min dag ha varit så bra. :D Vad gör du ikväll? =D

Härligt att höra! :D

sv: Jo det är bra :)

Vet inte vad du tycker om sånhär tävlingsreklam, men jag chansar :)



Jag tänkte nämligen tipsa dig om en tävling inne på min blogg. Fram till midnatt kan man vinna ett valfritt kamerafilter från tvspelsweb :) kika in: http://saralene.blogg.se/2011/december/lucka-2-kamerafilter.html

Sv. Riktigt gott! :)

Grattis på namnsdagen!

Grattis jag har faktiskt också namnsdag idag :D

grattis på namnsdagen! allt bra? :)

Grattis på namnsdagen (i efterskott hehe!) Har du haft en bra dag ? :) kram

fin bild :)

Mycket fin bild :)



sv: Samma här :p

Grattis i efterskott! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback