snow snow snow snow? Come on!

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Mina känslor ligger nere på noll just nu, då menar jag julkänslor inga andra känslor. Det har inte börjat snöat och vi har plus grader, så som det ser ut just nu kommer vi nog inte få snö till julafton. Jag känner mig inte taggad till julafton, det kommer kännas som en vanlig dag för mig den är gången skulle jag kunna tro. Vi får se om det går och rädda eller inte, ingen jul utan snö.

Min pojkvän kom hem runt halv två och då var vi iväg och skaffade ett nytt bankomatkort till honom, därefter vi kollade på julkalender ett litet tag och nu sitter han och spelar medan jag gör mitt. Senare ikväll får vi se vad som händer, kanske se en film eller något annat. Det finns inget annat att göra, bara tråkigt väder och alla sitter inne när det regnar och blåser, jag förstår dom.

Har ni snö där ni bor, har ni minus grader eller plus?

Kommentarer

svar: mm, det va fan jobbigt :(

Tack så mycket, åhh så gott med knäck :)

kram

sv: snön får mer än gärna komma nu :(

Här har vi ingen snö och minusgraderna kan komma krypandes på natten. Men vi hade snö i tre dagar. men det var inte speciellt mycket att hurra över. :)

gott det ser ut! :D



sv: tack det ska jag :) vad har du för dig då?

vad gör du?:)

Tack så jätte mycket:D

Det är skönt det, att du redan slutat.

Gott med knäck!

Bor i linköping och här finns det ingen snö ännu, bara is ibland på mornarna..



Allt bra med dig?

Älskar knäck =)

Tändernas fiende #1 :D

i stockholm är d inge snö... i tisdags var det superskönt o va ute, vårjackan på o det var kl 5 på morronen. Jag har inget o klaga på där inte :) gillar inte kyla o snö

Åh gud vad gott det ser ut!



sv: jo min lucia var jätte bra! :)



händer till helgen?:)

svar: jaha okej, vad önskar du dej för saker till din kamera ? :)



sv: Hehe :D Vad önskar du dig i julklapp då? :D

Vad gör du? :D

Fin blogg !

och men du vet att om man äter en sked salt så kan man dö :)

men ska försöka äta en pizza på 20 min :)

jag har bara massa regn där jag bor. knappt ens minusgrader ):

jaa, precis! :D



åå va gott!

Ja då, gott med knäck =)

Hej! vill du bli dagens blogg? VAR GÄRNA MED OCH TÄVLA! :)



Direktlänk till tävlingen: http://macrofotoo.blogg.se/2011/december/vill-du-bli-dagens-blogg.html



hoppas du är med! LYCKA TILL!!

vill också att snön ska komma, precis som du skrev, ingen jul utan snö! såå kom igen! :D

Vad gott det ser ut!



- Mm :)

Nej vad surt att inte ha snö, det är det inte här heller, det regnar bara hela tiden. Vore najz om det blev lite kallare så kunde det komma snö istället för regn!

åh måste också göra knäck snart! :o

sv: Det är bra, själv? :)

Ingen snö och massa plusgrader! :(

gott med knäck!

- ja, det suger ):

som det står i inlägget så är det gamla bilder från förra vintern (:

Sv: Joda, det är bara bra med mig också :)

Här i Stockholm är dwet plusgrader tror jag :( men förra veckan kom de lite snö, men e blev tyvär till slask igen :/

Snygg blogg! :)

Tack så mycket :)

kram

minusgrader utan snö! :(

sv; jaa, grymt. men nu är det värsta snöstormen nu ute! :(

sv: okejokej :)

myyyysigt! vi hade det i skolan idag,men det var inte så speciellt :/

ganska äckligt.. men vi ska säkert också på julbord snart, kärlek till allt gott julmat asså!



jo,själv så ska man kolla på dansuppvisning och mysa med familjen :)

kram!

sv: okej, jag gör inte häller mycket..



nej vi har ingen snö här, det är både skönt och tråkigt! För vill fota det :D

ja man kan göra det, visste du inte det? :)

jag går omvårdnadsprogrammet så jag vet det! :)

Okej.....även jag är lite ledsen för att det inte är någon snö, och då är det allvarligt! SNow, come on!!

Åh vad gott med knäck! :D

vi hade snö i Kumla/Sänna, men den poff, försvann den :(

svar: mm :(!

Härlig bild, det är knäck va :) ? Vi har snö kvar här, men de sista dagarna har det varit plusgrader och regn har vi haft =/

- här regnar det :(!

Åhhh jag vill ha snöööö!!! :<

- så lite så :)

allt bra idag? :D

svar: Ska nog bara vara med familjen :)



Har du några andra filmtips?? ;)

härligt, jo med mig är det toppen:)

Plusgrader, regn&blåst :)

Sv: Hahah, ah precis. Men man kunde ju önska att det låg kvar. Men den 22/12 åker vi ändå upp och åker skidor/snowboard och åker hem den 26 igen. :)

GÖTT det ser ut!



sv: Nä, nu är jag klar med allt som skulle göras innan jag ska åka tåg.. så nu väntar jag in tåget bara haha :P

haft en bra annars?



Krami

Hejsan där!

Hoppas du har haft en toppen dag!



Nu är det så att jag har ett antal tävlingar i min blogg, skulle vara super om du ville vara med och tävla om presentkort, smycken och lösögonfransar :) Allt hittar du i min meny.



Många kramar och god jul :D♥

hos mig är det ingen snö och plus grader!:D

sv: Håller med dig! :D

I augusti var det minusgrader i Värmland.. HAHA!

haha, kanske inte för alla, men eftersom jag inte firar jul så är jag nöjd med en grön jul :D lol

Sv: Jaa :) och vi har tyvärr ingen snö.. det är plusgrader här =/

haha va man blev sugen på knäck när man såg bilden XD

Har ni ingen snö hos er...? :o

Sv: ja :)

- härligt :D

jodå det är bra! :)

åh tack så hemskt mycket! :D

- ellerhur!

mumsigt

Sv: Jaa, jag kollade nu precis och då var det 4,5 plus grader :) Vad har ni?? =)

Det va lit tråkigt att höra, men det är bara hoppas på att det blir snö fram till jul :)

Sv: Det är ju helt sjukt egentligen att det är så varmt i decemeber =/

svar: ja! :(

jag med!!

för att det är för starkt och hjärtat klarar inte av det.. något sånt iaf! :)

Hej!

Allt bra emd dig?=)

vi har bara regn och blåst och skit här borta!

sv: just nu har vi några plusgrader. Och regnar gör det. Och blåser... :/ ni då?

haha ja det fick du allt! :)

Sv: Jaa, fyy det hoppas jag verkligen inte på.. =/

hos mig snöar det inte ! :)

sv: Haha ja, asgott :D

verkligen inte -.-

Jätte fin blogg! :) Allt bra med dig? :)

Kram på dig!

vad gör du? :D

sv: Vad skönt att höra! Jo det är bra med mig med :)

Haft en bra dag idag då? <3

- javisst :D

haft en bra dag? :)

Hihi nä det får vi verkligen inte hoppas på att jag blir

händer idag då:D

sv. härligt:D

jag ska fixa med packet, va med kompisar och chilla=)

sv: härligt :) jo men det är helt okej asså :) <3

Du tar jätte fina bilder måste jag säga ! :) Hoppas din jul blir toppen kram

Jo det är allt fint :)

sv: åh vill också!

jag har hos mamma men är hos pappa nu -.-

Vad gillar du mina nydesignade klänningar för min webbshop www.emelieraey.se? Har du någon favorit? Vill du se fler?

sv: nice :D allt bra? kramis

vad bra :) nej har sprängande huvudvärk>_<

jag har julkänslor, men ingen snö :(

älskar din blogg! så tjusig! :)

sv; jaa... kan inte annat än längta till sommarn, haha!

Här är det snö och is på marken, men plusgrader och regn i luften, så får se hur länge det stannar ^^

- Har du köpt några julklappar än? :)

Ja, det var riktigt mumsigt :} men man blir lätt illamående. Skyller på att glasen var för stora! haha

åh vad fin blogg du har! Gillar din design!

Kram!



// http://Giggis.devote.se

ja det är det :D

det är ju så himla tomt utan snö nu :(

okej (: nja det är väl så där här med har feber och mår inte så bra... :/

kramis

sv: okej! usch vilket väder alltså.

HAHA, nä men gud vad vi klagar ;D

tack såmycket! jag håller med asså :D

Vinna ett iphone skal till din 3/4 ? Då har du kommit till rätt blogg. På denna länken:http://juuliakorecic.blogg.se/2011/december/lets-get-it-started.html#comment ! Hittar du tävlingen och det är inte alls svårt att vara med, ett inlägg och en kommentar så är du med!

Jag håller med dig! GE MIG SNÖ!!!!

Hejsan! Kolla gärna in min blogg och kommentera vad du tyckte om min ny inlagda video där jag sjunger..Kram!

svar: ja verkligen, har du shoppat klart alla julklappar då? :D

nu är "veckans knas blogg" tävling avslutad som du anmälde dig i... blev det du? kolla in! -> http://knasigast.blogg.se/2011/december/veckans-knasblogg-ar-nu-avslutad-1.html#comment

ha en bar dag!

svar: mm, en jul utan snö = ingen jul alls typ! :(

Jadu , hade du tänkt hitta på i morgon då?=)

Har det snöat hos dig då? Härhar det kommit snö men den har inte stannat :(

gott :)

åh vad gott med knäck! :D

Det var rätt mycket snö här, tills igår då det kände för att bli plusgrader och blåsa storm.. :/

Hehe ;D

sv: HAHA, säg något positivt? :D

haft en bra dag idag då? :)

vill också haaa! skicka hit ;)

sv: okej, jag gör inte så mycket jag häller ;) hoppas värkligen att allt är bra med dig :D

Knäck är underbart! :)

sv; vad gör du dåå?(:

Vad gör du ?:)

Åh,mums med knäck. Det måste jag med hinna göra. ^^



Tecknar och målar, följ en ung konstnärs liv! ^_~ www.elinalyzette.blogg.se

Du är inte själv om att knappt har några julkänslor, vill att det ska bli lite mer julväder så hoppas jag att julkänslan kommer mer :)

Åh va gott det där sågut! :)

ser grymt gott ut :D vad fotar du med för inställning på denna bild? :D

snön saknas..























Follow my on Bloglovin







Trackback