Tell us what you think about me and you make me smile

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

Nu är jag hemma hos min pojkvän efter en bra dag eller jag kom hem runt två tiden, så för två timmar sen kom jag hem. Idag har jag vart med min bror, vi har börjat tänkt ut vad vi ska köpa till alla i julklapp och sen har vi snackat en hel del också. När vi blev trötta tog vi en fika och för första gången fikade vi inte på wayne's coffee, som vi brukar göra alla andra dagar.

Efter jag vart med min älskade bror tog jag bussen hem med min pojkvän, när vi kom hem började vi laga lunch och sitta och ladda ner appar och spelar lite. Nu tänkte jag ta en egen tid för mig själv med bloggen och min älskade data, medan min pojkvän tar egen tid och ska spela med sina vänner. Senare ikväll får vi se vad vi hittar på, men något blir det nog.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

svar: fint skrivet menar du eller? :)

mysigt & gott med lussebullar :D

Sv: aj visst är han:D

Hej hej! På min nya blogg tipsar jag nu om hur man kan shoppa skor från Nelly.com för endast 99kr för varje par, och få 50kr rabatt! Om du vill ha en invite så är det bara att kommentera. ^^

sv: okidoki! :)

sv: Så bra, helt okej :)

vad gör du då? :D

sv: så bra, min med! :)

sv; fin bild där uppe :)! ja!,jag vill :/ men han går alltid runt med de som är lite äldre ..så det är rätt pinsamt :(,men han kommer kanske imorn på ungdoms gården :D då ska jag försöka prata med han :D

sv: okej, hopppas att du får det då! Vad gördu? :D

japp samma här:D<3<3

SV: Jadå, jag har iallafall börja följa dig! :)

sv: okej, jag gör inte så mycket, hände i morgon? :D

sv;det ska jag <3

Hihi :D mumsigt med lussekatt!

sv: ja men visst är jag! :D

svar: haha jaha, trodde du menade texten, men tack :)

sv: :)

hej!

är allt bra med dig idag? :)

- händer imorgon då? :)

Hej.

Är du intresserad av att tjäna pengar?

Du kanske är trött på ditt nuvarande jobb. Vill kunna ta en extra semester.

Ha mer tid med dina barn. Kunna köpa bilen eller huset du verkligen vill ha.

Vill du kunna shoppa obegränsat mycket utan att behöva tänka på plånboken?

Hos oss är det möjligt. Oavsett om du bara vill ha lite extra pengar i månaden som t.ex.2000-7000kr

eller om du faktiskt är intresserad av att tjäna MYCKET pengar (150 000/mnd - det är bara du själv som sätter gränserna).

Vi jobbar i team och hjälper varandra att tjäna så mycket som möjligt.

Skriv en kommentar i min blogg så ska vi se vad vi kan göra för dig!

sv: Höhö :D

Sv' ja samma här :)

sv ;jag är snart 13 och han är 14 eller 15 :)

:-)

sv:du har inte råkat göra din header själv?

behöver verkligen en ..och jag kan inte :(

sv; vad gör du då?(:

sv; okejj. allt bra?

sv: japp! :D

Åh tack! Vad gott det såg ut... Dreggel

sv: Haha,ja! :D

..men.. nu fattas ännu en gång bara snön sen är julkänslorna igång! ;)



Ja shiiit. Prinskorv,köttbullar,Jansonsfrestelse,julskinka ALLT!

längtar!

kram

åh, ser ju jätte mumsigt ut!



haft en bra dag? :)

Det är bara bra, själv då?

sv: Ajdå, då är de ju illa:(

sv: Ajdå, då är de ju illa:(

härligt :D

jag har vairt i stan och fixat lite saker själv då ?:D kram

Läget idag då? :)

sv: ska spela kort med syrran snart, själv? :)

ookej, själv ska jag försöka bli frisk! :-)

Då var dagens blogg tävling avslutad! Kika in och se om det var just du som vann! OM INTE - bättre lycka nästa gång.

Kram,kul att du ville vara med!



Direktlänk:

http://macrofotoo.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-avslutad.html

Sv; efter en skön powernap så är det kung :)

Gott det såg ut!

sv: mysigt! :)

Hejhej :) Jag har en fototävling på min blogg just nu, jag tänkte om du var intresserad och kanske skulle vilja vara med i tävlingen :D



http://kategorifoto.blogg.se/2011/december/utkast-dec-15-2011-1.html#comment



Kram

hehe :)

sv: allt bra här! :)

häärlig bild!

SVARR: så lite så :)

det är bara bra! själv?

sv: Soft! :) Jo då det är bra med mig också !

Haft en bra dag?

- okej nice :)

ska baka massa gott med mamma :)

Ja :D

gott med lussebullar och varm choklad! :) Kram

grym fotograf!! :) hihi

SVAR: okej, vad bra :)

- ja :D

nej har varit ledig hela denna vecka :)

Nja, jag går typ alltid till gymmet själv om jag inte går dit med pappa :) alltid lika skönt efteråt

Ge mig lussebullen :D

Jättefin bild

Okejs så mysigt :D kram

Vad har du för dig då? ;)

- superskönt! :D

Sv; Okej, tack ändå! :)

sv: Yes^^

Smaskens!

Mumsig bild:)

SV: haha okej, jo tänkte att det kanske kunde vara så oxå! :P visst de! :)

svar: vad är det för nåt? :D

Tyvärr kanske man får säga ;) springer alltid runt två dagar innan julafton och panikletar julklappar :)

sv: Lite förkyld men annars mår jag toppen :) Själv då?

Jo tack allt är bra med mig! Lite trött bara, mycket i skolan och att det snart är julafton ^^

Sv; jaa det hoppas jag väl på! ;)

svar: jaha! :)

sv; härligt!

samma här :)

Sv; har du den nya "timeline"? :)

Ja känns stabilt! ;)

sv; :).

- yes :)

Sv; Tack så mycket. Det är jättebra med mig, bara grymt trött och lite förkyld. Men det är man väl alltid på vintern, right? Hur är det med dig vännen?

Ja tack bra med mig :) Med dig?

Sv; jag tycker om den, lite seg bara men den är ju under utveckling så :)

sv: tack såm ycket :D

Sv; snart lär ju alla måste ha den! :D

MAG SJUKA OCH SÄNGLIGGANDES MED FILM, men de är helt ok ;)

kunde vart bättre =) haft en bra dag ? kram =)

vad kul att du gillar dem:D

Sv; men så har det väl varit jätte länge? :)

Sv; jaa det är rätt jobbigt! :)

Sv; haha jag har faktiskt inte en aning!

svar: tack! :)

åh, va gott med lussebulle! :D

hahaha dog lite åt bilden xd

sv: tack! :)

hahaha! :D

fin bild:)

oo va gott :p

sv; :).

Du får passa på att umgås med din pojkvän innan han åker då. Blir han borta länge?

Låter som en mysig dag :)

Jag har handlat julkappar, har bara bakningen kvar och två personer att handla till ;)

svar: :D <3

alllt bra då?:D

VILL DU BLI DAGENS BLOGG? anmäl dig här: http://amandamolander.blogg.se/2011/december/utkast-dec-14-2011.html#comment

sv: kom fram runt 21 tiden till gbg :).



Händer hos dig?



Krami

- Japp! :D

Mums! Vad spelar pojkvännen? ^^

Mumsigt :)

Vad ska du göra i helgen?

mummsss!!



hihi thaanx :D

Oh så gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback