time must go quickly now



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80 mm

TVå bilder som ni säkert sätt här förut i bloggen som jag bjuder på, eftersom jag har bildbrist. Imorgon ska jag förbi skolan fast jag redan slutat, men skolavslutningen brukar vara bra och jag har inte lust att sitta hemma och glo. Efter tänkte jag ta mig in till Visby och träffa Emma på kvällen, vi har en hel del att ta igen. Idag har jag bara tagit det lungt och inte gjort något.

Om jag inte har något att göra på onsdag hoppas jag att det finns snö ute och då ska jag ut och fota själv eller om någon annan vill hänga med. Men jag ska försöka ta bilder imorgon också, för nu har jag verkligen brist på bilder.

Har ni haft en bra start på dagen, mina söta läsare?

Kommentarer

SV: Ja det har ja , träffat eric saade igår också :)



Hur ska du fira jul iår då ?

kraam

jättefina bilder, hur redigera du dem? :)

hur ska du fira julafton då ? :)

sv: Kan tänka mig det! sett massa från Gotland i bonde söker fru haha :D den ena bonden bodde ju där så dom filmade ju väldigt mycket där. Hur fint som helst! :D

synd :(

jaa dagen kunde inte börjat bättre :D

SV: Okej :) Ja firar inte jul

svar: Jag mår bra.. vad har du gjort idag? :)

fina bilder!



sv; japp! :D

vet du någon som är duktig och gör gratis ? :D

du är söt om ngn !

sv; så lite så , finis! :)

Dagen har varit bra än så länge ja :D

jag med :) och sen shoppa

sv; Hehe! :D

Min start på dagen vart hemsk.. att vakna med feber är ine kul !

nej, synd ! :( vad gör du ?

sv: Hoppas jag får chansen att åka dit någon gång då! :D _Har du varit i Göteborg någon gång förresten? :)

Hej! Allt bra med dig? :3

sv; okej va trevligt! :) jag var i Åsele och var med massa kompisar och umgicks :)

SV: ja, men nu blir det skolarbete segt nog :(

sv: okej ^^

allt bra då? (:

Ja ;)

sv: kan förstå det! :(



härliga bilder :)

Fina bilder.=) Skönt med jullov?

sv; åh älskar den första bilden på dig! Den är så fin!(:

- Japp! :)

Fina bilder

fina bilder som alltid :D

sv. det är bra! själv?:)

hejsan söt! :D allt bra?

här är det åt helvete.. : O orkar inte förklara varför..har med skolan att göra. :P

Sv: Ja gör det! Varsågod! :D

Aa verkligen! Gjort något speciellt idag?:)

Tur det i alla fall! allt bra i dag?:)

sv: ja visst :D

Menare :/

fint :)

Fina bilder! :)



Sv: Va bra :D tack min helg var med bara fin ^^

sv: Okey, ja nu blir det lugnt för mig med äntligen hemma i Kumla igen efter massor av tågresor i helgen ;)



Hur är läget nu?



Krami

Har precis lagt upp ett superinlägg om hur du kan tjäna stora pengar på din blogg! checka in vettja!

Det går ut på att du lägger upp reklam på din blogg och du får betalt via click eller om någon köper något ifrån din reklam :D



redan tjänat 40kr på 10 min ;)

Va gärna med i tävlingen om ett valfritt smycke hos mig, direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-angelicash.html#comment

När sluta du skolan? :D

Har precis lagt upp ett superinlägg om hur du kan tjäna stora pengar på din blogg! checka in vettja!

Det går ut på att du lägger upp reklam på din blogg och du får betalt via click eller om någon köper något ifrån din reklam :D



redan tjänat 40kr på 10 min ;)

haft en bra måndag? :)

Så vackra foton, som alltid!

haft en bra dag? :)

har du haft en bra daag? :D

Fina bilder :)

Veckans blogg är avgjord och det startar en ny omgång här och nu, och avgörs nästa vecka ;) ni klickar in på länken och anmäler er där :D

lycka till ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-vinnare-2.html#comment

Fina bilder :)

Va gärna med i veckans blogg hos mig! Du vinner en länk i ett eget inlägg plus en länk i menyn under en hel vecka! Kolla in på min blogg för att se!



Direktlänk till inlägget -> http://alexandrasteel.blogg.se/2011/december/veckans-blogg.html



(ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer eller om du fått denna förut!)

Vad söt du är!

så fina bilder! :)

Super fina bilder=)

Har just nu två tävlingar igång på min blogg :)

här hittar du dom: http://bilderbyalice.se/2011/december/julkalender-dag-19.html#comment

http://bilderbyalice.se/2011/december/julkalender-dag-18.html#comment

Hoppas du får en trevlig jul :)

va söt du är! :)

Hade jag bott på Gotland hade jag gärna hängt på:/

så fina bilder:)

Fina bilder :) Hoppas du få en bra julvecka!

så himla vacker!:)

Vilka fina bilder!

Måste bara säga att du är så vacker!

fina bilder:)

din blogg är så himla härlig! älskar dina bilder :)

jättefina bilder! och du är sjukt söt ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback