Julklapparna får vänta ett tag till

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Jag hade nästan glöm julklappar, jag hars knappt börjat med det. Eller jag har köpt till min pojkvän och han vet vad det är för det är det ända han ösnkar sig. Men sen har jag även en stor familj och köpa julklappar till, men som tur är vi tre stycken som ska köpa till alla så det känns skönt. Men det kanske är dax att börja köpa julklappar snart innan man glömmer det?

Hur långt har ni kommit? Har ni fixat alla? Och hur många ska ni ge julklappar till? Eftersom jag inte är så taggad till julen bara för det känns som en höstdag så har det blivit att jag inte känner för att köpa juklappar heller. Men kanske borde fixa det snart för det är inte många dagar kvar, nu får det bli lite ordning och se till att börja? (eller väntar jag och min bror med att köpajulklappar dagen innan julafton)

Hur många köper ni till och är ni klara med alla julklappar?

Kommentarer

fin blogg :)

Fin bild :D

Jag e klar, bara inslagningen kvar =)

Brukar börja redan i november oavsett julkänsla eller inte, så då e jag klar i början av december, å då blir det bara myyys resten fram till jul, med julbak, julgodis, inslagning av paket, å sitta på fik å bara titta ut och njuta när man ser alla som stressar runt.. ;) Rekommenderas! :)

ska till skolan :)

sv: Tusen tack! :)

Jag har fixat alla julklappar. Jag ska ge min pojkvän, mamma, pappa, syster, brorsdotter och en kompis :)

de är bra här med :)<3

sv: härligt! jodå det är bara bra! Vad fin header du har :)

har en fototävling på bloggen nu där man kan vinna ett presentkort värt 300 kr på fotofyndet.se, skulle vara kul om du ville vara med! :)

Köpt två, ska köpa till ca 7st, sen baka något till 6 :)

jag är klar med julklapparna :)

Jo det är bra bra :)

- så lite så :)

tack själv :)

allt bra med dig? :)

förstår de =) är allt bra med dig då? =) kram ,

Julklappar är svårt men jag har skänkt pengar till SOS som julklapp :) Tänkte även kolla med dig om det fanns möjlighet att du skrev ett inlägg om mina originella & färgglada målningar på din blogg? :) 

Tacksam för svar!! 



Lowi! 

lite familje problem bara :(



jag har ungefär 6 julklappar kvar att köpa :)

joo det vill jag :D kram!

vilken fin profilbild :)

Hoppas du får en bra torsdag :)

Nu har jag dragit igång "Dagens blogg" Tävlingen. Vore jättekul om du var med och deltog. Ju fler som är med, destu roligare blir det! :) Kram!

jag har så gott klart iallafall

sv´vad bra! :)

sjuk ju så inte så kul :/

kram

Är tyvärr tråkig för vi köper inga julklappar i år men om jag önskar mig något är det glass och choklad:D systemkamera och ny gitarr får jag ändå skaffa mig själv.

Sjukt fin blogg har du! Jag heter också Beatrice men jag är mycket yngre än dig! ;) hoppas du haft en grym vecka!!!! :DDDDD

sv: okej, jag sov också bra!

Svara gärna på min fråga på bloggen vad önskar du dig? :D

sv;njaaaa...nej jag har inte pratat med honom, inte direkt :(

han råka skjuta en boll på mig och då tog han mig runt axlarna med ena armen och bad om ursäkt..och då blev jag kär i honom :)..<3

Iiiinte klar för fem öre

SV: Ja, okej! helt okej, :)

Fint :D har en del klappar kvar att köpa :D



Sv: ja verkligen, haft en bra torsd? :D

Absolut! :D

sv: visst är han! :)

hur har dagen varit?

kram

Nämen vad trevligt!:)

sv: härligt! allt är bara bra här också! :) följa varandra via bloglovin? kram

jag köper till familjen samt pojkvännen:D och jag har nästan köpt alla:)

Familjen och de närmaste vännerna =) så det är väl 12 julklappar för min del. Yesbox! det fixade jag för nästan 14dagar sedan :) ha det great!



Btw, var med och tävla i våran veckans bloggar & hemsidor tävling vetja!



http://gamingground.blogg.se/2011/december/veckans-bloggar-hemsidor-12dec-19dec.html

fin bild

Jag har inte heller börjat med julklapparna än.. Visst är det typiskt att man alltid ska börja så sent? :)

sv: Så lite så , tack :) jag är inte klar med mina :( stressande

sv: Ja är super stressad över julen alla julklappar osv tyvärr :(

sv´tack :)

jag köper till familjen, min pojkvän, mormor&morfar och farmor&farfar och jag är klar med alla klappar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback