<3



''man kan inte vara perfect, men i mina ögon är du det''

Kommentarer

vgd?

svar: ja det är bara fint! Sitter med en liten godispåse framför datorn ;) sj?

sv: hehe :)



fin bild!

sv:

hähä okej , ska nog slappa :]



vad ska du göra imon när det är alla hjärtans dag ? <3

Hiss för ringarna!

sv. jodå (:



Söt bild ;D

sv; datorn :) <3

fint skrivet:)

Hah, njaae :P de dör väl om nått år antar jag =/ så..

jag har lagt upp dom outfits jag haft denna veckan! har du någon favorit?:)

http://liborius.blogg.se/2011/february/veckans-outfits.html#comment

allt bra?:)

följa varandra via bloglovin?:D

- 22 sidor! bra? aktivaste? Hur går det för dig?

l

l

l

l

l

l

l

l

inget, letar efter mina hörlurar till luren XD <3

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

men du är sööötare! :)

cool bild! :D

svar: försöker lära mig min nya kamera :D

aha, hehe.

men kan man byta adress utan att man byter blogg ? :)

sv. okej (:

inte mycket! :)

yees :)

fin! :D hehe..xD du har så fina bilder sötnos! :)

sv' hehe :)

söt bild :)

sv; :).

okej vad bra ! nee med mig är det inget vidare är sjuk :(



Haft en bra dag ?

hej,jättefin blogg :D

förkyld som fan



dudå ?



fin design

sv; okej vad kul! :D



även frågestund på min blogg nu!

Okej , hoppas det går fort med smältningen eller hur? :d

Tack:D

yeah:p

hihi okej :>

Hej! nu har jag utsett dagens cutie! kolla in om det var du som vann ;)om nt? ny chans :D

den där blåa ringen var fin! var har du köpt den?

Dagens Header tävlingen är nu avslutad och denna gång blev det 2 vinnare. Kanske blev det du? :) Har även startat en ny tävling i samma inlägg med ämnet Musik!

vilken fin bild :D <3

fin bld på dig :)

nice! samma här, bara fint! :)

ha en fin kväll

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla Dennis kram

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot, siba, din sko osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

Hej, förlåt för reklamen, men tänkte tipsa om en jättebra sida ifall du inte redan vet om den :)

Gratisbio.se är en asbra sida som gör att du lätt kan fixa presentkort på många affärer, bland annat H&M, gina tricot, siba, din sko osv.

Och om du registrerar dig via denna länk (som samtidigt hjälper mig med några poäng)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=418333 så får du 1000 poäng redan från början, och när du samlat

tillräckligt många poäng så kan du byta dem mot presentkort. Bra va?

Allt är givetvis helt gratis.

Så gullig bild :D



Svar: Okej :) Har du haft en bra dag? Kram

Oh, så himla söt och fin :)

fin du är (:

sv: hehe ja :)

du får ha en skön kväll<3

- hoppas det går bra för oss båda då! <3

fin bild på dig:)

Sweeet :D

lyssnar på musik,msn och spelar lite spel.

Vilken fin blogg! :)

Sv: Sitter och svarar på tusentals kommentarer, du då? :)

sv; vsg! :) inte så mkt just nu, äter choklad och väntar på att solsidan ska starta :))

du är värd det. :)



typ inget. har precis gjort lite te så nu ska jag se om jag kommer in för att se lite serier på datorn..^^

du är värd det. :)



typ inget. har precis gjort lite te så nu ska jag se om jag kommer in för att se lite serier på datorn..^^ själv?

du är värd det. :)



typ inget. har precis gjort lite te så nu ska jag se om jag kommer in för att se lite serier på datorn..^^ själv?

tack! :)

kolla bloggen för att se vem som var vinnaren i dagens blogg :)

Jättebra motto:D

Vart är ringarna i från? Jättefina!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback