andra februari

En outfit bilden från i måndags..

Godmorgon, alla underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott i natt? Själv har jag vaknat fera gånger och inte kunnat somna om. Men ibland äre så, nu är jag hemma från min kill kompis Daniel. Åkte till honom igår och vi såg, halv åtta hos mig, bygglov och några andra trevliga program på tvn. Nu imorse tog jag bussen hem efter som han ska iväg och jobba och jag är ledig. Ska snart kryapa ner i min säng och sova ett tag, skönt!

Annars hade vi det riktigt trevligt igår, iaf vad jag tycker. Idag är man ledig, men jag funderar på att ta tag och jobba med mitt dvd fodral så det blir klart. Skulle vart super skönt om det blev klart, men får se hur mycket jag orkar göra sen. Eller ta och skriva lite, det behöver man göra ibland och inte bara i bloggen.

Kommentarer

tackk detsamma söötis :D

yes :)

ja :)

Onsdag idag! allt bra med dig? kram :>

fint :)

fin bild:)

GodmorgoN:)

Verkligen en jätte söt blogg :)

fin outfit :)

sv. så lite så :)

tack så jättemkte

Haka på fotoutmaningen som ligger uppe i min blogg idag? :D Amatör eller ej, jag kör all in ;P

skola :)

sv: åh tack :D hoppas du får en bra dag!

Åh det är så jobbigt när man vaknar upp mitt i natten flera gånger om och inte kan somna om!

Argh..blir så arg när jag gör det.

Men denna natten sov jag ganska gott.

Fast lite morgontrött ;)

Allt bra med dig ? =)

Sv; Jotack allt är bara bra här :) Hur är det med dig :D?

allt bra idag med dig? kram

Ja ;)

fin bild:)

skönt att du är ledig :)

jag har No lektion, är rätt segt haha

Sv; Vad härligt ;D

Vad händer idag då :)?

men jag gör annat :D lyssnar på läraren men orkar inte bara sitta still och lyssna i en timme haha

sv: allt bra?:D

sv: ah, såg det nu! Mörker freaks me out too, iallafall när jag är utom hus och det är mörkt. Tror alltid att någon smyger omkring bakom mig haha:(



Lyllo dig som är ledig idag, själv har jag inte lika mycket tur. Fast har ju sovmorgon men ändå, hellre ledig hela dagen haha:D ♥

Sv; Ingenting planerat ännu iallafall :)

jag har sovit gott :P hur har du sovit själv ? va är de för DVD fodral du ska göra ? :)

Ha en bra ledig dag! :D <3

fin outfit. ;D

Du har väl inte missat dagens blogg? Anmäl dig nu så drar jag vinnaren ikväll.

svar: jo, det ska jag ha! :) behöver inte städa idag heller, fett skönt! ska du göra idag då? :)

Okej så pass :) när är det daggs då, eller när blir de dragning om man säger så ? :P

Härligt å höra :)

Jaha men fan va kul, de lät lite svårt :P hoppas de går bra då :)

svar: jo, det är bra, äte pytte lite trött bara x)

sv; njaa det är sådär med mig är sjuk :/

Okej roligt o fota när man har en bra kamera :) Min kompis fotar också o ja får låna hennes kamera o fota men ja har ingen fantasi alls :P

gummsan då! :( Hoppas att det känns bättre snart då!

Jag känner mig pepp idag, så det känns bra. :)

sv; Härligt:d det är bra!

svar: okej! :)

ska ha körlektion på trafikskolan idag :D

kul att du är med!



sv; tack snygging! :)

svar: yes! har du börjat övningsköra nåt då? :)

hoppas på att mina H&M grejjer kommer idag också. :) de är i alla fall skickade så... :P

men fan va sweet :) de ser jag fram emot, så jag får väl hålla tummarna då ;)

Tack :)

tack sötis :)

nu har jav rast tills tjugo över tolv (:

sv; hehe okej de verkar som det i alla fall. Ska lära mig fota till sommaren så ska ja fota på hundutställning:)

sv: så lite så :)

svar: okej, vrf inte? :)

sv; ja får väl se hur de går med det. Händer idag då?

varsegood! allt bra med dig?:)

svar: ah, det måste man ju ha! :)

göres annars då?

sv: hehe ;)

Grym väska! :)

Ja (:

jo de är superbra, ligger i soffan i pyjamas o duntäcket =) allt bra med dig? XOXO

sv: jag vet :) men åh kan inte bestämma mig <3

sv: jag är 25 :)

SV: Samma här :)

söt du är :)

sv: tack så mcyket :D

fin vinterbild!! :)

ok...jag ska hämta paket på ica. dock står det att det ska hämtas tidigast 16.00. men undra om man kan hämta det i alla fall.. :P

heh fast de brukar kunna komma tidigare. :)

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

Hejhej, vilken skitsnygg blogg du har!!! :)

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

SV: Jupp :)

jo med mig med typ :)

Allt bra här! Sj? :) <3333333

Allt bra? :)

Jo det är bara bra med mig :) Vad ska du hitta på idag då? :)

fin blogg ;)

allt bra :D

jobbigt när man vaknar flera gånger under natten!

åå taackar :D

dagens paket hade kommit men inte mitt.. :S

nej det står den andra. :/

Är Sjuk ;/ hur har du haft de idag då ?

Gud vilken snygg blogg! :D

Snyggt!! :))

SV: härligt :)

Jodå de är bra här med :)

Gör du då?

Trist att inte ha sovit bra, brukar alltid vara så seg när sånt händer.

sv: nja det är ju förkylningstider nu, så det är jobbigt, men förutom det är det bra:) hur är det själv?

SV: inte så mycket här heller :)

inte så mycket ! använder du photoshop för din design ? :D

sv: hihi :)

heh, fast alla paket för idag hade kommit...men skulle ner och kolla senare igen sa hon...det kan ha varit att hon bara missade det i upp-packningen.

sv: hihi, allt bra? :)

hihi :D

tackar :D

hahaha kanske det..xD men ska ner sen och kolla i alla fall. :P

heh, ja jag ska göra så. :)

nu ska jag fortsätta med designen till jessica! :D

sv: va bra! jodå det duger :)

Hejsan, fin blogg! :) kika gärna in och vinn ett iphoneskal eller data skins till ett värde av 500kr bara att klicka dig in på min blogg sen in och välja något du vill ha från butiken!: )

sv: såg att jag fick en länk hos dig! ^^ nice ju.

va jobbigt att du vaknade flera gånger under natten :/, hatar när det händer mig, hoppas det går bra med skrivandet! :)

sv: yesssbox :)

hej! jätte fin blogg du har. kolla gärna in i min blogg.

ha det bra! :)

jätte fin bild på dejj ! :)fin blogg!

sv: hehe :)

Sov du gott inatt? :D

sv; då har vi något gemensamt ! :D

Haft en bra dag? :)

gör du då sötnos?

Jag sov inte heller så bra inatt så nu är jag trött. Ska gå lägga mig strax:)

godnatt när du går och lägger dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback