barn filmen, trassel


bilderna är från google

Igår innan jag skulle gå och lägga mig var jag bara tvungen att se en film sen skulle jag sova.

Filmen Trassel har många hört talas om hoppas jag? Jag är lite efter och såg en liten bit av filmen på reklam för bara någon vecka sen. Och nu har jag sett filmen, det känndes som att det skulle vara en super dålig film. Men jag hade fel den var super bra. Och jag gillar den och det bästa med allt är att jag älskar slutet, och det gör jag på alla barn filmer.

Jag gillar alla barn filmer, eller nästan alla iaf. Jag tycker den är helt klart värd att se, skulle lätt kunna se den ikväll igen. Fast jag ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll. Fast man är vuxen så är det faktist en bra film, tycker jag.

Har ni sett den, och vad tycker ni?

Kommentarer

sv; nej min heter baggium gymnasium - nykvarns praktiska haha :)

den filmen är bra :d



sv:

hihi vad bra , jo då !

häh jaha xD <3

Jag har sätt den, den äger! haha! Ska vi följa varandra via bloglovin?

okej roligt att höra :D med mej är det mindre bra..



va kul att filmen var bra, jag trodde också att den skulle vara dålig :D

Sv: Den verkar vara jättebra! :)

allt väl med dig ?=)

Har du haft en bra dag? :D

följ varandra via blogglovin? :)

sv: haha tack :)



hahah, var den där filmen bra? :P

Gjorde tt fotbad och ska snart gå ut med Nalle.

sv: härligt!

jo med mig är det bara bra!! <3



planer för helgen!? <3

jag är sjuk :/



haha, ja!:D det är ju Molly Sandens röst och Måns Zermerlöw (:

Den verkar bra den filmen! =)



Svar: Samma här, :)

Allt bra? Kram

sv: jaaa kan den inte bara försvinna!?!? GRRR! Ska snart ut och gå med Colins hundar och de haaatar snö.. Kommer aldrig kunna tvinga ut dem.. BLÄH på snön!

sv:okej :)

Jag vill se den filmen, den verkar rolig och så ^^

fast de e en barn film men ja älskar barnfilmer :) hhaa

härligt jo med mig är de bra förutom min rygg som gör lite ont men de går över !

sv: låter mysigt!

ja ska åka upp till fjällen med familjen!! :)

jag vill se den :)

sv: jaha:/ då dom tar bort den bleker dom tänderna åt en va?

den verkar bra, vill se den! =D haft en bra dag?

jahaa ;)

okejokej :)

- skönt, jo samma här =)

hjälp mig på bloggen ? :'D

http://iingetnaamn.blogg.se/2011/february/header-var-nar-hur.html#comment

SV: Härligt samma här :)

okej :D

sv: haha okej :D

ja då måste ja se den :D tihii

sv: åkej, du kan ju bara länka till smycket du vill ha och inget mer :) man har stor chans ändå :)



trassel vill jag se :D allt bra idag?

Jodå, den har varit bra. :)

Vad gör du nu? :)

tack :D



ja det är dom som gör rösterna till filmen :D

yes!:D



vad händer imorgon då?

jag ska möjligtvis till skolan :D sen ska jag vara med kompisar <3 hur är vädret där på gotland då?

Inte så mycket här heller just nu iaf. :D

Vad ska du göra då? :D

Mm:)

sv; Ja.



jag älskar också barnfilmer! :D

gött! vart ser du den? :D

haft en bra dag? :)

yes! <3

hihihihi, <3

jättefin blogg! :)

Vad ska du äta då?

Jag väntar på att pappa ska ringa :)

sv: ja jag tror dom gör det:)

Vill se den :D

Animerade filmer är faktiskt oftast rätt söta att kolla på. :)

allt bra:) ?

åhh! vill seeee! :O



sv. händer och fötter hos dig då? :)

det är typ snöstorm här med -.- iförrigår var det asvalt och idag är det typ 1dm snö :/ as jobbiiigt!

Så vad blev det då?

- har du gjort idag då? =)

Haft en bra torsdag hittils? :D

jag vill se den :)

tackk <3

den vill jag också se :)

Det är jättemånga som har sagt att den är bra! :) Ska nog se den snart jag med :)

Ja visst :D

jag vill se den! jag och en kompis ska kolla på den, men hon tror att den är lite för barnslig. Vad tyckte du? :)

haha, fast jag tvingar med henne ändå! :D

Visst är filmen bra! Jag och min kompis såg den på stockholms största biograf, fast vi var de ända som inte hade ett litet barn med xD

Oj, jag skickade den anonyma kommentaren nyss :)

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1900 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! :):) P.S du kan även tjäna pengar genom din blogg gå in på länken och kolla :)

var fick du tag på den? :)

den filmen måste jag se! :D

ååå Trassel verkar jätte bra!! :) Den laddar jag ner itll ikväll..tackar som fick mig att tänkta på den ;)

den verkar super bra och roligt, måste verkligen se den även om den är en barn film. barn filmer är bara för bra ;)

ååh, jag vill med se deN! Även fast det är en barn film ^^

Åh, va roligt att den var bra! Jag vill nämligen också se den! :)

Jag tycker att den är en kanonfilm! Jag älskar Disney-filmer och denna är inget undantag. ;)

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback