candy, candy and candy


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det söndag och det händer inte så mycket. Vet att jag ska åka upp till min syster och dricka lite kaffe, men annars är det inga planer för dagen.. vet att det är hockey i stan ikväll, men orkar inte ta mig ditt. Det blir att sitta hemma och ta det lungt, det är alltid skönt på en söndag..

Igår såg jag melodifestivalen, och det fanns några som jag tyckte om. Eric saade, var riktigt bra och kom vidare. Men jag är inte så mycket för melodifestivalen, jag vill bara höra dom sjunga och sen ser jag aldrig allt annat.. Åt även lite godis som jag hade tänkt lägga upp på min blogg igår men det gjorde jag aldrig. så här kommer min godis bild, först gången jag blir sugen genom att se på bilden. åt ni också godis igår?

vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

gott med godis :)

nej !! vad gott !

Jätte fin blogg ! Kolla min ? :)

gott med godis! :D

sv:var så lite så:)

haft en bra helg!?

vad gör du?

SV; tack! :)

Wow, du tar jättefina bilder :)

ja visst det :)

Sv:ja det har jag väl ,städa garderoben e väl inte det roligaste haha men annars har jag haft det bra ;:)

mums godis :P



jag ska v ara med min älskling hela helgen...

tack tack =) hoppas allte ebra me dej

Fin bild! :)

sv; ja! dom flesta lägger ju bara upp kläder till tjejer, kul att du lägger upp för killar också:D!

Svar: Härligt! :D samma här :)

Du Har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

vilken söt skål<3

sv; tackar, desamma :)

- åh härlig bild ! nu blir man ju godissugen :$

Lite avis ;)

oh ser riktigt gott ut dregel :D



sv: ja visst e han? :D

jag älskr godis ! :D

åh vad gött de såg ut!

hoppas du haft en bra helg!!

gott ! ~

sv: visst gjorde jag :D tack!

fin blogg

sv ja :D<3

allt bra m dig?

ja skit skönt!

ser supergott ut med godiset..

Svar: Ja! :D

nu har jag frågestund på bloggen, ställ frågor, snälla! :D

Svar: Jo, jag såg det nu. Så himla tråkigt att folk härmar, jag sa till henne "/ Tack för tipset ♥

Cool bild, blir ju riktigt sugen haha ! :) Kram.

sv: Aha, det är bara börja plugga! Haha! ;) Är katterna så pass lika? :)

hehe yes !;p

sv är sjuk, men de funkar sj ?<3

sv; härligt :)

- händer idag?

-kika gärna in runt halv 3 då kommer jag behöva eran hjälp !

blev skit sugen :(

du har skrivit idag är det lördag i ditt inlägg men det är söndag ;)

godis..äter sällan:p

sv; haha ja;D



TACK!

jag vet, är helt kär i kläderna :D

sv: Aha, hihi! :)



Du, förresten! Du kan inte skicka hit lite godis? :D

tack så jättejättemycket! ♥♥

- allt bra denna söndag?=)

sv; okej :)

nja ska på middag hos mormor & morfar !

-kika gärna in runt halv 3 då kommer jag behöva eran hjälp !

nej verkligen inte :o haha

Tack såå myck1 !!!!!!!!!!!!!!! <3

hehe, tack så mke :D

sv åh skönt<3

hittade du på något igår? <3

sov du gott idag d å? :) <3

jag ser på film :)

sv: haha :D ingen orsak<3

sv: Haha, vad gulligt! :)

Fin bild!



Fråga mig gärna något i bloggsvar!

Gah vad gott!



sv; Hehe, mitt lag och ja förlorade en viktigt match igår som gjorde mig riktigt irriterad ;P

Ja det gör vi också, eller jag gör det. Men nu har vi satt lösenkod på dörrarna in till gymnastiksalen!

Svar: Jaa.. Åh, tack så himla mycket vännen ! Du anar inte vad det värmer, tusen tack ♥

SV: jag kollar på tv, men ska snart städa och packa tror jag :)

ååh mums!

hur gör du dida headers ? :)

sv: najs _:) nja just nu är jag små sur

sv: tack vännen !

godis <3

sv:

hihi vad bra :) jo ja sov som en stock haha <3

sv bio hihi<3

jag använder photo scape :p

nu blev man sugen på godis! :(

får väl äta kakor istället eftersom godisete



SV: jadå! :)

eric var bäst, de andra var lite halv skumma :p

sv: rekomenderar den starkt!:D

- nej alltså det är en sida där man gillar foton, inspireras och så kan man ju skapa collages därifrån... lite svårt att förklara... :)

allt bra med dig idag? :)

sv: tack!



gott med godis ;)

haft en bra helg då ? <3

fint foto, händer idag?

haha, jag vet inte det ja ;)

Härligt, samma här :)

SV, ttack!§

Svar: Åh, hihi. Kramar ♥

sv: okej :p

sv: :D

mumms!

gott

Okej, men ibland kan det vara kul att gå ut, men inte förofta!

- jag ska inte säga för mycket, för jag är ingen expert på sidan, men jag tror man behöver ett typ bokmärke för att kunna göra det, men vet inte... :) säg bara till om du vill ha nån hjälp! :)

hihi vad bra :) jo min helg var toppen ! z<3

så kan det va :)

Jag åt alldeles för mycket godis igår :o.

allt bra med dig idag? :)

söt blogg!

Helt klart min stil i godis väg :)

Svar: Blir nog lite svårt, hahaha ;D

SV: :) vad tycks om min header?

Va sugen man blev nu! Väldigt bra foto!

Ser väldigt gott ut :) Nu blev jag sugen på godis, men får väl nöja mig med mina chokladmuffins som jag bakade ;)

Sv: Ja :)



Men jag ska nog ut och fota idag om jag orkar :P

åh va gott de såg ut!

brukar faktiskt nästan aldrig äta lösgodis utan mer chips och chocklad! :D

ja det gör jag med!:(

GOOOOOOOOOOOOODIS :)

Oooh, den gula&röda skallen är BÄST!

men äre inte lite godis jag seeeer :D?!



härligt! jomen det är bra med mig med :)

hjälp mig att vinna!

klicka på länken och tryck på gilla knappen, skulle vara skit snällt!

tävlingen avslutas idag, så snälla rösta!

http://modelljaktdomino.se/personer/ksenia-jernbom

mums med godis :)

haha lustigt att det står frukost på skålen ;)

fy vad godis sugen jag blev nu då :)

underbart olagligt gott med godis!

sååå gott!

Uschusch, är så less på godis nu. ^^

nice blogg ^^

fin blogg!:)

MUMS nu blev jag sugen på godis! ^^

åh, jag ÄLSKAR dem röd-gula döskallarna, haha!

Inte snällt att läska mig så hehe.

Nu blev jag sugen på godis, det ser ju så gott ut!

gött med godis haha ;P























Follow my on Bloglovin







Trackback