dag 18 och 19

(ingen bild i detta inlägg)
Dag 18 - Min favoritplats (igår)

Min favoritplats, ännu en svår fråga som jag inte vet vad jag ska svara på. (min favoritplats, på hela gotland eller just där jag bor?) Men om jag ska säga det bästa som jag tycker om det är att sitta i mitt rum, och hög volym på min data. Sen har jag nog hittat min favoritplats, annars är det självklart visby som kan vara min favoritplats (på sommaren)

Dag 19 – Det här stör mig (idag)
Just nu som jag kan komma på vad jag stör mig är när det sitter ett kärlekspar i bussen framför mig. och sen pussar dom varandra varje sekund, jag blir så grymt sur på sånt. Grejen är att dom tror att jag ser på dom efter som jag kollar rakt fram i bussen. Och bara för dom tror jag ser på dom, gör dom saken ännu värre. (åhh, det går inte att förklara, det låter bara som jag har något emot kärlek. Men det har jag inte, jag stör mig just bara dom på där två som sitter framför mig hela tiden. för dom är extra jobbiga, går inte att förklara) Hoppas ni förstår hur jag menar.

vad stör du dig på?
vilken är din favoritplats?

Kommentarer

Ingen fara!

Hoppas din alla hjärtans-dag varit bra!

ååh, bor du på Gotland? :p

Sv: mm... Glad alla hjärtans dag♥♥!!!<3<3<3

hur ee det?

Sv: Okii, men din var sjuk fin! :)

Jag håller med dej i sista grejen där med bussen hehe, :D



Svar: Jaa! :)

min favvoplats tror jag är i hagen, på sommaren när det är läger :D

SV: Låter nice :)

- samma!

sv. skönt (: jao det är fint.

Haft en bra alla hjärtans dag? <3

Sv: Ja okej, vad bra. Det är bra!



Vad gör du då? Kram

Glad alla hjärtans dag!

min favoritplats är avenyn i göteborg och det jag stör mig mest på är när folk står och röker i busskurer när man sitter där! eller folk som röker i köer, eller utanför dörren när man ska ut... folk som röker i allmänhet :)

Förlåt för så sent svar! Jo det är bra och du? :)<3

Tack :)

jaa :)<3

- okej, vad blir det för gott då?

Hehe jora det är bara bra med mig! :)håller med om att det kan vara jobbigt med par som pussas "offentligt" dem kan ju faktikst göra det hemma :)

ha en trevlig allahjärtans dag gumman!

glad alla hjärtans dag :) och glöm inte bort min tävling som startade för några minuter sedan :D puss!

fin blogg (:

hoppas du har en bra alla hjärtansdag (:

sv: najs...jodå ja lever :)

sv: jodå, jag också! :D

ja det kommer sitta väldigt fint med den!

Tack!

härligt :) med mig är det bara bra :)

det e sådär är ganska trött efter dagen

svar: ja :D

vad gör du då?

sv. samma här (:

Vilken linje går du på i gymnasiet? :D

Min favoritplats är hemma i min säng ;) HAHA ♥

- ja ;)

- okej, mumsigt (:



Var det bara du som gjorde maten? <3

Glad alla ♥ dag!

sv: Okej, gjort idag?;)

har pluggat :) ska duscha strax

japp

haha gör det :D take your time <3

sv: har du något bra tips på balfrisyr :)?

- ok ;I vgd?

Tittar bara in för att önska en glad alla hjärtans dag!

sv: Tack så mycket !:)

ja :)

sv; tack så mycket! :)

:P

det är toppen : ) Själv?:)

Hej hej :)

Hur är det med dig?

Hej! Verkligen fin blogg du har!



Jag stör mig på folk som lägger ut bilder på sig själv och skriver, usch va tjock, ful osv vad är då meningen med att lägga upp det?



Min favorit plats är nog, oj svårt haha vid vattnet en sen sommar kväll tror ja! :)

sv: ja jag gillaro:D

Sv: bara bra! <3

haft en bra alla ♥ dag? :)

Efter en lång väntan är videon där jag sjunger äntligen uppe på bloggen :D. Kicka in och lyssna och kommentera vetja ;)

jag stör mig på folk som dömmer en i förtid.



Och min favvo plats är i min pojkvän Joakims famn.























Follow my on Bloglovin







Trackback