dag nio och tio

(ett inlägg utan bild)

Dag 9 - hur mycket betyder dina vänner för dig? (igår)

Mina vänner betyder allt för mycket för mig, vänner skulle jag aldrig skulle klara mig utan. Jag har så otroligt många bra vänner, och det är jag vädligt glad för. Vänner som ställer upp för en och finns för en dom är extra bra, men vänner som bara bryr sig om sig själv dom lägger jag åt sidan. Något mina vänner är bäst på är att läsa av när jag inte är på humör eller när något hänt som inte är bra. Men som sagt, mina vänner är helt klart bäst ♥


Dag 10 - Om det här vore min sista dag (idag)

Om det vore min sista dag, hade jag tagit vara på varje minut och njuta av livet, vara med mina närmaste och käraste. Men hade vart väldigt svårt att få alla på samma plats, men ändå.

Kommentarer

det går att kommentera!

ska nu drar men vi hörs kanske i kväll

Fint skrivet! :')



Sv: Tackar! :D

Jag har börjat med "dagens blogg" igen ; ) Du får gärna anmäla dig om du vill!

- ttack! <3

Vad gör du? :)

sv: aw tack så mkt:) desamma

ska åka snart. höres senare sötaste! :D Hoppas att det går bra hos tandläkaren! :)

Mm:)

jag med :)

heeej!

vad gör du sötnos? :)

allt bra?.D

Vad har du gjort idag då? :)

Japp :)

Ha en fortsatte trevlig dag!

när slutar du?

SV: :) ÄRe kul i skolan? <3

roligt att läsa :)

- tack, vad gör du?

Allt bra med dig? ;)<3

sv:jahaaaa

jätte fin blogg med jätte fina bilder! (:

sv: jaha, vad tyckte du om den? :)



Tjugo över 2 typ :)

Tack:)

SV: sådär:)

Fin blogg, hur är det med dig idag? KRAM! :)

- jag gillar inte tandläkaren xD

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

Hej! Fin blogg du har! Skulle bli jätteglad om du ville hjälpa mig med en sak.. Är nämligen med i en tävling där man sjunger. Om du ville lyssna på denna http://thenextbigthing.se/#media?id=23674&aid=34224 så skulle jag bli jätteglad. Jag sjunger Robyns låt Dancing on my own. Hoppas allt är bra med dig annars! :) / Julia

sv;: det är bara bra!

Är du i skolan?

Tack ska du ha :)

sv: jaha okej vad skönt!:)

Tingeling bara jag



Har varit inne på apoteket o frågat efter munsår

Finns lite olika / försvarets munsalva mkt bra

Sen finns de plåster man sätter på

Idomin

SV: Gör du då<3

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

sv: vad händer ikv?:D























Follow my on Bloglovin







Trackback