du gör mig glad, fortsätt med det!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, alla underbara läsare och besökare ♥ har ni sovit gott? Själv har jag sovit super gott, men hade inte vart fel att sova några timmar till. Men skönt att man är ledig imorgon så jag kan sova länge eller mitt på dagen blir det. För jag ska hem till en kompis idag, sen ska jag upp tidgt imorgon för att åka hem. När jag kommer hem ska jag få sova. Idag är det även en ny månadg, hur kännde det då?

Igår var jag med Emma vi åkte mest runt i bilen, var inne och träffade min vän Isak ett tag. Super mysigt, och länge sen man såg han. Sen åt vi lite mat jag och Emma. Träffade även Simon och Alexander under kvällen. Så våran kväll gick åt att träffa folk, mys!

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

va gör du idag då? :D

okej (:

skola, sen hem till pojkvännen ett tag :)

Hoppas du får en bra dag!



Jaha vad mys :)

Jag ska plugga direkt efter skolan tills ikväll då jag har dans =/



sv; okej, aa jag spelar innebandy och fotboll ;)

najs najs



PUSS

Den bilden var gör snygg !

Jag själv har en Nikon, och jag tror att Canon har samma "inställningar" som landskap mm.

Vad använder du för såna bilder ? :o

:)

hihi :D

fin bild :)

:)

Okejokej, jätte fin bild (:

Hoppas du får en riktigt bra dag!

Sv: Ska jobba lite idag mellan 17-21, annars inge spec.

härlig bild!

ha en bra dag :)

Är också ledig imorgon :D

Fin bild :)

snygg blogg du har :D hur mår du idag?

så fin bild=)

Jätte fin blogg!

vilken härlig bild!

Bra :)

händer idag då :) ?

ahh ok...

nja, typ inget. svarar på kommentarer och funderar på om jag ska göra frukost eller inte...borde ju men kommer itne för att kämpa alls idag. :/

allt bra annars då?

Hej! Nu är vinnaren i Houseofyaya-tävlingen avslutad. Kika in och se om du vann:

http://adaras.se/2011/february/hon-vinner-ett-valfritt-smycke.html#comment



Du får gärna vara med i mina nya tävlingar som finns i vänsterspalten. :)

Kram <3

fin bild!

sv:

Bara bra med mig! Vad händer idag? :) <3

god morgon sötis... några timmar hade inte suttit helt fel (A) hihi

fin bild! :)

jättefin bild :)

underbar bild! :D

härligt! :)

ska nog ta och äta frukost nu.. :/

Vacker bild :)

Sv: Jodå =)

Ha en fin dag :) :)

Det är bra, hur äre själv? =)

Fin blogg!

Riktigt härligt med ny månad :)



sv: Härligt och höra!

Hejsan, hur läget idag? :)

Åh vilken härlig bild, nu vill man verkligen ha sommar! :)

sv: vsg! jo men det är ju så, man blir så pepp när man hör att andra har skaffat körkortet, jag är 20 år, sj då? :)

Helt säkert vad? :)

sv: Hihi okej ;)<3

Jag sitter i skolan bara :D<3

sv: varsegod :D

åå, härligt bild (:

Visst är dom :) Ha en fortsatt trevlig dag!

Fin blogg du har :) titta gärna förbi hos mig också

Tack så mycket :)

vad gör du? :)

göres?

Riktigt fina bilder!

Vad använder du dig av för kamera? Är nämligen sugen på att köpa en själv.



Kram!

Kika gärna in på min bogg och skriv vad du tycker :), din blogg är föresten skit fin

jo bara bra, med dig? :)

Vilken härlig bild! Längtar tills snön smälter :)

sv: vasogoda..ha en trevlig tisdag

åh vilken fin bild!

sjukt fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback