en mys outfit, när det är fredag


bjuder på dagens outfit..

Kommentarer

Snyggt!

förstod det :)

ser ut att vara med mysig outfit ^^



svar: det är bra med mig också, va göru? <3

Snygg outfit :)

så härligt med mysoutfit :D

okej. 60 dagar :)

bara bra med mig också ::)<3

ser mysig och fin ut :)

Snyggt och bekvämt! :)

så lite så:D

sv: så lite så! :D§<3

sv; skönt med fredag!

svar: :)

fin outfit!

trevlig blogg du har! :)

läckra ringar :D



sv: ja mår fint :)<3

gjort idag= :)

det är toppen med mig! :D

Ser skönt o najsigt ut!! ;)



SV: Jupp! :) Vad ska/ har du göra/gjort ikväll då? :)

Ha en bra helg :)

Hej!



Den där blå ringer är jag förälskad i.



Ha nu en trevlig helg vännen.

Kram

Det är sista helgen på lovet, så jag måste fixa allt innan skolan. Gamla läxor, städa rummet och sånt. Hinner inte med sådant på vardagarna haha :P Känns helt deprimerande att spendera sista delen av ledigheten med tråkiga saker :P

svar: okej!

Allt är ju så snyggt med så snygga ringar! Du skulle kunna vara naken till och med :)

snyggt :)

snygg outfit!

Allt bra? <3

Älskar den turkosa ringen!

Älskar den turkosa ringen!

Absolut :) Å fin outfit!

härligt!! :) myys



natti

mysigt, perfekt för fredagar som sagt! fin färg på tröjan också. Har du också lov nu förresten? :)

I verkligheten menar du eller va? hur som helst så tycker jag att de vore skit skoj att göra de någon gång! :)

Gillar byxorna!

sv: typ som mig då :)....ska leta upp de inlägget :P

http://saraathekiing.blogg.se/2011/february/fototavling-tema-lycka.html#comment



skulle vara sjukt kul iaf du anmälde dig beattriice!

snygg tröja

Snygga ringar :)

fin blogg ! :)

gå gjärna in och kommentera mitt senaste inlägg och säg vad du tycker att jag ska köra veckans blogg eller frågestund ! :)

Riktigt fin blogg du har :)

Jag jobbar heltid som modell och har precis startat upp en modellblogg, gå gärna in och kika lite :)

var har du köpt leggingsen/byxorna? :D

Fin outfit!

fint :D

åh, fina ringar!

Snyggt!



sv; Ja det kan man säga! :)

Snyggt! Jättefina ringar! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback