en ritplatta hade inte vart helt fel


Dag 21 – Dagens vill ha

Ge mig är ni snälla, jag måste verkligen köpa en. Hade vart super kul att sitta och rita tillsammans med datan, måste få prova någon dag om jag inte köper en. Det här är en ritplatta som man kopplar in i datan, sen kan man måla och fixa lite tillsammans med data. Jag hade inte tackat nej till en ritplatta, finns även två stycken jag skulle vilja ge en ritplatta till. Först skulle jag vilja ge en till min bror och sen Viktoria, men nu vill även jag ha en ritplatta. Om jag hade pengar så skulle dom fått en av mig..

Just nu gör jag inte så mycket, just pratat med Emma i två timmar. Hade tänkt gå ut och ta lite bilder, fixa in lite fler låtar på min nya spellista som ni hittar lite längre ner i bloggen.

Vad skulle ni vilja ha?

Kommentarer

sv: sjuk ´;(

SV: Var bären goda?

Vi använder sån där i skolan, fast vi får bara låna den då. Dom är jättebra och roliga, vill också ha! ;-)

¨åh min kompis har en sådan, dem ä skit bra! Vill oxå ha en sån... Allt okey?

följa varann via bloglovin?'

SV: Ååå vad roligt med en ritplatta:D

hehe, det va ju massa bra låtar ju..xD

Häftigt :)

^Åh, ja har en ritplatta. dom är roliga! :D



sv: jodå det är bra med mig, onödigt att klaga :)

grymt ju!

skulle va kul att ha en sån :)

sv: detsamma! :)

En sån där skulle ju inte vara helt fel :}



Själv vill jag ha en systemkamera :) eller kanske en ny dator.. eller mobil.. haha jag vet inte xD

Ja, god dag! :D

SV: :) jag har en ritplatta :) Det är nice! :) vad kostar den du kollat på?

jodå det är okay <3

föölja varandra via bloglovin? ^^

SV: Okej, jag är 13 :)

Har du lov nu elr? :D

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)

SV: Jaha okej:) den var snygg

Hur är det med dig? :D

Tack ska du ha, vad gör du? =)

skolan har en sån ritplatta, den har dom precis köpt in :)



Jag skulle vilja ha ett nytt objektiv... :(

jätte fin blogg ♥♥

SV: Tackar <3

Bra det! Samma här.

Vad gör du nu då? :P

haha ingen orsak:)

sv: allt bra med dig då? =)

SV: Ja det har jag :D

Okej vad bra :)

SV: :) Gör du nu dÅ?

Vad pratar ni om då? :P

Jag läser bloggar.

SV: Nice :). pratar skype :)

- det hade varit nice med en sådan!

SVAR: Tack sötnos!

Allt bra med dig? :)

SV: :) gillar du att sjunga?

kul att du ville kika in :) jo det är super med mig, bara lite krasslig efter min förkylning, Hur är det själv? :)

göres sötnos?

okej, jag kollar på gossip girl :D



sånna där ritplattor verkar så coola!

sv: okej, film & te :)

Ha en fin eftermiddag :)

sv:

taack taack gumman :) <3

allt bra då ?

Vadå typ allt? :P

Dem där ser roliga ut, har du testat en sådan innan eller? Himla nice! Jag själv skulle vilja ha ett par vrååålsnygga converse jag sett och hm, choklad. Ja, jag är hemskt choklad sugen just nu haha:( ♥

sv; Jo, de är bra!:)

med dig?:)

mm

sv: är de inte tråkigt o göra ingenting?

- okej vad bra :)

njaa mår sådär !

tack!

åh vill också ha en ritplatta! att redigera eller teckna på datorn vore ju så mycket enklare då!

SV; ja det gör jag <3

sv:

tack! bra att allt är bra med dig :)

Pratar ni i telefon? :P

Vad sägs om att följa varann via bloglovin? :D

dagens blogg är idag kika gärna in och anmäl er :) man vinner en länkning eller inbjudan till bloggsvar det får man välja själv :) när du komenterar så skriver du baar vad du vill ha :) ♥

nice

SVAR: Härligt! Jo det är bra :)

VAD GÖRS?

härligt, gjorde ja nyss med, i telefon :D

- vad gör du då ?

Hejhej! :)

Sjukt fin blogg,vad gör du? :)

Allt bra annars? <3

hejhej!

jätte fin blogg. ;)<3

Aha okej ^^

SV: Haft en bra dag ?

ok kelar med min hund

Sv: inte mycket är förkyld :(<3

japp

en sån har jag :D jätte praktisk !<3

Svar: okej,är med en kompis . :) <3

de e bara bra <3

sv :)<3

allt bra m dig? <3

:P

Vad gör du då? :)<3

sv; jo det är bra med mig, självdå?:)

hehe ok, och det går bra? xD

typ inget här...degar bara..

<3

Jaa :)

SV: :) vad ska niäta till middag idag?

sv: tack , jag försöker må bra :) hur mår du själv?:D

jag skulle nog vilja ha en ny kamera..men jag har verkligen inga pengar ;) hihi

allt bra? :D

sv; härligt!

kom nyss hem :)

- japp allt är bra med mig, sj?



åå jag vill oxå ha en sånn! ÄLSKAR att rita! :D

Kram.

Sv: Jo då, den har varit helt ok.. :)



Tack så mycket.

Rekommenderar verkligen en ritplatta till retusch eller illustration :) Använder själv en medium bamdoo och tycker den är toppen :)

Sv: =)

Hittar du på för tillfället då ?

jag vill ha en flygbiljett till usa! ;-)

Hade varit riktigt skoj att ha en sådan där, även om jag inte är så värst bra på att rita :)

det där lät ju riktigt intressant! :D

sådana är sjukt coola!

Ritplatta är underbart, fick låna en en gång och blev helt frälst! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback