följ min blogg?


tryck på bilden om du vill följa min blogg.

Kommentarer

följa varandra ? :)

jag följer din blogg sötnos :)

varse ;) .. men vad göru ?

varse ;) .. men vad göru ?

jag tittar på solsidan, eller ah det är ju paus nu :D själv då :)?



la till dig på bloglovin nu om du ville veta det btw :)!

kram

Läget ?:)

Ja, det förstår jag.

Vad är planerna för veckan då? :)

Följer den redan :).

Oscarsgalan ikväll..



Vilken film tror du blir årets film?

haha ja, :)

;)

fin blogg! händer kväll?

sv: okej, vad hittar du på med då?:D

svar; hihi vad roligt att höra sötnos :)

okejj samma :D tittade du på solsidan ?

De gör jag redan:)

okej inte mkt ;)

jag följer dig redan. :D

jag följer din blogg, för jag gillar både bloggen och dig:D

sv: Höhö!

I dagens avsnitt var Ove inte med :'(

xd

klart ;) haha

va bra:D hihi. Allt bra annars då? :D

okej, :P Du har en fin blogg. <3

svar: men det jämnar ut sig :)

kollar tv, sj

Okej vad kul! Blir nog samma här samt gymma en hel del tänkte jag :)

hehe..xD

åh, måste införskaffa en systemkamera. :(

Fin blogg :)

sv: Haha, dålig stil!

Vad tyckte du om avsnittet då?

hur var det för dig att välja gymnasie? :) var det svårt eller du visste vad du skulle välja?^^

Japp :) händer imorn då?

Jag skulle följt din om jag kom ihåg mitt lösenord ;)

sv: Hihi! ;)<3

Fin blogg! :)

kika gärna in hos mig också (A)

idag packat, igår packat. fredes står i bloggen;)

aou men orkar inte ;)

Okej kul =)

jag ska till skolan -.-<3

följer redan dig! ^^

svar: aw ja det är bara bra med mig och du själv? :)

yes:)

- okej :)

jag ska snart gå och göra varm choklad :D

sv: aha okej :p

varsegod, :)

sv; hiihi :D.

sv: Okej vad bra :)

Det är bara bra med mig ;)

Allt bra med dig sötis? =)



Var gärna med och delta på Kvällens blogg :)

http://bbaasstta.blogg.se/2011/february/kvallens-blogg-1.html#comment



Ahh :) haft en bra dag idag?^^

dagens blogg är nu uppe på bloggen :)

Haha tack :)

jag följer din! :)

Vart är den köpt? ^^

trivs du bra där också? :p

jag vill blir någon form av djur skötare eller veterinär, men är rädd att jag kommer in på en sån bonde linje hahah X'D

SV: Bara slappa antar jag! ha en fin kväll iallafall!

sv; njaa, kanske se en film om det kommer nån bra ;)

kram<3

sv: älskar btw din header:)!

med mig är det super!! :D

sv; okej :P

aa de e kul! ;)<3

nu är dagens blogg avslutad :)

blev det du ?

om inte så kika in min blogg imorgon och anmäl dej igen :)

- de är bra ;)

händer nu ?

sv. yes :)<3

Allt bra? :D

fin blogg :) kolla gärna min :)



www.yayme.blogg.se



www.yayme.blogg.se



www.yayme.blogg.se

Sv: Bra :)

<3

Allt är toppen :)

vad har du gjort idag?

va gör du gumman

inget att tacka för :)

Så lite så!

Tack så jätte mycket :)

tackar :D

sv: okej vad kul :D

Sv: Varsegod hihi, det var ju ändå du som vann. Du är det ju klart att du ska ha en länkning!

Allt bra med dig? :)

sv: varsågod:]

vad har du gjort idag då?

tvättar



min dotter kräktes ned i sängen :(

vad bra! :) är gymnasiet mycket bättre än högstadiet som det sägs?

gullis! :P

Hihi, jag gör inget speciellt, du då? :) :)

<3

NAJS, samma här :) <3

okej :D

är de kul att ha en känt blogg`?:)

okej :D

är de kul att ha en känt blogg`?:)

sv; har du varit i romme? :)

sv; görs nurå?(:

ser på wallander, dusj?:)

mm :(

God natt :)

sv: hehe yesbox ;P

okej :)

tack så mycket!

söt blogg :)

jag såg det, men jag bara undrade.

Svar: Jag svarar på kommentarer och ska snart sova :)

ska lägga till dig blogg på bloglovin :D

Ih, blir alltid lika glad Beatrice, tack så mycket :D

sv: Tack :9

Javisst!

Ha en fin kväll :)<3

Hejsan! Har precis lottat ut vinnarna av dagens blogg gå in och se ifall det var du/ni som vann ;) här;

http://josephinefrans.blogg.se/2011/february/vinnare-av-veckans-blogg-veckans-blogg.html#comment

Kram ♥

sv: Jag kollar på film, själv då? :)<3

gör som sagt inte det alltså följer bloggishar ;)



PUSS

Dagens blogg avslutad!

http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-avslutad-2.html

Om du inte vann så anmäl dig igen!

Kram;)

har du haft en bra helg?

Sv: okej :) vad bra. Kolla min nya design om du har lust! :) jag är jätte nöjd!

följer din blogg redan sedan länge! haha :)

Hihi jag följer!























Follow my on Bloglovin







Trackback