ikväll blir det hockey, yeah!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu dara jag och ser hockey med några vänner och sen efter får vi se vad vi hittar på för roligt. Men som sagt jag hör av mig när jag kommer hem. Blir det sent, önskar jag er alla en underbar kväll!

Som sagt jag hatar att ha ångest nu kom min ångest tillbaka igen, fick just ett sms att jag ska vara vid tandläkaren på måndag. Jag får helt enkelt börja planera hur jag ska ta mig till tandläkaren och allt sånt där. ogilla att jag inte har en bra cykel här hos min bror. (det hade var så mycket lättare att ta sig) missa inte dagens fråga som kommer ut klockan åtta.

Kommentarer

händer nåt kul denna fredag? ;D



Sv:

okiiiiiii! ♥

Sv:Mm:)

okey kul. nja det blir väl att sitta vid datorn tror jag

sv: bara ta de lugnt :D hihi!!

har du någon favorit låt?? :b

haft en bra dag?

kram

sv. okej, kul! Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt (:

Ha en bra helg <3

härligt :) jo det är jätte bra med mig också. Vad hittar du på nu då? :)

ha en bra kväll

fett kul :D de blir mys med mamma :D

SV: Hopppas du får en toppen kväll <3

Hejsan :) Fin blogg du har! Vad gör du en fredags kväll som denna?

Sv. Toppen här (:

Svar: Tack! :)

Jösses vad du fotar fina bilder!

Hoppas du får en trevlig helg.

Hur har dagen varit? :)

Jättefin blogg! Älskar dina bilder :)

härligt :)

gilar du hockey? :)

ja :)

sv: yes, låten kom tillbaka:D :D

Ja, lila är ju snyggt och vem älskar inte musik liksom.

Visst var det roligt. Överdrivet men just därför:D

sv: jaha okej :p

ja!

fin bild :)

Känner igen mig lite att man måste plötsligt planera att sig någonstans:O det är jobbigt men det är bra att träna på sånt:) nyttigt. Du har iaf tills måndag på dig.

Sv. Haha, ikväll blir de fredagsmys!!!!

sv: JAA! mitt gymkort är en av mina dyrbaraste ägodelar :)

sv: Japp :) Jätte fin bild förresten!

Cool bild!! :D

haha nice:D

super fin blogg!:)

Älskar bilden!

Hur mår du idag? :D























Follow my on Bloglovin







Trackback