jag behöver inte ha smink varje dag.


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Fick även en fråga vad jag använder för smink, det här använder jag när jag ska till skolan. Orkar sällan sminka mig, som idag kännde jag mig för att hoppa över att ta på smink. När jag ska på fest eller något använder jag lite andra smink grejer..

Hemma från skoldagen nu, rätt skön dag. Fått mycket gjort och har haft det trevligt med Elin. Snart klar med halsduken, vet inte om jag kommer vilja använda den. Ska se till att komma på något att göra tills nästa vecka, men får se om jag kommer på något. jag ska svara på alla kommenater, men får se när jag gör det. Nu måste jag fixa lite andra saker först.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

fryser arslet av mig men annars så ok.

svar: tack :)

Har du haft en bra dag? :)

Idag har jag bara städat och gjort läxor, så dagen har väl varit sådär. Vad händer i helgen då? :)

tack för din kommentar. utser vinnaren på söndag!

:D

okej det e lungt hittade det innan

sv typ inget (:

kom just hem så.

var med i dagens blogg och ta del av mina läsare! :) http://kmill.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-1.html

ALLT BRA MED MIN FINASTE BEATRIIIIICEEEEEE?<3

Jaa :D



Skönt med helg ? =)

Är sjuk:( själv då?

svinkallt..:S

japp

vad har du gjort i dag?

sv yes <3

hur mårs? (:

- åh ja, själv med ?

Tack, okej :)

inte så mkt varit i stan och hämtat ut mitt id kort hos polisen,packa tlite inför morgon dagen

sv: Jadå :D

sv helt okej<3

lite trött bara..

ska nog ringa pappa och se om vi får starta en brasa. :)

thanks hunnibee!

JApp.

Ska till jönköping i morgon och shoppa med min faster

fina smink produkter

SV: :) Hur ser din kväll ut?

okey

sv. :(<3

va görs ikv?

sv: hihi ^^

SV: Varsegod :)

övning ger färdighet ♥

sv: Jo tack de är bara fint, hur är de med dig? :)

Svar: aa :D

sv: :D

allt braa?;)

:p

sv typ samma haha ;/<3

tråkig dagen blev.. :/ vill ha något att göra! :O

SV: okej :(



JO pappa sa han inte skulle vara hemma så då bjöd jag hem massa folk :)

Svar: ja! :D

vad gör du för något?

tack så mycket :)

sv : tv ^^ sj?

sv ja lr hur! :o<3

åh vad fina bilder! :D

är du proffs fotograf? ♥

Tänkte bara fråga en sak, hur gör du för att klippa ihop bilderna sådär? Ser så himla snyggt ut! :)

lyssnar på musik och svara på kommentarerna

Gör du sötnos?

svar' härligt, hur länge har du haft det? :)

sv: okej'

Ja, det är ju det värsta efter ett bad eller dusch :S

Kan ju vara likdant när man ska gå upp på morgonen :S

Hej! skulle du kunna svara på frågan på min blogg som är till alla med blogg? :) vore super snällt!!! :D

sv ;d<3

men men. hur har din vecka varit?

sv: ja de är underbart, ska snart till träningen så :D självdå?

hej, det var ett tag sen!

hur är läget? :)

svarar på kommentarer och kollar på tv. har såååå tråkigt. :(

svar: hihi :)

Gud va snällt, tack du mycket :D

Svar: Jag vet inte riktigt, själv? :)

sv helt okej faktiskt <3

Sv: Jag har bara tagit de lugnt eftersom jag har lov :)

yesh :D!

Hoppas du går med och klickar på min länk!! :D

sv: jaha mysigt:D jag ska festa:)

har du för dej då?:)

sv: skönt att bara ta de lugnt :D

jadu inget just nu ;)

allt bra med dig idag sötnoos? ^^<3

sv; okej:D!

Jag har haft en bra dag :)

haft en bra dag?:)

Jag sminkar mig nästan alltid, haha.

japp :D

funderar på att fota lite vatten...då gör man i alla fall något..xD

Sv: de är de allt ;)

visst är det skönt att gå osminkad till :D

mm

Nu finns vinnarne från veckans blogg uppe, blev det du? Vem vet!

nu har jag storrensning i sminket ifall ni vill kika på min tradera sida :) http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=1424589



kram angelica

Är den sär mascaran bra? :) Själva flaskan är ju helt klart snygg iallafall, haha!

skönt att man inte alltid behöver sminka sig :)

sv. kan jag tänka mig

- träffa mina kusiner! :D Jag har två frågor till dig angående bloggdesign:

1. Hur får man bilder under contenten, som du har 3 st?

2. Hur gör man en ruta till menyn? :D

Förklara gärna tydligt, jag är lite trögfattad, haha. ^^

Den där mascaran har jag också!! :)



- Hjälp mig komma på ett namn åt vår nya kattunge!!! :D

go blogg :)

så lite så :) läs och följ gärna bloggen !

du har en väldigt intressant blogg.

har du några tips på hur man ska göra för att få många läsare? Hör gärna av dig ! ♥























Follow my on Bloglovin







Trackback