min spellista på spotify


Bilden gjorde jag just, hade inte lust att lägga ner så mycket tid. (måste sova också)

Ikväll var jag med på pappa möte, vi åt lite goda saker och sen har jag svarat på alla kommentaer och lyssnar igenom dom spel listorna jag kan lyssna på. Alla ville inte funka, men ändå.

Jag har gjort en spellista, men party musik, lugna låtar och lite gamla låter. (har även tagit några från eran härliga listor, tack till er alla som skickat) Det är inte försent att skicka fler, men om ni trycker på bilden får ni höra på min lista jag gjort till er alla. hinner inte lägga in mer musik måste sova, men lägg till min lista så kommer det fler låtar inom kort. Hoppas ni gillar min spelista, och tycker ni att jag är sega att uppdatera min lista. Då måste ni säga till, men ska hinna och lägga in fler låtar senare..

vad tycker ni om min spellista?

Kommentarer

sv; haha, vsg ;) <3 görs?

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se



OBS!! SÄLJER ÄVEN LÖSHÅR!!

följa varandra på bloglovin?:)

SV: =)

Allt bra ?

vad gör du?

sv: Okej, men jag ska kolla utkik efter den perfekta hatten på de sidor jag redan känner till.

Visst är de tuggummina goda.

Låter är superbra, ja!



Ska ta och lyssna:D

svar: okej, hoppas inget allvarligt har hänt :(

så synd, blir det inte tråkigt att sitta där så länge ? :)

gud vilken fin bild :o



Fin blogg, ha en bra dag!

sv: jo bara bra =) hur är de sj?

SVAR: Tack så mycket! :)

Igår kväll var det mys och film.

Vad har du för planer denna onsdag?

Kram

Hur har du gjort liksom rutor i menyn?

Väldigt tacksam för svar!

Kraam!

kom nyss från skolan ;) pluggar där istället mkt trevligare :D :P

Hoppas du får en bra dag!

fin bild på dig:)

jaa :))

uhh jag får lyssna på den sen :D

- Okej. Nej, jag är sjuk :/

sv: åhh va kul ja ville med gå media men på tiden ja valde så valde jag Hotell och restaurang, men men kul har vi ju men nja känns lite fel.

God morgon! :) Hur gör man en sån länk så alla kan lyssna på min musik?

Hejhej :) Allt bra ?

- Tack så mycket :) <3

Nu har DU chansen att vinna ett valfritt nagellack från depend! Klicka dig in på bloggen och anmäl dig redan idag:d

xoxo

det va så lite så!!<3

sv: tack :D

Jo jag förstod men själva länken, hur får jag fram den på spotify?

Fin blogg!



Va gärna med och tävla om dagens blogg : http://martinasalvadors.blogg.se/

sv: vsg ingen orsak:)

Sv; vaa ;b ?

God morgon!<3

sv: jo lite.... jo ja har hört de varför ska dom lägga ner de för :O?

Tack! :)

sv: aha för ja har med hört att de ska läggas ner, tycker de är lite tråkigt faktiskt

tack :)

Sv; hej hej ^^ jo här är det bara bra, hur är det själv?

sv: hehe ellerhuuur :D

bra spellista :D

sv: jag mår bra:)sj?

Allt bra?:)

svar tack tack desamma :D

sv:tack snygging ;)

Sv; härligt att höra ^^

Tack så mycket! Din blogg är också jätte fin!

Svar: Jo det är bra:) händer idag?

Fin bild :)

bra lista:)

tack detsamma :D

kram

jadå, förutom att jag har lite ont i halsen är det fint, hur är det själv då ? :)

Sv; aa jah förstog inte vad du svara för du skrev "vene" ?

sv: Härligt:D

okej:D

god morgon sötisen! :) allt bra? YEY! Listan är här! ^^ hihi! Ska lyssna nu! :D

Nu har ja den också, gud va bra låtar :D

Allt bra idag? ;-)<3

sv: Okej, idag blir det lugnt och ta tag i det som måste göras bara :P Allt väl med dig idag? :)

tack för spellistan och grymt fin bild!

sv: ja de har du rätt i haha!:D

kraam

kolla massa filmer :D

kolla massa filmer :D

sv; tack! Åh, älskar klädnypor bilden i din header! :)

sv: haha :D va gör du då?

Svar: Nä jag ska sätta mig ner emd min kompletteringsuppgift...

Bra låtar faktiskt ;)

ska kika in din spellista (:

åh den listan ska jag absolut spana in:D

no problem :) ♥



din spellista var bra! komme rkolla i den lite då och då !

tack :) är faktiskt frisk! HAHA ;D

sv: nu har jag ;)

såsöt(:

söt bild!



jo spel listan är okej (:























Follow my on Bloglovin







Trackback