mums, det finns mycket gott!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
Har ni sovit gott? Idag är det tosdag, och imorgon är det fredag. Idag i skolan, börjar vi med en kurs och jag tog handarbete. (typ som syslöjd eller något sånt) Skönt med något annat istället för att bara sitta vid datan, efter skolan har jag inga planer.

Här får ni se tre goda grejer, och på den fjärde bilden ser ni chokladbiskvier. Mina favorit kakor, som jag och min underbara pappa bakade igår. Inte för att dom är snygga, men dom var goda iaf. (vi får göra dom snyggare imorgon, just nu skulle vi bara prova) Vad tycker ni om det, tycker ni det är gott? (jag älskar dom, kakorna)

vilken bild tycker ni ser godast ut?

Kommentarer

åh gud va gott! :o

utom bilden i vänstra hörnet.. haha ;)

Gårdagskvällen spenderades i soffan med plugg, teve och tevespel.



Vad ska du göra idag då?

Kram

tackk <3

- god morgon :D

sv' hehe ja :D

2an bilden, med glass!! :D

naj, fy!!

men de hände typ samma sak som med alla andra,, att man typ hatar han efter utan anledning!;P

Har aldrig ätit såna kakor :P

Allt bra idag? :D

Ha en bra torsdag!

svar: fattar inte vad? :P

svar: jag har mozilla firefox, du då, vadå då? <3

sv: åh tack så mycket :D hoppas du får en bra dag!

haha yummie, jorå det e bra själv? :)

sv: varsegod :d



det där ser gott ut !

SV: Åhhh va gott det där såg ut... =) vill ha allt.. =P

Hej, vad har du för planer inför helgen? :)

Nej, nu blev jag jätte sugen på värsta lunchen :D

Hej!

hur mår du?:)

Äh är hemma idag, är sjuk :( sj?

Oj oj oj ja det finns verkligen mycket som är gott.



Vilket ser godast ut? Det var en svår fråga, för bilderna visar ju så otroligt olika saker. Räkmackan är ju klart godast om man här hungrig och sugen på något lite salt och syrligt.



Pannkakor med sylt och glass med strössel är ju mer efterrätter, så har man just slängt i sig en stor skål ärtsoppa kanske man hellre äter det än en stor räkmacka.



Chokladkakor och annat "fikabröd" har aldrig lockat mig speciellt mycket, men visst, skulle sötsuget slå till när man sitter där med en stor kopp starkt, svart kaffe, så är det väl kanske kakor och bullar man helst äter. :)

fy så gott :)

Sv; Förlåt för sent svar! Japp jag har sovit riktigt gott, du då? :)

HEEJ!! :)

Hur är det idag!? <3

http://begagnadesaker.blogg.se/



ALLT SKA BORT!

Glassen såg nog godast ut! Men det kanske bara är jag som är beroende av glass ;)



Kram!

Just nu är jag mest sugen på räkmackan! :-P

Jättefin blogg du har förresten! Fina bilder. Jag älskar Gotland och åker dit varje år, men i år kanske det inte blir något eftersom vi måste hitta en ny hyresvärd. Vet du någon som hyr ut 1-2 veckor i juli, i Visby?

god morgon sötnos! allt bra?

Hei tjejen..du är duktig ! Vad har du för kamera ? jag har en canon EOS 500 D .

Kram ! :)

gott <3

god morgon cutie!

sv: okejokej! :D dom vanliga paow och hugo rosas osv :D

Sista bilden är ju hur läcker som, du är en sockersöt tjej. Räkmackan är med kalas

Allt bra?:)

åh vad gott :)

gott :)

oh gud vad hungrig jag blev nu :(

Svar: Okej, här är det bra :) Vad har du för planer för helgen då? :)

Fina bilder, har du tagit de flesta själv?

Har du trevliga planer idag

jo då det funkar.. :P

Oh, vad mums!

Hej är allt bra?:)



Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett tandblekningskit från easywhite.se

om du vill delta kan du kika bloggen för mer info!:)

de där såg farligt gott ut (:

sv: hehe ja :)



mmmmmmm, cholkad grejerna ser jättegoda ut (a)

Ååååh nu blir jag sugen xD

- sovit gott? :D

Bara bra:) Händer idag?

Hej söta du! :)

sv:jag mår bara bra! :)

sv; Jag ska nog bara ta det lugnt :)

- hur är det? :)

Okej så bra! Samma hära :)

Nja, är fortfarande sjuk :( fast mår lite bättre än igår <3

SV: ;:D Läget?

ja!!

adå allt är toppen sjdå?

Åh så gott!!

jag har sovit jätte bra, och oj vad jag blev sugen på allt dedär nu. jag tycker allt ser frestande ut! :D ha en fin dag

kram

Sorry för segt svar! Hoppas du får en härlig dag! :)

KRAM!

förlåt för sent svar.. nej kanske inte mycket åldersskillnad .. jag önskar att jag hade många fler syskon men ändå inte :D

sv: vad har du för dig då gumman? :) <3

Chokladen!

Mums, ser jättegott ut :)!

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dej? :D



Kram

åååh jag ääälskar biskvier! :D Typ det bästa som finns! Kan äta hur många som helst hihi! :)

Men så bra då :D



Åhh vad allt det där såg gott ut :)

Va gott det ser ut!

åhh så gott , väldigt fina bilder :D

sv; haha jo, men Trassel är verkligen bra! Men av de där bilderna så tycker jag att räkmacka är godast :)

Jag tycker räkmackan ser godast ut,eller vad de nu är.. men de är väll bara för att jag älskar räkmackor;)

Haha, jag tyckte dom såg charmiga ut!

Jävla satan vad gott! Du får inte lägga upp sånna bilder! förbjudet ;)

mumsfillibabba!























Follow my on Bloglovin







Trackback