nu hoppas jag verkligen på det bästa


inte min hund, bara så ni vet.


Vaknade rätt tidigt idag och ringde till min mamma och bestämmde att jag ska hem till henne imorgon och sova där. Sen ringde jag även min pappa och pratade med honom, 10:20 tog jag bussen hem till pappa och har just kommit hem och hade tänkt äta lite frukost eller något. Idag vet jag inte alls vad som händer, får se om det händer något annars blir det bara en chill dag.

Hade även tänkt ta lite bilder nu när jag ändå inte har något annat för mig, några förslag?
vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer

Ville bara passa på & önska dig en bra lördag! :)

åh, vad söt! :D

SVAR; haha okej:)!



du är så himla duktig på att ta bilder! aaaassöt bild. (:

sv :D <3

Tackactk:)

fryser och tror att jag håller på och blir sjuk. annars ok. göres?

Sv; Vad bra då är det ett förslag :D

söt bild! :D

- önskar dig en trevlig helg :)!

sv : toppen :) <3

fin bild :)

Hej!

Var ett tag sedan nu :) Hoppas allt är bra med dig? :)) Vad har du hittat på lovet?



Söt vovve.

sv helt okej :)

lite stressad <3

jodå, vad ska du göra på sportlovet då ? :)

sv; haha aa xD

nej vilken gullig hund! även om det inte e din...! ;)

Sv: Okej vad trevligt. Hoppas din dag blir bra. Idag blir det lite mer firande för mig, morbror kommer hit och sen bara slappande såhär första dagen på lovet.

nej gud vad söt !!!!

Svar: aa :D

sv. :D

har du sovit gott inatt då? :D <3

Varse :D<3

sv. Så bra, ska du göra idag då? :)

SVAR; varsågood:)

vad gör du då? :)

sv: tack :D

övar sång och ska snart ner på apoteket. :P

sv' ja :D

söt hund! :D

sv: taack, du med :)

samma ;) alllt bra?

okej, härligt :D

Sv: Okej :D

jag ska packa hela dagen faktiskt, guud va bra du är på att fota btw, helt awesome!

sv. Ska snart åka hem till min älskling :)

SVAR; jag ska precis käka luunch :D vad gör du på lovet? / har gjort på lovet?

Sv: oki mår bra görs?

Söt hund :D

sv. härligt! :D

ja, det gjorde jag <3

kan du inte ta lite bilder på dig själv? :)

Okej :)

Jätte fin blogg! :)

Härlig blogg! :D allt bra med dig? =)

idag blir det att gå på stan och shoppa :)

sv; hade varit häftigt bara om det gick;D

Jag gör inte så mycket, du då?<3

sv; hihi aa xD



idag ska jag på middag hos min kompis! :)

du då?

Jättesöt hund, trots att den inte är din :)



sv: så lite så ^^

sv: bra :)

Åh vilken fin blogg :D

Allting bra idag? :D

okej :) plugga :/ måste göras u know..



aww, vems hund är det? :) och är det du som tagit bilden?

sv: nej faktikst inte jag heller! :)

joho! :)

händer idag gumman ? :)

händer idag? ^^

tack <3

allt bra ? :)

jodå min veckan har varit helt najs, lite rutten ibland men dagarna fixade sig :P

ditt lov då ?:)

SÅ SÖT! :)

Nej vad söt :D



åh, vilken söt hund! ♥

:D

hejhej, hur mår du idag? :D<3

vad söt hund ! :)

mah va söt1

fin blogg du har och jättesnygga bilder! Speciellt bilden ovan! (:

hemma från apoteket nu. tog lite tid att komma iväg bara..xD hehe.. :P

göres?

Enormt duktig du är :o

sv vene :)

nej vilken söt en :D!

sv: haha ja det är ju alltid bra att veta.. men om man tex ska ta kort på typ nån blomma elr så?

Såg att du hade varit med och tävlat om ett valfritt smycke från hoof store. Tänkte nämna att jag har en sån tävling igång nu om du vill ha en ny chans att vinna. http://pleasedontfeedthemodels.webblogg.se/2011/february/vinn-valfritt-smycke.html#comment

sv; tack :)

såå söt hund!

Ja! Men jag kan inte lägga upp den :(

sv; det är bara bra med mig =). Har ni också fint väder på gotland ?

HaHa, jaa, det är det verkligen xD ♥

vad tycker du om färgen blå på kläder, skor och accessoarer då?:D

http://liborius.blogg.se/2011/february/varens-heta-farger-del-3.html#comment



idag ska jag på släktkalas och sen fest:D

Jag ska kanske vara med min kompis :)



Sv; samma här (igår) men annars har jag varit och dansat ;) Går du på någon sport??

Hej, allt bra? :)

så fin :)

Fiiin hund ;)

/Amanda























Follow my on Bloglovin







Trackback