om du bara kunde höra av dig




Någon som ville se min outfit i svartvit, och sen gjorde jag tre små bilder också. den första bilden är orginal bilden och dom andra gjorde jag om i photoshop.. Tryck på dom små bilderna om du vill se dom större.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott? Idag är det fredag, det blir som alla andra dagar i skolan.. Bara sitta och fortsätta på sin halsduk, rätt skönt men tråkigt. Sen blir det in till Visby, vet inte riktigt vad som händer där inne. Men något händer det säker, blir kanske bara att ta det lungt.

Annars i helgen ska jag bara ta och träffa Emma och lite sådär som det brukar se ut varje helg. (känner att det hade vart skönt men en chill helg bara) Frågan har kommit många gånger när har du lov? jag går nu i skolan en vecka till sen får jag lov, och alla kan inte ha lov samma vecka. så det kanske bli lite sent med lov, men jag lider inte av det. (vecka 9, har jag lov)

ha en bra dag i skolan, jobbet eller hemma.

Kommentarer

supersnygga redigeringar :D

Godmorgon! Jag mår bara bra :D



Vad gör du?

Kram

hur länge har du haft din blogg ? :)

Svar: godmorgon! :)♥

varsegod! :D

allt bra ? :)

sv: okej :p

håller på att fixa mig

Godmorgon:D



allt väl på en fredag då?:)

Helg igen.. händer ngt skoj?:)



kram

samma här :D

allt bra denna fredag? =)

Sv: Härligt.. =9

Samma här. Ska ha lite trippelkalas imorgon o så kanske en sväng till Ikea...

Godmorgon:)

God morgon!

fin blogg :)

Fett najs med fredag idag, äntligen! Allt bra idag? :D

sv: okej! Längtar till gay galan på lördag ;) hihi..



har du sovit gott?? :D

sv: :D vad händer idag?(:

Fin blogg :)

härlig blogg :)

Så härligt, vi har så kallt och mycket snö här uppe i norr xd

ha en bra dag du med :D

Här har vi alltid sportlov vecka tio så du ska inte klaga ;)

sv' ja :) några planer inför helgen?

händer i helgen ? :D

Sv: Aha okej du menar så! Har du några roliga planer nu inför helgen då? :)

haha nej DU är! xD



allt bra med dig idag?

Taack o fin tröja ;)

Alltså Beatrice!

Kan jag inte få gå en fotokurs med dig!? :D

Jag har en canon eos 1000d och har haft den i ett par månader, men jag är inte alls bra på inställningar och sånt...

God förmiddag!

Måste köpa hem och smaka om det är så gott då. :)



Vad ska du göra i helgen?

sv: vasogoda =)



tack

svar: hela Sverige är nog trötta på snön nu ;)

sv: ja jag hitta byxor, skjorta en sjal och skor. Om du går lite längre ner på min blogg så kan du hitta alla bilderna.. ca 10 inlägg..



=)



Ha en bra dag!

Vet inte riktigt sj?:)

yes!

fin outfit :)

Svar: Okej :) Jag har precis lagt mig i soffan :) Vad ska du göra i helgen då? :)

Skulle du kunna göra mig en tjänst? Klicka på denna länk och rösta på min syster son så han hamnar på omslaget av en föräldrar tidning, tack på förhand :D



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40517

Jaa :)

outfiten ser snygg och mysig ut! :D

Sv: Idag ska jag ta det lugnt på dagen och sen jobba ikväll :) Händer i helgen då? :)

hur är det med dig idag? :)

Vilken mysig stickad tröja! :D Gillar'en o den svartvita va fin!



sv: Tack detsamma sötnos, händer det nått kul ikväll? :)

sv; haha ja jag förstår de :)

sv: okej va roligt := jadu,vet inte rikigt! vara med william iaf och på lördag så ska jag visa upp en teatershow på sliperiet!

men varför vill du ha en ritplatta om du säger så? =/

ha en bra dag ! :D

nice!

Sjukt snygg tröja! : D Ha en fin fredag!

TAck <3

sv; ja verkligen:)



är ledsen för sent svar, är allt bra med dig?:)

svar' yes, vart gör du dina headers? :)

Jag har också lov v.9 :D Men vart på Gotland bor du?

Puss! ♥

allt bra? :)

fina bilder :P

SV: :) skönt att ni har erat lov kvar :P vårat är slut nu.

Ja det var väldigt intressant. vilken fin tröja, vart är den ifrån?

Ååh tack, hann inte göra klart provet, nästan inga gjorde det. Ska fortsätta en annan dag tydligen :)



Men det jag hann kändes bra :) Trevlig heeelg!

häärligt du! jomen det är väl bra här med:)

kram

vilken mysig tröja :D, blev nästan lite avundsjuk :P

tänkte på om du vet hur amn kan göra en länk med bara namn på utan att vissa hela adressen? Kan inget sånt behöver veta det nu så jag kan göra så tacksam för hjälp

shalal nu är jag hemma från stockholm :D

Ny helg = ny chans till att bli denna helgens bloggprinsessa! Klicka dej in här - http://eemwas.blogg.se/2011/february/twbp.html#comment - och var med och tävla! :) kram

Svar: Va bra! Jo det är bra med mig med :) vad ska du göra idag? ♥

trevlig dag babe

Hellu, hur är det? ^^



Hade fullt upp df det blev ett sent svar men nu har jag sportlov :D Lycklig just nu ;*

Häftig bilden blev när du gjorde en del svart-vitt :D

Sv: Så lite så ;)



Händer i kväll då??

Skitsnygg tröja! :)



Svar: jag har haft en bra dag jag med :)

allt bra med dig idag? kram :*

Länkade dig på min blogg precis! :-)

sv: japp ^^ Haft en bra dag?

nice tröja!

sv: jaha okej :) fin såg den ut att vara i alla fall :D

Läckert :)!

aww tack,! :) vad är din header gjord i ?.

hehe härligt :) mysig tröja :D

hej hur mår du idag?:)

kram!

mysig tröja! :D

Fan va snygg blogg! ♥ Taggad inför helgen? ;)



XOXO / http://veys.blogg.se

sv; jo då, de har varit bra! :)

fina tröjan!

SV; varsegod §

Haft en bra dag? :D

Ja, samma här :)

Brukar du lägga till andra på bloglovin när de frågar om ni ska lägga till varandra??

Okej, inte jag heller :P

Vad ska du göra idag då??

Okej, :D

Har lagat mat och grejat lite. Vad ska du göra ikväll?

Den där tröjan såg väldigt skön ut :)

Okej :)

Har heller inga planer förutom att krypa ner i ett bad. Gillar du att bada? :)

Stackare, det är ju nästan ett måste att ha när det är vinter! Duschar du då istället såklart?

fin blogg ! :D

- aa allt bra med mig ! (: <33 dig då?























Follow my on Bloglovin







Trackback