skön kväll sista dagen på veckan..



en bild på mig från idag..

pappa kom och hämtade mig runt, 16:30 så åkte vi till affären och skulle köpa lite mat. Åkte även in till min syster för att hälsa på henne, super mysigt. Vi skulle bara in och hälsa, men vi blev bjuden på mat, kaffe och lekte med hennes barn. Hur underbar syster har man inte, jag gillar verkligen kvällen. Runt sju åkte vi hem och jag kom just hem och ser på solsidan just nu skönt att jag kom hem precis när solsidan börjar..

Fick ett samtal av Viktoria när jag åkte bil hem, super mysigt att få ett samtal av henne. Jag gillar att hon kan ringa och prata om allt helt bara sådär. Satt även och pratade lite minnen med min pappa när vi åkte hem, super mysigt. Jag vet inte hur jag ska förklara kvällen men den var super bra. Och inte har jag haft ångest ännu, skönt att inte ha söndags ångest.

vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

Ja, verkligen :D

Hoppas att du haft en bra helg nu!

Åh tack, detsamma!

Crap nu missade jag solsidan. typiskt.

sv; förstår det!

yeees :)

Sv: Jaaaaaa =D

vad händer i kväll då?

sv: jag mår bra!:)

svar: yes :D

vad gör du då?

Okej, vilka spelade? :D



Jag har precis sett på solsidan :P

sv. härligt, jo det är fint fint! :) <3

sv' ja absolut. men de verkar va ganska svårt att få besökare här :o

sv: okej, kul :)

allt bra med dig? :D

sv: fan va skönt att du har sluppit söndagsångersten :D

hahah tack :p

Sv: men tack så mycket snygging!! Pussi

ja verkligen.

Nu blev jag sugen på avocado men det finns nog inte hemma, kanske ska ta en prommis till affären innan den stänger.. haha!

Så mysigt du haft det

Jag har ju lagat rockmiddag ha ha

ha en fin kväll!)

sv' men de kanske går bättre sen när man kommit in i hur det fungerar och sånt :)

Fotografera är underbart! :) hur har din söndag varit?

det blir snart att kolla på en film

Vilka intensiva ögon du har :) Det vore roligt om du ville lyssna på klippet där jag sjunger! :)

vilken härlig dag då!!!

nu blir det tv för mig :)



PUSS NATTI

lät som en mysig o kul eftermiddag/kväll =)

sv; ja vet & det är riktigt dåligt att frakten ska vara så dyr:(!

SV: :) NIce att snacka minnen.

sv: hihi :D hur gammal är du?

Gick det bra för dem då? :D

SV: Tur att du är glad :)

sv: Hihi okej ;)<3

Jag har pluggat och varit på dans <3

SV; Toppen :)

sv. ja! :)

Gör dudå? :)

Heej! <333

Har börjat med dagensblogg och du får jätte gärna vara med! :D

Allt du behöver göra står på min blogg ^^ <33

sv' gjort idag då? :)

Sv: Vad bra! Själv är det toppen, fast vill inte till skolan imorgon.. :)

Sv; ja :D

Det var ju bra! :)

Ska de spela imorgon också??

SV: :) när slutar ni imorgon dÅ?

Jag har målat och kollat på solsidan :-)

Ha en bra dag imorgon!

söt bild :D

Du måste pröva den nån dag! GALET god! :)

sv' okej. älskling, tagit de lugnt och försökt bli frisk:)

sv; hemskt att frakten kan vara så dyr egentligen:O

Hihi, jo. Det är ju iofs måndag då =(



Vad ska du göra resten av kvällen då??

sv. okej, samma, ska snart sova ;D

brukar också få söndagsångest :(

sv: jag fyller 15 :)

haha, yes :) ny vecka nu, händer de nå kul? :D

skönt, jo det är fint :)

Hej vi har en veckans blogg, va gärna med :D



http://snelahestarna.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html#comment

japp<3

cool header :)

sv: ok :)

Sv; hahah ja! nu är man hemma igen! =)

Hej ! Jag älskar din blogg för jag är mycket foto intreserad men det syns inte på min blogg jag vet^^ Men jag undrar om du kan rekomendera att gå media programmet är det så kul som jag tror att det är ? :)

sv: Självklart ska du få vara med i tävlingen! :}

solsidan is the best!! :) ellerhur?!



svar: verkligen supersööt! skulle vilja ha en liten puzzel! :) fast är tyvärr alergisk.. ;/ snyft :(

allergisk* xD

vem ska göra din header

vad gör du?:)

Varsågod :)

okej vad kul, spelar någon du känner? :D

Okej ,sövit över hos en kompis :)



Haft en toppen helg annars då?:D

sv; ne inga röster ;D bara 3 vinnare ist för en :D

fin bild sötnos! :D

SV: nice :)

Jaså du är så flitig o duktig på header

Inget här heller. Ska du sova snart? :)

sv. kul att du är med :D

<3

sv: Oh, ja det gjorde du visst! Men toppen, nu har jag din mail också då :}

sv::)



hur mår du då? :)

- Sov så gott och få en bra start på veckan imorgon! :)

ja min dag har varit okej :)

allt bra med dig idag? kram :*

Hej! Följ gärna våran sexblogg för heta tips och idéer om ett galnare sexliv! ;)



http://orgasmhjalpen.blogg.se/

Tack ska du ha!

Så roligt att höra att du tycker det, tack så mycket :)

eller hur! Världens sötaste :D

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ;) Drar en vinnare snart, så håll utkik!

sv; man borde verkligen klaga på sånt!

sjukt fin blogg! :)

Fin bild! Vad händer imorgon då?

Kram

hatar sista dagen, :S

Har du ett sår på läppen

Oj oj nu vaknade jag väldigt tidigt idag,tänkte jag sätter mig vid datorn ett tag.Kanske ta ett glas mjölk. Hoppas du sovit gott

kram från mig

typ bara massa innebandy hela veckan :D

Jo jag mår bra :D

Okej :)

Godmorgon :)

sv:jag mår bra! :)

Hej vill bara tipsa om en sak som händer på min blogg just nu, jag ger nämligen alla mina läsare 10%rabatt och fri frakt hos Lolux.se

Kolla in min blogg för att hämta koden som låter dig ta del av erbjudandet :)

Du är snygg!

söt bild :D

Kolla gärna min blogg och kommentera :)























Follow my on Bloglovin







Trackback