snart ska jag skicka iväg mitt CV


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm


Yeah, snart är jag klart vad skönt det känns. Innan helgen ska det vara helt klart, måste be min pappa kolla igenom det också. Jag håller på med mitt CV som jag ska skicka ut och hoppas jag får ett sommarjobb. Lyacka jag inte vet jag inte alls vart jag ska ta vägen. Då blir det jobbigt, men ska skicka mitt CV till så många jag kommer på. Och hoppas på det bästa, annars kommer det inte gå så bra med mitt körkort efter sommaren heller.

Har ännu lite små ont i tänderna sen jag drog ihop min glugg jag hade. Nu har jag ingen alls, riktigt bra för mig. Då idag fick det bli en lite choklad milkshake. Klarar nog inte av att trycka ner något annat, klara knappt av att tugga. Men jag ska inte klaga, jag gillar min tandställning som jag har.

Har ni skickat iväg något CV eller har ni gjort något CV?

Kommentarer

SV: Okej, nice att ditt CV är klart :)



Jag fotar en massor i fotostudion:)

lycka till<3

jadå, måste ju till skolan även om jag mår lika dåligt imorgon för måste ju göra de :)

ok.

jag ska in till stan nu. höres senare sötnos! :D

SV: Själva hemmastudion :)? Vill du att jag ska fota den :)?

vad vill du ha ditt sommarjobb någonstans?

SV: Jo när bilderna till pappas företag är klara kan jag nog lägga in dom med :) Vi har vitbakgrund för att det ska vara lättare att klippa i photoshop, sen massa olika lampor där :)

gott med smoothie :)

åh det där såg skit gott ut, härligt jodå med mig är det SUPER !:D

Tack för att du var med och deltog i våran tävling på bloggen! (:

Nu kan du gå och se om det blev just DU som vann!

Var gärna med igen! (;

KRAM / TRESYSTRARNAIJEANS < ++ 3

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på denna onsdag då? :)

Fin blogg&header =)

allt bra med dig? :D<3



ps: tävlingen ligger ute i min blogg =)

Var gärna med och delta! :D<3

sv okej hoppas du hittr något är du ledig från skolan i dag?

SV: Ja brukar du använda ngt som studio hemma?

Hej!

Jag tänkte välja media programmet nu till gymnasiet och jag tänkte då höra hur det är? är det bra program och roligt? :)

vad ska du hitta på idag då?:)

God dag ! :D :D

Sv; inte så mke. Äe sjuk. ://

hur mår du då? :)

sv: nej idag händer inte så mycket :) tvättdag ^^.

skiner solen hos idg med?



nu när jag ändå kikat in, vill jag passa på att tipsa om tävlingen jag har på bloggen. man kan vinna ett valfritt smycke av cocobycatrin.blogg.se :) var med vettja! kraam

Hjälp mej! :)

http://bbeellaaas.blogg.se/2011/february/hjalphjalphjalp.html#comment kram

Den där såg ju riktigt smaskig ut! MMMMMMMMHHHH blir riktigt sugen här hemma i soffan

Åh jag skrev faktiskt klart mitt CV i måndags. Underbar känsla! Måste bara skriva personligt brev också... haha

lycka till!

okej, är på skolan:)

Ja, speciellt tråkigt också :(

Tack hörredu - lycka till med sommarjobb sökandet!

okej

SV: hehe har faktiskt fotat mig men inga bilder blir bra :S så vettefan :S

(Y)

Gud vad gott de där såg ut ;D

kej skönt nej är hemma påågr att jag ahr huvudvärk.

SV: Men sådant självförtroende har inte jag :P

mm

Vad är det för ett cv? :D

SV: Fast om andra fotar en blir man nöjd för då vågar man inte säga annat :P

gott :)



svar: det är bra med mig, va göru? :D

vad göres?

SV: Det blev över 100 bilder så ska se om ngn blev okej :P

Fast vadå? Går du inte i skolan? :D Eller ?

sv, aw tack. :D

fin blogg.

vad gott :)

svar: ska dammsuga klart sen moppa golven, sen blire en snabbis dusch, sen blire att mumsa på lite mat/mlunch + en semla efter det :D

okej nja inte så mkt msn,bloggen och tittar lite på skosidor

hihi tack :D

SV: Jo :) Kul att du vill vara med :)

sV: Joo :)

Jaha xD



Vart söker du sommarjobb då? :D

SV; vad roligt att du vill vara med :)

Svar ja, som jag förstår det så är du bara 18år right? oftast har man ett CV för varje slags jobbtyp och man skräddarsyr sitt CV efter arbetet man söker.



Jag har säkert 8st olika CV´n att välja mellan...men lycka till!

SV: Vars ska du skicka ditt CV?

:P När har du sportlov?

svar: yes! :D när är det semledagen, vet du det? :)

SV: OJ men då måste du få någonstans ju :)

Hoppas du får tag på något! :)

SVAR OKEJ VAD SENT JAG HAR NÄSTA VECKA NU PÅ MÅNDAG BÖRJAR DET

SV: Vars var du förra året?

svar: jaha, okej! :)

goott!

hur är det med dig idag? :)

jag har gjort massor av cv:n. Men man får flest jobb av att lämna cv direkt till arbetsgivaren, hellre än att skicka in :)

Vad bra! Då kanske jag ska köpa mig en SOLO-tidining då!

Mummms, sååå gott :D

hihi, jaoo :D

Hoppas du får något sommarjobb! Och det ser riktigt gott ut med drickan... :)

Vart ska du söka sommarjobb? :)

Fin blogg btw!

Skickat iväg massvis med CV!

Man blir alltid så nervös ;o























Follow my on Bloglovin







Trackback