sommarkänsla i bilden?


Bilden ser mycket bättre ut på datan än vad den gör på bloggen.

Varför är jag ledig på onsdagar?
Hela våran skola, är lediga på onsdagar eller man kan inte säga att vi är lediga. Har vi läxor ska vi fixa dom på en onsdag, man kan även åka till skolan och fixa dom. (det är super smart) Men ni behöver inte tycka att det är fusk för oss som har det. För vi börjar alltd nio varje dag och slutar halv tre. (efter som vi måste passa bussarna hem) Vi är även en friskola.

Jag tycker det är lite tråkigt att bilderna blir sämre på blogg.se

Kommentarer

Vilken mysig bild :)

sv: allt e bara bra med mig tck hur e det sj

svar: haha okej, men det är som du skrivit i inlägget, man är beroende av mycket, men ALLT får inte plats i ett inlägg :P

fin bild! :)

sv: varsegod :D

Härligt! jodå bara bra :)

Nej det var rea så den kostade 200 kr på ur och penn :)

:P

svar:

jo, det är bara bra :D

sv. yes! :D



Tack! En kille i min klass gjorde baksidan med alla namn ;o haha :D

Träffa en kille, sen får jag se om jag hittar på något med familjen :)

hejhej, söt blogg!

skulle vara jättekul om du gick in på min och slängde in någon kommentar, skull bli jätte glad!

kram :)

Underbar bild! :D

sv: nej jag gick lite specialare och gick bara med henne under en halv termin när hon gick i tvåan, jag gick i trean men gjorde mitt projektarbete med hennes klass :)

vilken söt!

Hur är läget med dej då :D

Tycker ändå att bilden är jättefin! Älskar ljuset och det är helt klart sommarkänsla över den =)

Söt bild :)



sv: Jag vet ^^

fin blogg! klicka gärna in på min och kommentera!

vad heter din skola?:O

så ä min skola oxå , :o

Härligt att var ledig varje onsdag! :D



Mycket sommarkänsla skulle jag säga! :)

Vad är det då för mening med att trycka på puff knappen om inget händer? :P

svar; det är bra med mej också:)

Vad gör du då?^^

älskar motljusbilder, himal fint!

Ja det ska verkligen bli roligt! :D

mm

Mysig bild!:)

Tjenare hejsan hallå! Tänkte försöka ta en fet fräsch nystart och komma igång med bloggandet igen, så ville bara tipsa dig om att kika in om du inte har nåt bättre för dig! :D

puss!

SVAR Okey :D

skönt o vara ledig en dag i veckan.. ta igen lite o sånt om man ligger efter i ngt! :)

sv. hehe jadå!

ja :)

Hihi vad bra!:)

- okej :) vet inte riktigt än ^^

Fin bild! :)

ska nu ta time out med bloggandet ett tag kanske kommer tillbaka innan helgen är slu vem vet

svar; ingenting, ska nog äta snart tror jag :)<3

Några planer för helgen då?:)

fin bild :)

Okej, du fotar sjukt fint!!

allt bra då ? :d <3

Hehe okej, ja :)

bilden va jättefin :D

sv: hihi! Men gud vad söt DU är! :D



Jättefin bild, så himla trist att bilderna alltid blir sämre på blogg.se :/

haft en bra dag då?:)

håller med bilderna blir sämre.... och hhaha det där ÄR fusk fan börja 9 och sluta halv tre+ ledig onsdagar,. LYX!!!



PUSS NATTI

Sv: Hehe okej, jag är ju lite efterbliven så jag har iingen aning om hur man skriver ett cv :P.

härligt :) jodå toppen dag

svar; okej kul! :) jag tror inte att jag ska göra ngt speciellt faktist:)





Härlig bild! :)

Redigerar du bilderna i ps? isf kan du ju "spara för webben". :) <3

sv; jo det är bra, självdå?:)

svar: Tack sötan! Söt katt :)

sv: :D

Joo, man tar liksom värsta bra bilden och så lägger man upp den och så blir den sjukt oskarp och färgerna blir tråkiga :( jaja, tur att man kan få se de bra bilderna själv iallafall! :D

tack så mycket :) hänt nå kul idag då? :)

Fin blogg, och många fina bilder! :)

Är du ute efter en fin brun skinnjacka nu när våren börjar sätta sina spår? Säljer en på min blogg just nu, oanvänd och kommer från H&M. Ta gärna en titt :)

svar; ja ganska :D

vad gör du nu då?:)

Vill du vinna en tandblekning?



http://emmmaliiinnea.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-tandblekning.html#comment



Var gärna med!

nackar i skype :D

vad har du gjort denna onsdag då? :D

sv. Tack! :D

vilken gullig bild :)

svar; inget :D

Åh, vår sol genom fönstret bara sådär!

va? blir bilderna sämre? gäller det alla?



och jaaa det var sommarkänsla minsann! (eller missan)

jadå allt är bra med mej :)

sv; söt bild!

funderar på att byta från blogg.se, dom har alltid något fel?

håller du med?

sv:

hihi vad bra :d jo ja mår fint <3

Hur har din dag varit då?

Jätte fin bild tråkigt det där med att bilden blev sämre :/



Tycker att din header är jätte fin :)

haft en bra dag? ♥

inget ska sova! :D

spelar du ngt ? typ cs eller wow eller nått ? :D

sv: men hatar att slappa för mycket, usch! haha



Skönt att vara ledig!

sv: dte är väldigt tråkigt:( fast gina tricot är ändå lite överskattat. det börjar bli för uttjatat. Skulle vara en bättre affär om inte lika många shoppade där, hehe.

Och tack otroligt mycket för alla dina kommentarer:D uppskattar alla lika mycket.

godnatt

Jag är i alla fall avis! Vi börjar också nio varje onsdag. Vi slutar halv 4 två dagar och tioöver 2 resten. Vi är också en friskola.

Ni har det bra! (y)

frågestund på bloggen. ställ frågor?^^

s: Skönt att höra, precis så det ska vara :)

Nej vad söt katt :D

Vad har du för dig?

fin bild !

ja visst det :)

jättefin bild :)

frågestund på bloggen. ställ frågor?^^

Jätte fin bild. Är det din katt? Jag tror jag ska börja på samma gymnasium som du. Men jag har några år kvar ♥

Jätte fin bild. Är det din katt? Jag tror jag ska börja på samma gymnasium som du. Men jag har några år kvar ♥

Jätte fin bild. Är det din katt? Jag tror jag ska börja på samma gymnasium som du. Men jag har några år kvar ♥

Jätte fin bild. Är det din katt? Jag tror jag ska börja på samma gymnasium som du. Men jag har några år kvar ♥

va fin blogg du har ! :)

Tack!



Nu kör jag en tävling på min blogg, vill du vara med så gå in på den här länken: http://toosweet.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment



Vinnaren får ett pris!

Vad fin blogg! Jättesöt katt också. :) Kram!

- nu äre kväller så jag ska gå och sova, natti :)

sv: Hihi ja okej. Jag har precis varit med en kompis ;)<3

svarar på kommentarer, lyssnar på musik och funderar över om jag ska skriva ett sista inlägg idag eller skita i det. :P

Sv: haha men ibland känns det så :P

Jättefin bild :)



Har lagt upp ett nytt sånginlägg nu, du får mer än gärna säga vad du tycker :)

sv; Tack :).

- skönt! de är bra här med =)

skiter nog i ett nytt inlägg. har inget att skriva om..xD

Skönt att ha lite ledig tid :)

Skönt att ha lite ledig tid :)

Jätte fin bild ^^

sv: Okej'

Vad roligt att du tycker det, tack så mycket! :)

snygg blogg du! jag tyckte bilden var jätte fin och man får sommarkänsla när man ser solen där i bakgrunden! kram :)

bra det :D

sv: lugnt :)

skönt o vara ledig på onsdagar då :)



vems katt är det på bilden?:)

Fin blogg ! Haru haft en fin dag? anmäl dej gärna till "min " dagens blogg :)

www.bajenmichan.blogg.se

De var lustigt att den blev sämre

Nu tar du snart över första platsen

Roligt någon man läser

Kör hårt

sv: Hihi ja ;)<3

hej:)



Sitter på flygplatsen i shanghai nu...

flyget åker om en timme typ, helt trött, dt e morgon här.. hehe..



men snart e man hemma igen. yeah:)



Sov gott^^

Söt katt :) <3

jättemysig bild :D

Ja, bilden får mig verkligen att tänka på sommaren. Dessutom är den väldigt fint på ett sött motiv.



Kram

Fin bild på en söt katt! :)

jag brukar oxå fota min katter mycket ;) Djur är riktigt kul att fota, ingen bild blir den andra lik. Gillar denna bilden, där katten riktigt myser :)























Follow my on Bloglovin







Trackback