spoortlov!!


min outfit idag, jeans, koftan och ringen är från lindex.
en tröja från bikbok och klockan från guldfynd.

Idag har inte bloggen vart på topp och inte jag heller, vart skolan. i skolan idag har det var dans uppvisning och musik uppvisning. rätt kul, att se vem som ska sjunga och se om dom kan sjunga och spela. hade betyg snack i skolan också, äntligen är våran kurs vi har haft i två veckor över. jag kan erkänna att jag inte vart super glad, men det är bara för en viss person har förstört min dag. men Elin gjort verkligen allt för att få mig på bättre humör.

såå, nu har jag sportlov. helt underbart, på sportlovet ska jag vara med vänner. hela mitt sportlov är upp bokat med något kul nästan varje dag. förutom den här helgen, men det kan vara skönt för jag är så grymt trött. mamma och min syster var förbi här på en fika med mig och min bror förut rätt mysigt.

har ni haft en bra dag?

Kommentarer

<3

härligt

jo det bara bra här ;)

vad gör du då

sv: Lyssnar på musik & chillar själv? <:

sv: jodå det e fredag och jag mår toppen :d

sv; yes, allt är bra ;) sj?

jag söt ? :O årets skämt! :) DU ÄR! :)

sv. mysigt! :D

kollar på Vampire Diaries! :D <3

sv: Jag me ! :) ♥

Nu är vinnaren färdig

Det var många som hade samma motivering

men jag hade svårt att välja, men om du inte vann

så har du du en ny chans på söndag då veckans blogg

kommer upp. kom gärna in och anmäl dig till det då (:

Fototävling på bloggen:

http://momoos.blogg.se/2011/february/tavling.html#comment

varsågod :) allt bra annars?

Hej! Fin blogg du har.



Har du lust och kika in i min blogg och ställa en/flera frågor i min frågestund? Det skulle varit mycket uppskattande, tack på för hand!:) Kram Olivia

skönt, själv har man sportlov vecka 10.. :(

Fint :)

:D!

händer ikv då :) ?

hellu, allt okej?(:

kramis'

Det är så sköönt med sportlov ju! Låter kul att vara med vänner och så. :)



Allt bra?

Skitsnygg tröja och klocka!

sv: Jarå, allt är bara bra :) Görs?

Hihi! Jag har också en sån uggle ring från H&M!! Den är så snygg!!

sv: YesYes ;)

allt bra med dig idag :)?

hhiihi okej,va mysigt! :D

mitt sportlov slutar idag ! D: <3



Det är bra här med! :D

Vad gör du?

bra här med :D

VI FICK OCKSÅ SPORTLOV IDAG :D <3

Först göra klart skoluppgifter som skulle vara klart innan lovet, men det sket sig för min del. Sen den övriga tiden får jag se vad som händer! :D<3

jo det är suprbra <3

Vilken fib blogg du har :) Du får gärna kommentera min också :P Vad har du gjort idag då?? <3



Kram miranda

vilken snygg heder du har :)

sv: Hehe, okej. Vårt är slut på måndag! :( ♥

sv: Ska se O.C med min kusin :D ♥

sv; tack så mkt :D

Klart :) Tidsnog så kommer det bli jätte bra ska vi se ;D hihi. Bra att du mår bra :D

Vad bra :D

Bara bra med mig också ;) <3

hänt idag? :)

jodå det är bra :)

jag har också sportlov nu, yeeeees (y)<3

Vad ska du göra på lovet? :D

sv: ingenting bokat...skulle vilja shoppa lite kläder och kanske gå på bio...få se vad de blir!:p skönt med sportlov då...ska du åka bort nåt?:)<3

Hej fin blogg!



Kolla gärna in min :D

sv: Chill! <:

Jag har varit i skolan idag :)

hur mår du idag? :*

fin blogg ! :D

Sv: Haha :)

Jaa, speciellt när det är sportlov ;)

Själv?

Ja, men så fruktaksvärt skönt :)

Fast vi har inte sportlov förrän om några veckor ^^

jodå det är helt okej !:)

några roliga plner för helgen då?^^

Allt bra här, själv då? <3

Gillar din outfit :D

Fin blogg!

____________________________________________________

Vi får inte sportlov förrän vecka 10(!!!) :(



------------------------------------------------------

vart har du gjort din header?

SV: Förlåt för sent svar har vart sjuk under veckan :(. :D

ser på tv:D vad har du gjort idag då ?

Dagens blogg avslutade! Titta in & se om det var du som vann, annars är det bara att anmäla sig igen!

Kram

http://princessemelie.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-avslutad.html

a, det gick superfort! D: <3

sv: varsågod!:D

Ja :(



okej :)

har du gjort i dag? :)

sv; hihi vsg :)

jaa visst e det skönt med lov!! :D

jo allt är bara bra själv?:)

sv: allt e bra dd? :)

inget, har precis fotat :D

sv: allt e bra dd? :)

ja gillar oxå att ta kort och så åker ja konståkning:D

Jaa det var gott :D<3

Haft en bra fredag? :>

vad gör dudå? :D<3

Sv; jo allt är bra dd??

sv: Tips på filmer?

ska titta på en film senare ikväll <:

sv: Okej mysigt :) Jag kom hem från en kompis för ett tag sen :)

JAA!! :O

händer imon? :)

sv; hihi aa ;)

vgd?

Sv: Aa, hur orkar du svara på alla dina kommentarer? :O

sv' tack så mycket :) haft en bra kväll?

Jo tack, jag mår bra, du då? :) ♥

sv: jag ska också vara med vänner och shoppa såklart! :)

Tack!

jodå haft en bra dag, själv?:)

Sv; vad bra!



SÅ nyss att du har en Canon 500D , jag håller på att spara till en sådan :D



Ären bra? SKulle verkligen behöva veta :)

ingen orsak:)

typ samma här. tråkar :P<3

Jo, min dag har varit riktigt myspys! Snörugby + måla + extra mycket kaffe = mycket bra dag! :)

sv. yes! :)

Du tar jätte fina bilder :)

Ja, vad skönt det är med sportlov! :D

:)

Vad bra! Skolan gick åt helvetet typ men ah kvällen har i alla fall varit lugn och så :)<3

Fin outfit :)

hihi ja,du borde prova?:D

Var med i dagens trailer eller Dagens låt eller båda :) Och vinn en länkning :)

Ja :)

jag svarar på kommentarer!:D



haft en bra dag? :)

skönt med lov(e)! :D

http://lovis-a.devote.se/blogs/8361877/taevling-veda-lila.htm#WriteComment - va gärna med i min tävling!! :)

Hej! dina bilder i bloggen är verkligen jätte fina!

Titta gärna in på min blogg alla som vill! :)

Okej!

Har mest varit hemma och tagit det lugnt, fast nu under kvällen har några kompisar varit hos mig ;)

haha mitt sportlov tar slut idag...

tillbaka från filmen! :D Inlägg påväg..xD hehe...

natt natt sötnos

va skönt

Tack ska du ha! :)

Mitt sportlov är slut:(

Gå in och anmäl dig till dagens blogg och få chansen att få mina 500 läsare till din blogg! :)

Vilken fin klocka, färgen var väldigt härlig! :)

Snygg outfit!























Follow my on Bloglovin







Trackback