Tidningen SOLO


tidningen SOLO fick en mascara med på köpet.

Det var ett tag sen jag köpte en tidning, så igår köpte tidningen SOLO. Fick även en mascara, med på köpte. Det var riktigt bra till mig. Så idag har jag läst hela tidningen också, finns mycket bar att läsa där. Fler som köpt tidningen och provat mascaran? Isf, vad tycker ni om den? Om ni inte gillar den varför?

Nu väntar jag in att min pappa ska komma hem, han lär komma hem om en timme. Så ska vi iväg och handla och sen ska vi baka något som är super gott! Ni får veta sen vad det är vi ska baka, MUMS! Mina närmaset vänner lär veta vad det är vi ska baka, för det är min favorit kaka. (och jag pratar alltid om den)

Kommentarer

Är det en skvallertidning? :P

mm. tänkte på om man pernumera på den tidningen får man då saker med på köpet?

Svar: Okej så bra! Min tisdag var också bra :)



Kram!

okej jag har funderat länge på att prenumera den och nu när jag är 18 får jag göra det men jag använder inte smink men man kan ju ge bort sakerna till andra då

Mascaran ser sjukt snygg ut iaf! :D HAr ej prövat den, läser inte SOLO x)



svar: :D

SV: Nice, :). Vad kostar den tidningen eftersom man får med smink i den :)?

SV: Billigt, var marscaran bra?

ska nog köpa den när jag är i jkp nästa lördag och shoppa med min ´faster så jag kan skicka in det

sv; Ja visst är det, riktigt snygg färg! :)



Har inte provat den där mascaran så kan inte uttala mig, men hoppas att den är bra! :)

är mascaran bra ? :)

vet du om man kan köpa den i pressbyrån?

har också den tidningen :)

blev dock lite besviken på mascaran :/

Vi vet inte riktigt

SV: Då tjänar man på det bara genom att köpa tidningen och slänga den då (A) Är den vatten fast?

Funderade ett tag på att köpa tidningen bara för att få mascaran. Den är ganska dyr och ska tydligen vara bra, eller?

sv; Nagellacket från Essie finns lite överallt, bla. på Eleven.se. Tröjorna är från Gina tricot och de mintgröna conversen hittade jag på Ebay :)



vad ska ni baka? :D

okej jag har bara sett den på ica men ska kolla där på den äffaren när ajg är i jönköping då

får man bara låpnga ögonfransar eller blir dom liksopm fylliga ? :)

fin header du har ! :D



Svar: Jaa! :D ♥

SV: :) okej :P finns en mascara för 40 kronor på rusta som tål regn och allt :P super bra :P

vad grö du? :)

Gillar Solo :D

Jättefin design!

Är mascaran något du rekomenderar? är på jakt efter en ny!

Köpt den med, mascaran var toppen tyckte jag! Klumpar inte fransarna & bra vattenfast. Får även rätt kraftiga & fina. :)



Mysig blogg! Kram

det ska jag göra hur mkt kostar den?

sv; aa :)

fin mascara! ;P

jaha okej :)

Smink som man får i sånna tidningar brukar vara helt OK faktiskt :D

sv; Aha :D ååh biskvier är ju så jäkla gott! så synd bara att de tar slut så snabbt här hos mig haha, får baka nya snart!

jag gillade inte med den att den var parfymerad, annars så har jag inte testat den, har en väldigt känslig hy :)

ut och äta:)

okey är det bätre än frida tidningen? har bara läst frida och tykte jag börja blir för gammal för den tidningen nu

men är inte den mascaran jätte dyr egentligen ?

Jag bugar och bockar!:)

hihi, jaa :D

aha , den värkar bra iallafall :)

Den masacaran jag fick med i tidningen var helt klart vattenfast, fick gnugga & dra på fransarna för att den skulle försvinna =/ Kan ju visserliggen vara bra för dem som gillar vattenfasta mascaror. Sen tyckte jag att den "tyngde" ner fransarna väldigt mycket..

sv. härligt! bara fint här :)

premunerar på tidningen , så ja jag fick den redan för en månad sedan. Jag tyckte mascaran var super bra. Man får långa fina fransar , dock lite väl tunna så jag brukar använda en build-up mascara från IsaDora över :)

okej vad bra

svar: okej, alla mascaror jag fått med i tidningar, har gått sönder, skit saker säger jag -.-



yes, sitter och mumsar p åen semla nu ^^

Vad ska du hitta på dig?

Haha, vattenfasst, vad sjuttsingen. Struntsamma! :D Helt okej som bloggare att ha stavfel. Om du läser solo så står de där ;) Men ja den är vattenfasst. På mig är den de :D

Nahe, vad handlar den då om? :P

Hänt idag? :D

sv: hehe okej :) jag tycker nog att båda filmerna är lika bra, det är ju i princip samma sak som händer, haha!



aa, jag tänkte stänga av den när jag märkte att han hade somnat, men jag ville så gärna se den så jag gjorde inte det, hahah..

svar: yes, och jag har en till semla i kylskåpet som jag ska mumsa på ikväll :D

ah, en gick sönder så fort jag fått upp locket :S

mm gillar du cafe latte?

hemma igen. :) allt bra?

Ja? :P

- skönt! samma här =)

sv: aa jo, har du nog rätt i.. händer lite mer på nätterna i ettan..

den där mascaran har jag med!!

den är dålig :P



- okej :D

jag har 4 låtsas, 2 på pappa och 2 hos mamma, men jag har en riktig :)

jo rå...hehe...känner mig typ...nöjd. :P

har aldrig provat det ska nog göra det på måndag då jag ska till nässjö til läkren och passa på att fiak efteråt med mamma

Hahaha, jag trodde du menade att jag stavade fel!? För de gjorde jag. De var därför jag skrev så till dig, för trodde du påpekade min stavning :P

SV: :) äger du många sjalar? Bra tips på vars man kan köpa sådena ?

typ pluggar...

svar: haha ja! :)

yes, ska äta den om inte min mage får för sig att krångla x)

Allt är bara bra med mig sj ? :)

ja det ska jag göra<3 hoppas bara att det finns där då

- typ att dom är söt, och att han saknar den ena.. det är bara två tjejer men ändå.. <3

Vi ska inte göra så mycket vi heller

Händer i veckan?

hehe okej !:)

vad gör du? :D

svar: haha yes, magen kan krångla av för mycket grädde, då jävlar får jag fan bo på toan typ -.-

- mh.. <3

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar… läskigt…

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA – FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter… MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad – en rad i taget – läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för ”antalet du skrev invid 2:an” stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte… sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare…

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ….

Dagens blogg är nu ute på bloggen!

Inte du som vann? Anmäl dig igen? ;)

vart har du gjort din header?

sv: tack! :D

Gu vilka härliga bilder! :) Älskar vardagen i sin glans!!

Ja, jätte.:)

samma här ok sen passa på att njuta av det fina vädret

SV: Hehe..

Jag har också köpt den tidningen med mascaran.. jag gillar den =)

tittat igenom din blogg :) verkligen fina bilder!

hehe ja.. :P

- tack! <3

sv: vad var det jag frågade? xD

japp

sv: hehe :) haft en bra dag idag då?

Jaha ja :P

Prenumererar du? :P

sv:sv: Jadå, jag läker. Det går framåt :/ tack.

göres då?

Besök gärna min & Sandras blogg! :)

Kommentera gärna oxå! ;P

Om du inte gillar sånna här kommentarer, förlåt!

vgd nu?

vad var det jag frågade om din header? xD

Haha, glömde länka! ;P



http://www.thecrazyblog.blogg.se

- :) <3

sv; har också den mascaran:D!

svar: jo, det är lite jobbigt :(

sv: okej, nice :) ja det har jag, synd att det är så kallt ute bara :D

okej skoj

jag har veckans blogg på min blogg. gå in och var med :D kommentera på inlägget, veckans blogg

fine bilder :)

sv: okej! vart har du gjort headern? i vilket program alltså?

sv:sv: det är jag på andra & sista bilden i första inlägget.. "före & efter".. :/ Finns mer bilder längre ner eller under "carcrash"-kategorin. Kör försiktigt säger jag bara! eller ah, spela roll.. vi blev påkörda så :(

Hepp :D



Hur mår du idag då? :P

sv; samma här! fin på utsidan också ju:D!

svarar på kommentarer, skriver ett nytt inlägg, funderar om jag ska se Lisa Williams i sthlm (eller jag ska men hur jag ska ha råd) i september, jobbar lite med föreställningen... och ja...massor..xD

riktigt fin blogg! :)

varsegod! :D

Svara på kommentarer och lyssnar på rifm

Så lite så, vill bara ditt bästa :)

jaadåå, hyfsat iaf... sj? :D

svar: ja usch :P

Så skönt! :)

Samma här. Är du hemma nu? :)

sv; hihi japp! ;) hur många mascaror har du?? :)

sv: okej

Allt bra med dig idag?:)

hahaha ja..xD

mm

inte testat den, men vad jag har hört så är mascarat jättebra! (: dock trodde jag den var dyr.. brukar bara "skitsaker" man får i tidningar.

sv. :D



haft en grym dag? :D

snyggt mascara skal (eller va man ska kalla de xD)

jag har också köpt tidningen!

Mascaran var grymt bra till mig! :)

sv, "JAA" ?? :P

Varför då? :O

hehe jo..xD

nu har jag i alla fall fått ihop ett inlägg trots att jag har gjort så mycket samtidigt..xD ska bara lägga upp det också..xD

:P

sv; måste verkligen åka iväg & handla tidningen, så har jag ju en extra;)

:) Gjort idag? =)

- vad gör du då? :)

Sv: Jo det är bara bra! :) Själv då? :) <3

sv. härligt, det e toppen här ; D

Allt bra annars?:)

sv. jaha okok där ser man :)

säg gärna te sen va du tyckte om den.

skönt med helg snart?

hehe jo.. :P

ska dra nu. mamma är klar med middagen så.. :P

sv; okej :P jag har 5, alla funkar :)

tack! fast det e MIN & Sandras blogg så du bara vet... ;)

sv;jorå den har väl också varit helt okej!

allt är bra med mig själv då? :D

Allt bra med dig då? :)

okey

härligt, jo de funkar :)

haha, okeej :D



Har just nu en tävling där du kan vinna ett smycke jag gjort;

Här kan ni läsa om hur ni gör: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/vinn-ett-orhange-som-jag-gjort.html#comment

Hoppas du är med och lycka till!

xoxo Fashiontwisted

sv. ups.. missade de i inlägget :) men okej, bra att du gillade den



tack så jättemkte!!

Allt bra idag? <3

kollar film :)

ser ut som helena rubenstein mascaran :p



http://bbarahelena.bloggsida.se

sv: ja faktiskt! :) fler stora gotländska bloggar tycker jag! :D

:D

Vad roligt att höra! :)

sv; hihi ;P

Jaha ja, så skönt att ha en dag ledig mitt i veckan :) Vad har du gjort idag då?

göres?

- okej, pratar med min kille <3

:D

- ah vi snackar i skype :) min kompis prata med han om att han skrivit till andra, hon frågade typ om han gillade mig bara och varför han skrev med dom.. han sa att han bara gillade mig och typ att dom andra var bara bra kompisar, och sen nu är han typ snäll, eller ah.. hahahah innan så var han stram, men inte nu :) <3

Åh jag älskar SOLO ! fast köper tidningen alldeles för sällan :P Var det nåt roligt i det den här gången ? :)

Hej ja jag har testat mascaran! tyckte den va lite hård i stråna och att den torrfäller men jag kanske bara e fånig eftersom jag jobbar med makeup. hihi!

Hihi... jag har oxå köpt denna. vad lika vi är.. :)

Urkass mascara!

sv; yes, som fan! Funkar inte alls till mina fransar!

fick en sån där mascara av min kompis idag på skolan för hon tyckte den var så dålig så hon gav bort den! :) Men själv vet jag väl inte, har inte riktigt provat den men den verkar väl vara helt okej, fast jag är ingen expert på mascaror och sånt för jag använder inte så mycket mascara ! ;)

kika in min bloppis























Follow my on Bloglovin







Trackback