torsdag, snart helg


bilderna från igår..

Godmorgon, alla underbara läsare och besökare ♥ Har ni sovit gott i natt? Idag är det torsdag, snart är denna veckan med slut. Tiden går för fort tycker jag, om tiden går lika fort nu med så är det snart är det sommar det är ju riktigt bra iaf. Vet inte alls vad vi ska göra iskolan, men något roligt blir det nog. Annars efter skolan, häder nog inget eller inte vad jag planerat ännu iaf.

Min underhållning igår kväll var att sitta och prata på skype, och då börjar Emma sjunga köp varm korv. (det gjorde hon inte bara en gång) Sen började vi sjunga på barnvisor, så nu har jag gjort en lista på spotify. Ja, det låter väldigt tråkigt men är man övertrött så är man det. Saknar när man var barn och såg på alla bra filmer och allt annat skoj!

ha en bra dag i skolan, jobbet och hemma.

Kommentarer

sådär, börjar bli förkyld. känner mig tjock i halsen och näsan rinner. :( du?

Mummsiga bilder :D

Allt bra?:)

Gud vad gott haha :D

blå är den absoluta favoriten, sen gillar jag rött åxå :D

Hejj!

shiit vilken fin blogg du har !

den här bloggen ska jag försöka följa!! :))



kika gärna in på min blogg :)

http://skarvan.blogg.se

Åh, vad gott det ser ut!

Hej där!

just nu har jag en tävling på bloggen där du har chans att vinna en snygg bikini/monokini från fashionbox.se!

om du vill delta kan du kika bloggen för att läsa mer om regler!:)



ha en fin dag!

Ser väldigt gott ut! ;)

Allt bra? :)

kika gärna in hos mig och ge mig lite inspiration med bebisnamn och kolla in bloggen i övrigt! :) KRAM http://hihater.devote.se

ska till läkaren i dag vid kvart över 2 och hoppas dom hittar vad det kan vara för något

Haft en fin dag ?!



<3

hej på di:)



händer hos di då?:D

Åh, ser verkligen mums ut. :)

Gud vad sugen jag blev på smoothie när jag såg de här bilderna :)

sv: haha vilken tur att du förstod. :)

Bara bra! Händer idag?:)

Nu är gårdagens blogg utsedd, kanske blev det du som fick bli dagens blogg. in och kolla om du vann!! :) TITTA OM DU ÄR DAGENS BLOGG!

Åh så jäkla gött :)

SV: :) Önskar dig en toppen dag.

Svar, nej det förstårs, vad ska du göra idag då?



(: <3

Är i skolan:)

Mm:)

God morgon sötnos! bättre idag?

SV: Du är duktig du bea <3

sv: vad händer idag dÅ?:D

vad gör du? :)

Svar, För mig blir det nog bara att ta det lungt så att influensan går över!



:)

Japp det är det!



Vad ska du göra den här helgen då?

åh vad gott :)

Sv; Härligt :)

Jodå, ont i halsen men annars så är det bra :)

svar mm

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/torsdag-dagens-blogg.html#comment

SV: Du med <3

vad göres?

SV: :) Är det kul i skolan? <3

vad har du i? :D

nja? :O

jo det funkar...

Gott:)

Ha en fortsatte trevlig dag.

sv: Det blev snyggt! :)

gud vad gott ;D

Har kört igång veckans blogg, anmäl dig om du vill ;D

åh det där såg riktigt gott ut !:D

sv: jaha okej:) jag ska snart träna tror jag :)

Vad äre i glaset? De ser jätte gott ut :)

tordag = fredag imorgon :D YAAYYY

jag med :)

Hur e de idag!? <3 ♥

Hej! :)



Tillsammans med ett smyckesföretag har jag nu designat mitt eget armband i läder som man nu kan köpa för bara 99 kr, kolla gärna in och säg vad du tycker :) Tack!



http://www.jessi.se

Kom ihåg att tävla om en snygg ring på min blogg! :)

http://vikzan.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-en-snygg-ring.html

SV: Jag har det toppen hemma <3

Tack!

härliga bilder du har sötan! :)

slutar snart :D 3

jag har sovit jättebra, men vaknade upp med feber:(

sv: jo med mig e det super <3

God dag söt! :)

min dag var också bra :D gud mumsigt me smoothie!

sv; jodå! Det rullar ;) själv? :)

Härligt, jadå det är bra med mig med :)

ok :/

sv: ja :) har du något gott mattips+:D

Åhh så GOD din smoothie såg ut! En bra sak med att få barn sen är att man får uppleva allt det där roliga en gång till ;-) + massa annat underbart såklart =)Vad härligt att du är så positiv till skolan! =)



Hoppas din dag blir toppen! Kram

Haha, nu är det lugnt :) Har nyss ätit skollunch ! =)

är allt bra med dig idag då??:)

vad god den såg ut :D

var jobbar du ?:D

åh så goda bilder! :)

Mums va god smoothien såg ut :D (antar att det är de? :p)

såg riktigt smarrig ut! :)

godnatt

den ser supergod ut måste jag säga! Mums :)

älska smoothies!

Underbara bilder, såg sjuuukt gott ut! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback